Registreren Newzbin lukt niet
Citaat van Toolhead op 19 juni 2021, 18:45Al diverse malen geprobeerd te registreren bij Newzbin.
Ik krijg wel de mail om te activeren en als ik activeer krijg ik de melding dat een admin moet goedkeuren.
Die goedkeuring komt nooit.
Als ik vervolgens toch probeer in te loggen dan kan dat dus niet en als ik via "wachtwoord vergeten" mijn geregistreerde mail adres invul krijg ik de melding dat dat adres niet bekend is.
Verschillende mailadressen geprobeerd, ook vanaf verschillende ip-adressen, geen registratie.
Ook al diverse malen een email naar hun info adres gestuurd, geen reactie.
Iemand de gouden tip?
Alvast bedankt.
Al diverse malen geprobeerd te registreren bij Newzbin.
Ik krijg wel de mail om te activeren en als ik activeer krijg ik de melding dat een admin moet goedkeuren.
Die goedkeuring komt nooit.
Als ik vervolgens toch probeer in te loggen dan kan dat dus niet en als ik via "wachtwoord vergeten" mijn geregistreerde mail adres invul krijg ik de melding dat dat adres niet bekend is.
Verschillende mailadressen geprobeerd, ook vanaf verschillende ip-adressen, geen registratie.
Ook al diverse malen een email naar hun info adres gestuurd, geen reactie.
Iemand de gouden tip?
Alvast bedankt.
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 19 juni 2021, 19:42dat is geduld hebben de admin is nie vaak online mischien dat binnekort een mod u goedkuurt
dat is geduld hebben de admin is nie vaak online mischien dat binnekort een mod u goedkuurt
Citaat van Demo op 20 juni 2021, 05:41Je kan op 2 verschillende manieren registreren bij Newzbin, namelijk op het Forum ( https://www.newzbin.org ) of op de NZB Community ( https://v3.newzbin.org/index.php ). Als je nu de registratie hebt gedaan op de NZB Community kan je het ook proberen op het Forum, want het aanmaken van een account is bij Newzbin geldig op beide websites.
Ik wil ook nog wel even aanhalen dat zoals hierboven al gezegd, je moet wel even geduld op kunnen brengen voor de goedkeuring door een Admin en zeker niet zoals je nu zelf verteld heel ongeduldig bent gaan handelen door zonder goedkeuring in te loggen, want dat kan je zomaar een Ban opleveren op je IP-adres.
Je kan op 2 verschillende manieren registreren bij Newzbin, namelijk op het Forum ( https://www.newzbin.org ) of op de NZB Community ( https://v3.newzbin.org/index.php ). Als je nu de registratie hebt gedaan op de NZB Community kan je het ook proberen op het Forum, want het aanmaken van een account is bij Newzbin geldig op beide websites.
Ik wil ook nog wel even aanhalen dat zoals hierboven al gezegd, je moet wel even geduld op kunnen brengen voor de goedkeuring door een Admin en zeker niet zoals je nu zelf verteld heel ongeduldig bent gaan handelen door zonder goedkeuring in te loggen, want dat kan je zomaar een Ban opleveren op je IP-adres.
Citaat van Toolhead op 20 juni 2021, 13:49Zo ongeduldig was ik niet, heb soms zeker meer dan een week gewacht, maar geen activatie.
Het ook niet reageren op mails, inmiddels meer dan een maand geleden, vind ik apart.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Zo ongeduldig was ik niet, heb soms zeker meer dan een week gewacht, maar geen activatie.
Het ook niet reageren op mails, inmiddels meer dan een maand geleden, vind ik apart.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Citaat van fafke op 20 juni 2021, 18:07Staat je vpn aan?
Want je mag namelijk op veel plaatsen niet registreren met vpn aan enkel als uw account geactiveerd is mag je je aanmelden met vpn aan.
Staat je vpn aan?
Want je mag namelijk op veel plaatsen niet registreren met vpn aan enkel als uw account geactiveerd is mag je je aanmelden met vpn aan.
Citaat van Demo op 21 juni 2021, 10:31Ik heb even een bericht gekopieerd van Super Moderator Mr. Chaos op het Newzbin Forum:
Alleen accounts worden goed gekeurd door ons die een daadwerkelijke IP adres hebben
Heb je geprobeerd om een account aan te maken zonder daadwerkelijk IP adres dan heb je groot kans dat je nieuwe account door ons verwijderd isNiet toegestaan zijn registraties met
Vpn
Proxy
Mobiel
Temp en/of 10 Minuten mailboxen
AanverwantenNa aanmaken van een account met een daadwerkelijk IP adres en na onze account goedkeuring
Kun je naar hartenlust je zelf weer verstoppen
Dit om spam bots tegen te gaan
Ik heb even een bericht gekopieerd van Super Moderator Mr. Chaos op het Newzbin Forum:
Heb je geprobeerd om een account aan te maken zonder daadwerkelijk IP adres dan heb je groot kans dat je nieuwe account door ons verwijderd is
Niet toegestaan zijn registraties met
Vpn
Proxy
Mobiel
Temp en/of 10 Minuten mailboxen
Aanverwanten
Na aanmaken van een account met een daadwerkelijk IP adres en na onze account goedkeuring
Kun je naar hartenlust je zelf weer verstoppen
Dit om spam bots tegen te gaan
Citaat van Vampire Inspector op 21 juni 2021, 13:31Je kan ook contact met ze opnemen zie:
Newzbin Community - Contacteer Ons
Van hun kant gezien snap ik dat ze de veelvoud aan registratie IP adressen zo klein mogelijk hebben gezet... zoals ze zelf zeggen "Dit om spam bots tegen te gaan". Vanuit mijn eigen invalshoek zou ik persoonlijk nooit bij dit soort websites met een publiek adres willen registreren om de dood eenvoudige reden dat mochten hun iets doen wat niet mag, mijn IP adres (en dus persoonsgegevens) in een BUMA Filtertje terecht kan komen 💀
Je kan ook contact met ze opnemen zie:
Newzbin Community - Contacteer Ons
Van hun kant gezien snap ik dat ze de veelvoud aan registratie IP adressen zo klein mogelijk hebben gezet... zoals ze zelf zeggen "Dit om spam bots tegen te gaan". Vanuit mijn eigen invalshoek zou ik persoonlijk nooit bij dit soort websites met een publiek adres willen registreren om de dood eenvoudige reden dat mochten hun iets doen wat niet mag, mijn IP adres (en dus persoonsgegevens) in een BUMA Filtertje terecht kan komen 💀
Citaat van Demo op 21 juni 2021, 17:053 uur geleden zei VampireInspector:Vanuit mijn eigen invalshoek zou ik persoonlijk nooit bij dit soort websites met een publiek adres willen registreren om de dood eenvoudige reden dat mochten hun iets doen wat niet mag, mijn IP adres (en dus persoonsgegevens) in een BUMA Filtertje terecht kan komen 💀
Ik denk dat dit eigenlijk wel een achterhaalde denkwijze van zelfbescherming is, want misschien op een enkele leek/debutant in dit download wereldje na, weet iedereen toch inmiddels wel dat wanneer je een VPN gebruikt tijdens het downloaden er ook geen trace naar jouw IP-adres ontstaat. Uiteraard is het raadzaam om dan tenminste wel een VPN te gebruiken die geen log bijhoud.
3 uur geleden zei VampireInspector:Vanuit mijn eigen invalshoek zou ik persoonlijk nooit bij dit soort websites met een publiek adres willen registreren om de dood eenvoudige reden dat mochten hun iets doen wat niet mag, mijn IP adres (en dus persoonsgegevens) in een BUMA Filtertje terecht kan komen 💀
Ik denk dat dit eigenlijk wel een achterhaalde denkwijze van zelfbescherming is, want misschien op een enkele leek/debutant in dit download wereldje na, weet iedereen toch inmiddels wel dat wanneer je een VPN gebruikt tijdens het downloaden er ook geen trace naar jouw IP-adres ontstaat. Uiteraard is het raadzaam om dan tenminste wel een VPN te gebruiken die geen log bijhoud.
Citaat van Toolhead op 21 juni 2021, 17:30Ik gebruik geen VPN.
En wat is een daadwerkelijk IP-adres?
Ik heb een vast IP-adres bij een glasvezel aanbieder, dus dat lijkt me geen probleem.
Ik ga nog eens proberen contact op te nemen.
Ik gebruik geen VPN.
En wat is een daadwerkelijk IP-adres?
Ik heb een vast IP-adres bij een glasvezel aanbieder, dus dat lijkt me geen probleem.
Ik ga nog eens proberen contact op te nemen.