private-releases.life offline
Citaat van DonderWolk op 29 juli 2022, 07:3329 minuten geleden zei James007:
Hoe het juist gegaan is kan ik uiteraard niet weten, maar het is een feit dat de site offline is en MrAudi in zijn bericht ontkent dat hij het het gedaan heeft. Kan natuurlijk ook zijn dat hij tijdens de huiszoeking gewoon de inloggegevens verstrekt heeft, iets waarvan je je kan afvragen of dat wel zo verstandig is om te doen zonder eerst je advocaat te raadplegen...
Ze zijn om 06;00 in de ochtend bij hem, pas rond 13:00 gaat forum en discord uit de lucht. Brein heeft dus 6 uur lekker kunnen meekijken op het forum en discord en alles kunnen loggen.
Want MRaudi heeft inmmers zijn login verstrekt , zoals hij zelf aangeeft.
29 minuten geleden zei James007:
Hoe het juist gegaan is kan ik uiteraard niet weten, maar het is een feit dat de site offline is en MrAudi in zijn bericht ontkent dat hij het het gedaan heeft. Kan natuurlijk ook zijn dat hij tijdens de huiszoeking gewoon de inloggegevens verstrekt heeft, iets waarvan je je kan afvragen of dat wel zo verstandig is om te doen zonder eerst je advocaat te raadplegen...
Ze zijn om 06;00 in de ochtend bij hem, pas rond 13:00 gaat forum en discord uit de lucht. Brein heeft dus 6 uur lekker kunnen meekijken op het forum en discord en alles kunnen loggen.
Citaat van Roz_an_Ni op 29 juli 2022, 07:46Misschien dat site beheerders nu eindelijk eens gaan beslissen dat mensen nu wel met vpn mogen registreren.
Veiligheid voor iedereen
![]()
Greetzzz Roz_an_Ni
Misschien dat site beheerders nu eindelijk eens gaan beslissen dat mensen nu wel met vpn mogen registreren.
Veiligheid voor iedereen
Greetzzz Roz_an_Ni
Citaat van xipher op 29 juli 2022, 08:491 uur geleden zei Roz_an_Ni:Misschien dat site beheerders nu eindelijk eens gaan beslissen dat mensen nu wel met vpn mogen registreren.
Veiligheid voor iedereen
![]()
Greetzzz Roz_an_Ni
Behalve dat het de grootste onzin is om mensen van BREIN of welke partij dan ook buiten de deur te houden, kan je als beheerder ook elke minuut een cron draaien waarmee het tabel waar alle IP-adressen in staan zal worden gewist.
1 uur geleden zei Roz_an_Ni:Misschien dat site beheerders nu eindelijk eens gaan beslissen dat mensen nu wel met vpn mogen registreren.
Veiligheid voor iedereen
![]()
Greetzzz Roz_an_Ni
Behalve dat het de grootste onzin is om mensen van BREIN of welke partij dan ook buiten de deur te houden, kan je als beheerder ook elke minuut een cron draaien waarmee het tabel waar alle IP-adressen in staan zal worden gewist.
Citaat van Bertram op 29 juli 2022, 08:55Het is zo simpel registreren zonder eigen ip , loop je een keer in de binnenstad of ergens anders waar ze gratis wifi hebben en je registreert jezelf daarmee.
Of loop eens door de buurt waar je woont er is altijd wel een wifi signaal die je kan gebruiken op je GSM
Het is zo simpel registreren zonder eigen ip , loop je een keer in de binnenstad of ergens anders waar ze gratis wifi hebben en je registreert jezelf daarmee.
Of loop eens door de buurt waar je woont er is altijd wel een wifi signaal die je kan gebruiken op je GSM
Citaat van NightCrawlerNXS op 29 juli 2022, 09:071 uur geleden zei DonderWolk:
Dat zal waarschijnlijk wel zijn gebeurd... ik ben jaren mede admin geweest van een groot Amerikaans download forum en ook die is van de ene hosting naar de andere gemoeten... ging allemaal prima totdat de FBI zich er mee gingen bemoeien en uiteindelijk een inval heeft gedaan bij de Sysop..
Daar lagen ook back-ups etc en hebben ze een aantal uren meegekeken op het forum...
Het forum heeft nog een aantal doorstarts gedaan maar uiteindelijk een langzame dood gestorven...
1 uur geleden zei DonderWolk:
Dat zal waarschijnlijk wel zijn gebeurd... ik ben jaren mede admin geweest van een groot Amerikaans download forum en ook die is van de ene hosting naar de andere gemoeten... ging allemaal prima totdat de FBI zich er mee gingen bemoeien en uiteindelijk een inval heeft gedaan bij de Sysop..
Daar lagen ook back-ups etc en hebben ze een aantal uren meegekeken op het forum...
Het forum heeft nog een aantal doorstarts gedaan maar uiteindelijk een langzame dood gestorven...
Citaat van Diederik op 29 juli 2022, 10:2436 minuten geleden zei NOFate:Ik denk echt wel dat Brein etc al veel langer op discord of forum zitten hoor 🙂
Dat kan best maar je komt niet zomaar in privé servers. Ik zit ook op discord kanalen for muziek productie en die zijn alleen Invite only.
36 minuten geleden zei NOFate:Ik denk echt wel dat Brein etc al veel langer op discord of forum zitten hoor 🙂
Dat kan best maar je komt niet zomaar in privé servers. Ik zit ook op discord kanalen for muziek productie en die zijn alleen Invite only.
Citaat van NOFate op 29 juli 2022, 10:26Just now, Diederik said:Dat kan best maar je komt niet zomaar in privé servers. Ik zit ook op discord kanalen for muziek productie en die zijn alleen Invite only.
hmm, ik zat ook op discord? ze doen hun toch gewoon voor als gewone user?
Just now, Diederik said:Dat kan best maar je komt niet zomaar in privé servers. Ik zit ook op discord kanalen for muziek productie en die zijn alleen Invite only.
hmm, ik zat ook op discord? ze doen hun toch gewoon voor als gewone user?
Citaat van Diederik op 29 juli 2022, 10:315 minuten geleden zei NOFate:hmm, ik zat ook op discord? ze doen hun toch gewoon voor als gewone user?
Als gewone user kom je niet zomaar in besloten kanalen komen omdat die niet in de lijst voorkomen bij zoeken zeg maar alleen met invite van een gebruiker die al op zo'n kanaal zit maar ik ben het wel eens dat er vast van die honden zitten. Discord wordt overigens nog steeds het meest gebruikt door gamers.
5 minuten geleden zei NOFate:hmm, ik zat ook op discord? ze doen hun toch gewoon voor als gewone user?
Als gewone user kom je niet zomaar in besloten kanalen komen omdat die niet in de lijst voorkomen bij zoeken zeg maar alleen met invite van een gebruiker die al op zo'n kanaal zit maar ik ben het wel eens dat er vast van die honden zitten. Discord wordt overigens nog steeds het meest gebruikt door gamers.
Citaat van extreme op 29 juli 2022, 10:36Sorry maar heb geprobeerd tactisch duidelijk te maken dat hij dom bezig is met prive gegevens.
Vind klote voor de mensen die nu worden gepakt door dit groot doen, sorry dat ik het zo zie.
Bepaalde spotters bleven er om die reden weg.
Voor de spotters, sterkte en succes hopelijk zijn jullie wijs geweest en hebben jullie je goed ingedekt.
Weet dat er mensen nu boos zijn, wat ik in het verleden kon waarschuwen heb ik gewaarschuwd.
6 minuten geleden zei Diederik:Als gewone user kom je niet zomaar in besloten kanalen komen omdat die niet in de lijst voorkomen bij zoeken zeg maar alleen met invite van een gebruiker die al op zo'n kanaal zit maar ik ben het wel eens dat er vast van die honden zitten. Discord wordt overigens nog steeds het meest gebruikt door gamers.
Sorry maar ik wist ook alles, waar ik ook zit ik gooi niet met mijn privé gegevens. Je moet voor iedereen tegenwoordig een onbekende zijn anders ga je nat. Voorbeeld is p2h.
Sorry maar heb geprobeerd tactisch duidelijk te maken dat hij dom bezig is met prive gegevens.
Vind klote voor de mensen die nu worden gepakt door dit groot doen, sorry dat ik het zo zie.
Bepaalde spotters bleven er om die reden weg.
Voor de spotters, sterkte en succes hopelijk zijn jullie wijs geweest en hebben jullie je goed ingedekt.
Weet dat er mensen nu boos zijn, wat ik in het verleden kon waarschuwen heb ik gewaarschuwd.
6 minuten geleden zei Diederik:Als gewone user kom je niet zomaar in besloten kanalen komen omdat die niet in de lijst voorkomen bij zoeken zeg maar alleen met invite van een gebruiker die al op zo'n kanaal zit maar ik ben het wel eens dat er vast van die honden zitten. Discord wordt overigens nog steeds het meest gebruikt door gamers.
Sorry maar ik wist ook alles, waar ik ook zit ik gooi niet met mijn privé gegevens. Je moet voor iedereen tegenwoordig een onbekende zijn anders ga je nat. Voorbeeld is p2h.