Spikesplace.live
Citaat van William op 16 december 2019, 07:4619 uur geleden zei Yoshi:Gelukkig doe ik niks via NZB dus merk ik niks van de onderlinge strijd. Toch jammer dat ik telkens weer lees dat er mensen conflicten met elkaar hebben. De Nederlandse community op dit gebied is al klein dus waarom helpen we elkaar niet gewoon om te zorgen dat de community kan blijven bestaan.
helemaal 100% zeker en waar. De communities worden steeds schaarser en moeilijker bereikbaar. De jongens die ze onderhouden worden ook zeldzamer. Misschien weer in het nieuwe jaar een frisse start voor de partijen en weer vriendjes.
19 uur geleden zei Yoshi:Gelukkig doe ik niks via NZB dus merk ik niks van de onderlinge strijd. Toch jammer dat ik telkens weer lees dat er mensen conflicten met elkaar hebben. De Nederlandse community op dit gebied is al klein dus waarom helpen we elkaar niet gewoon om te zorgen dat de community kan blijven bestaan.
helemaal 100% zeker en waar. De communities worden steeds schaarser en moeilijker bereikbaar. De jongens die ze onderhouden worden ook zeldzamer. Misschien weer in het nieuwe jaar een frisse start voor de partijen en weer vriendjes.
Citaat van vuurvogel76 op 22 februari 2020, 19:25Ze moeten je gewoon toestaan met vpn
Iedereen aan de vpn wil je ergens downloaden moet ie uit wordt je ip gelogt dus kan je je vpn weg gooien
Ze moeten je gewoon toestaan met vpn
Iedereen aan de vpn wil je ergens downloaden moet ie uit wordt je ip gelogt dus kan je je vpn weg gooien
Citaat van Duken op 23 februari 2020, 08:2512 uur geleden zei vuurvogel76:Ze moeten je gewoon toestaan met vpn
Helemaal mee eens, ik begrijp ook niet waarom je na het registeren wel weer met VPN gebruik mag maken van de community. Wat is nou de rede dat dit niet mag, oftewel wie wil je buiten houden? 🤨
12 uur geleden zei vuurvogel76:Ze moeten je gewoon toestaan met vpn
Helemaal mee eens, ik begrijp ook niet waarom je na het registeren wel weer met VPN gebruik mag maken van de community. Wat is nou de rede dat dit niet mag, oftewel wie wil je buiten houden? 🤨
Citaat van William op 23 februari 2020, 08:397 minuten geleden zei Duken:Helemaal mee eens, ik begrijp ook niet waarom je na het registeren wel weer met VPN gebruik mag maken van de community. Wat is nou de rede dat dit niet mag, oftewel wie wil je buiten houden? 🤨
Wat ik wel is heb gehoord, is dat men dit vanwege de 'veiligheid' doet en dat ze hiermee 'foute types' buiten de deur willen houden.
7 minuten geleden zei Duken:Helemaal mee eens, ik begrijp ook niet waarom je na het registeren wel weer met VPN gebruik mag maken van de community. Wat is nou de rede dat dit niet mag, oftewel wie wil je buiten houden? 🤨
Wat ik wel is heb gehoord, is dat men dit vanwege de 'veiligheid' doet en dat ze hiermee 'foute types' buiten de deur willen houden.
Citaat van Duken op 23 februari 2020, 09:0525 minuten geleden zei Monkie:Wat ik wel is heb gehoord, is dat men dit vanwege de 'veiligheid' doet en dat ze hiermee 'foute types' buiten de deur willen houden.
Bedoel je auteursrechten organisaties of juist community misbruikers? Die zijn allebei fout
25 minuten geleden zei Monkie:Wat ik wel is heb gehoord, is dat men dit vanwege de 'veiligheid' doet en dat ze hiermee 'foute types' buiten de deur willen houden.
Bedoel je auteursrechten organisaties of juist community misbruikers? Die zijn allebei fout
Citaat van vuurvogel76 op 23 februari 2020, 13:134 uur geleden zei Duken:Bedoel je auteursrechten organisaties of juist community misbruikers? Die zijn allebei fout
![]()
En idd die hou je toch niet buiten,heb een stuk gelezen gehad dat bijvoorbeeld op tor sites een speciaal bedrijf is in geschakeld gevestigd in Duitsland om alle 100% downloaders op te slaan dus de ip`s
Heb je dus een vpn en schakel je die wel naar een ip in het buitenland dan mogen ze dat hier in Nederland niet bewaren.
En dat je je vpn moet laten zakken is vaak dat ze willen kijken of je niet ooit gebant bent,maar met veiligheid is het dus van belang je vpn aan te houden.
4 uur geleden zei Duken:Bedoel je auteursrechten organisaties of juist community misbruikers? Die zijn allebei fout
![]()
En idd die hou je toch niet buiten,heb een stuk gelezen gehad dat bijvoorbeeld op tor sites een speciaal bedrijf is in geschakeld gevestigd in Duitsland om alle 100% downloaders op te slaan dus de ip`s
Heb je dus een vpn en schakel je die wel naar een ip in het buitenland dan mogen ze dat hier in Nederland niet bewaren.
En dat je je vpn moet laten zakken is vaak dat ze willen kijken of je niet ooit gebant bent,maar met veiligheid is het dus van belang je vpn aan te houden.
Citaat van William op 23 februari 2020, 15:01Dit doen wij om zo waar mogelijk lastposten buiten te sluiten. Als we dan iemand verwijderen dan krijg hij een block op zijn ip, (geen vpn) , als wij het toelaten om met vpn te registreren dan kunnen we niet blokken, dit omdat er dan meer gebruikers niet in kunnen. Uiteraard is na registratie vpn toegestaan....
Dit doen wij om zo waar mogelijk lastposten buiten te sluiten. Als we dan iemand verwijderen dan krijg hij een block op zijn ip, (geen vpn) , als wij het toelaten om met vpn te registreren dan kunnen we niet blokken, dit omdat er dan meer gebruikers niet in kunnen. Uiteraard is na registratie vpn toegestaan....
Citaat van William op 24 februari 2020, 08:0217 uur geleden zei Tuinbever:Als we dan iemand verwijderen dan krijg hij een block op zijn ip
Dat is eigenlijk best logisch, je kunt je daarna niet meer zo makkelijk registeren.
17 uur geleden zei Tuinbever:Als we dan iemand verwijderen dan krijg hij een block op zijn ip
Dat is eigenlijk best logisch, je kunt je daarna niet meer zo makkelijk registeren.
Citaat van Demo op 6 april 2020, 17:51Beste leden. Zoals sommige leden al hebben gezien is Den Spike weg van onze site. Zijn visie kwam niet meer overeen met wat de staf belangrijk vond. Verdere mededelingen worden er niet meer gegeven. En de site blijft gewoon zijn naam behouden en er verandert verder helemaal niks. Met vriendelijke groet De Staf dat is nu al voor de tweede keer gaat goed met hem het is net een klein kind al hij zijn zin niet krijgt stap hij op en later komt hij weer aan poepen bah
Beste leden. Zoals sommige leden al hebben gezien is Den Spike weg van onze site. Zijn visie kwam niet meer overeen met wat de staf belangrijk vond. Verdere mededelingen worden er niet meer gegeven. En de site blijft gewoon zijn naam behouden en er verandert verder helemaal niks. Met vriendelijke groet De Staf dat is nu al voor de tweede keer gaat goed met hem het is net een klein kind al hij zijn zin niet krijgt stap hij op en later komt hij weer aan poepen bah
Citaat van Demo op 6 april 2020, 20:122 uur geleden zei spike:dat is nu al voor de tweede keer gaat goed met hem het is net een klein kind al hij zijn zin niet krijgt stap hij op en later komt hij weer aan poepen bah
Als Spikesplace er zelf voor kiest om daar verder geen mededelingen over te doen, waarom moet jij hier op Duken.nl dan toch nog even wat negativiteit spuien. Het is wel duidelijk, ook uit je eerdere uitlatingen dat je geen goed woord over hebt over Den Spike, maar doe alle leden van Duken.nl een plezier en hou die lekker voor je.
2 uur geleden zei spike:dat is nu al voor de tweede keer gaat goed met hem het is net een klein kind al hij zijn zin niet krijgt stap hij op en later komt hij weer aan poepen bah
Als Spikesplace er zelf voor kiest om daar verder geen mededelingen over te doen, waarom moet jij hier op Duken.nl dan toch nog even wat negativiteit spuien. Het is wel duidelijk, ook uit je eerdere uitlatingen dat je geen goed woord over hebt over Den Spike, maar doe alle leden van Duken.nl een plezier en hou die lekker voor je.