wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

The new generation offline - Hoe nu verder?

VorigePage 2 of 3Volgende

thanks!

Welke site is aan te raden? overzichtelijk en uptodate?

Ik was net zo lekker met Gandalf allerlei  manieren van het  testen  van  (veilige ) software. Wel onder een andere nickname

De site is er weer.

idd!!

Ze zijn online! Gelukkig maar 👍😁

Er staat: TNG REBORN

Wegens juridische redenen en dreigementen hebben de huidige TNG admin staff de werkzaamheden neergelegd. (Gladiator, Vitesse en meer waarschijnlijk)

Ik (Insane [Serverbeheerder/Programmeur]) heb de backup hersteld en zal hem blijven hosten.

Ik heb de admins van hun functie verheven zodat ze niet posts kunnen verwijderen en ben op zoek naar een waterdicht team (liefst met de oude staff die een upgrade krijgen)

Meer info/DIscussie op: https://www.the-newgeneration.net/topic/137368-tng-reborn/

PS: Chatbox tijdelijk disabled dat ding maakt de website super traag

Groetjes

=INSANE=

Screenshot_20210324-212905_Chrome.thumb.jpg.2d81bf534343ad943b2590a9fb40e2a4.jpg

Maar wat is er nou aan de hand geweest? Wel top dat ze zo snel communiceren. 

Deze info is ook handig om te hebben. Mag toch worden gedeeld? Anders kan het worden verwijderd.

Beste,

DIt verhaal word nog uitgebreid naar mate er meer informatie is.

Er stoppen een hoop Admins/Mods met TNG omdat ze denken dat ze gevaar lopen vanwege een concurrent die valse informatie verspreid.

Ze hadden de website offline gegooid maar ik heb een backup terug gezet. Ik heb alle admins/mods gedowngrade naar member en de personen die dat waren kunnen mij contacteren op dIscord: Insane - Xcoding#4742

je kan uiteraard je rol gewoon behouden als je begaan bent met TNG

De website blijfft dus nog gewoon door draaien maar we zijn op zoek naar een middenweg met oude staff members en eventuele nieuwe.

Meer informatie binnenkort!

Groetjes,

Insane ( Serveberheerder, Coder)

Screenshot_20210324-213421_Chrome.jpg

12 uur geleden zei Skeletor:

Het is op dit moment even gissen en ondanks de laatste berichten van BREIN moeten we uiteraard hopen op iets anders dan een takedown. Er kunnen natuurlijk dusdanige problemen zijn ontstaan met de software dat het script wellicht momenteel niet toegankelijk is. We gaan dus maar duimen draaien. :unsure:

problemen met script is toch bullshit, je kunt toch altijd een backup terug zetten dan ben je weer terug bij af.

ach beter dat ze terug zijn hoe meer usenet sites hoe beter het is....

7 uur geleden zei lobke:

problemen met script is toch bullshit, je kunt toch altijd een backup terug zetten dan ben je weer terug bij af.

Nu geven ze aan dat de problemen niet bij een script lagen. Maar waarom is het dan gelijk bullshit? Zo simpel als een backup restoren is niet altijd het geval. Voor deze host maken we ze dubbel, maar veelal kan je bij het restoren tegen een corruptie van het een of ander aanlopen. Het niet niet zo simpel als een reboot van je computer zeg maar :)

Nu het is extreem simpel en werkt wel degelijk altijd, zo niet dan is het de naam backup niet waardig, een backup die niet backupt is geen backup 🙂

Snap niet waarom tng nog draait, is helemaal niks meer te doen

VorigePage 2 of 3Volgende