do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Registreren Newzbin lukt niet

VorigePage 4 of 4

Nou @Duken Opgelost, denk dat het tijd is voor een slotje, voor er meer wagons aanhaken 😛

Voor Duken.nl leden en Gasten die de linkjes naar de verschillende Websites en/of Community 's bekijken lijkt het mij raadzaam de omschrijving van onderstaande link aan te passen met een stukje tekst.

De door Mr Chaos genoemde voorwaarden van Registratie;

Geen VPN
Geen mobiel (tenzij via je eigen wifi)
Geen corporate IP
Geen anonieme (dedicated) server via een datacentre
Geen mailadressen die tijdelijk zijn, zoals de 10minutemail varianten.

Door de hulp van Mr. Chaos is het inmiddels gelukt om in te loggen op Newzbin.

Het bleek dat mijn internet provider via een datacenter/proxy liep, waar ik als eindgebruiker dus niets van wist.

Het door Mr. Chaos opgegeven email adres is dus geldig, kan ik bevestigen.

Iedereen bedankt voor de hulp, wat mij betreft kan dir topic worden gesloten.

Even mijn (misschien iets te hardop verkondigde) persoonlijke mening achterwege latend, is de Gouden Tip misschien toch ook wel iets wat hier op Duken.nl zo vaak door leden is benoemd. Als je eigen internet niet voldoet aan de eisen zoals die nu benoemd zijn in de bovenstaande reacties kan je altijd nog even bij een familielid, kennis, buurman/vrouw die een normale internet aansluiting hebben van een provider zoals Ziggo, KPN, Tele2 een registratie doen waarbij je dan uiteraard wel een eigen e-mail adres moet gebruiken. Na acceptatie/goedkeuring kan je verder gewoon met je eigen internet inloggen en aan de slag gaan op Newzbin.

Dan daarmee sluiten we deze vraag en is het probleem voor @Toolhead met aanmelden op newzbin gelukt.

Maak er allemaal een mooie vrijdag van. :) 

VorigePage 4 of 4