wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

The new generation offline - Hoe nu verder?

Page 1 of 3Volgende

Het door @Nobody gemelde schermbeeld van The New Generation voorspelt inderdaad niet veel goeds, want de tekstregels doen mij vermoeden dat ook in dit geval sprake is van een takedown door stichting BREIN. Het is anders een wel heel vreemde tekst om een website onderhoud te melden.

Knipsel.thumb.JPG.bc7cd8e1875b520dcf6852a06adb5960.JPG

als het brein zou dat er normaal gesproken bij moeten staan.

Inderdaad vreemde melding, maar denk dat het over is helaas

Weet iemand of de site The New Generation echt offline is?

1 uur geleden zei kliko:

als het brein zou dat er normaal gesproken bij moeten staan.

Dat gebeurde voorheen wanneer BREIN ook de eigenaar van de server waar de site op draait een aanschrijving had gegeven. De werkwijze van BREIN gaat op dit moment waarschijnlijk even iets anders gezien hun eigen laatste kennisgevingen. De eigenaar van de site zou in dit geval een aanschrijving hebben kunnen krijgen met het verzoek de website onmiddellijk te sluiten op straffe van een €som.

38 minuten geleden zei Skeletor:

Dat gebeurde voorheen wanneer BREIN ook de eigenaar van de server waar de site op draait een aanschrijving had gegeven. De werkwijze van BREIN gaat op dit moment waarschijnlijk even iets anders gezien hun eigen laatste kennisgevingen. De eigenaar van de site zou in dit geval een aanschrijving hebben kunnen krijgen met het verzoek de website onmiddellijk te sluiten op straffe van een €som.

Hoi TNG Members!,

Wegens juridische redenen heeft de huidige TNG staff de werkzaamheden neergelegd.

Ik (Insane) bezit de volledige database met posts etc en wil iedereen de kans geven voor een doorstart.
Dit namelijk omdat het zonde is om een website zoals dit te laten verwateren.

Als er oude staff is (die gaan immers voor) interesse heeft ben ik bereikbaar op discord: Insane - Xcoding#4742
Ik zal als niemand binnen 7 dagen reageert alle NZB`s vrijgeven door middel van een simpele zoekfunctie hier.

Groetjes

=INSANE=

Dit krijg ik nu te zien

Het is op dit moment even gissen en ondanks de laatste berichten van BREIN moeten we uiteraard hopen op iets anders dan een takedown. Er kunnen natuurlijk dusdanige problemen zijn ontstaan met de software dat het script wellicht momenteel niet toegankelijk is. We gaan dus maar duimen draaien. :unsure:

juridisch lijkt me dus toch brein, maar vreemd dat je dan een site kan overnemen 

dit bericht staat nu op de site: 

Wegens juridische redenen en dreigementen heeft de huidige TNG staff de werkzaamheden neergelegd.

Ik (Insane [Serverbeheerder/Programmeur]) bezit de volledige database met posts etc en wil iedereen de kans geven voor een doorstart.
Dit namelijk omdat het zonde is om een website zoals dit te laten verwateren.

Als er oude staff is (die gaan immers voor) interesse heeft ben ik bereikbaar op discord: https://discord.gg/JK2TQMAT

NIET TOEVOEGEN als je vragen hebt of niks in kan brengen --> Instant block daarvoor.

Ik zal als niemand binnen 7 dagen reageert alle NZB`s vrijgeven door middel van een simpele zoekfunctie hier.

Groetjes

=INSANE=

Maar waar kunnen we nu terecht?

Hier nog een screenshot van de site:

image.png

Andere NZB forums kan je hier vinden in de links sectie:

https://www.duken.nl/forums/links/category/9-nederlandse-nzb-communities/

En natuurlijk in het overzicht:

Page 1 of 3Volgende