wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Paradise4every1.com problemen met inloggen

VorigePage 2 of 4Volgende

die zijn er wel degelijk........vips die een boekenbon sturen dus geen onzin neerzetten over dat leden niet betalen indirect of ze nu een bon sturen of geld komt op het zelfde neer

Je zal wel gelijk hebben , ik eindig de discussie hierover met je

Op 3-5-2021 om 18:18 zei kliko:

die zijn er wel degelijk........vips die een boekenbon sturen dus geen onzin neerzetten over dat leden niet betalen indirect of ze nu een bon sturen of geld komt op het zelfde neer

Er is bij pardise4every1 geen VIP systeem of dergelijks.

Je kan als je dit wilt, een boek en/of boekenbon schenken. En deze boekenbonnen worden dan gebruikt om voor hun de nieuwste ebooks aan te schaffen.

Dit is een methode die al verschillende boeken forums gebruiken, maar verder heb je geen extra rechten op hun gehele forum.

Verder klopt het dat ze alle inactieve leden hebben verwijderd. En het nu alleen nog tot een select aantal members (vaste kern) gebruik maken van dit forum.

Je kan het dus zien als een vaste kern van een boekenclub, het is jammer voor de niet zo vaste leden. Maar het is een keus van de staff als ze dit willen.

Verder is het aan een member zelf of hij iets wil doneren of schenken.

Hoi OpaR, ben je ondertussen weer op Paradise4every gekomen. ben een paar weken op vakantie geweest en kan er nu niet meer op, mijn accountnaam bestaat niet meer. šŸ™

Op 15-9-2021 om 22:21 zei Axel Moonshine:

Hoi OpaR, ben je ondertussen weer op Paradise4every gekomen. ben een paar weken op vakantie geweest en kan er nu niet meer op, mijn accountnaam bestaat niet meer. šŸ™

Dat betekent dat ook jij verwijdert bent, en gezien de registratie gesloten is zul je zonder contacten binnen het forum je zelf niet meer kunnen registreren.

Mijn advies is, zoek een nieuw forum waar ze ook boeken hebben.Ā 
Er is er zelfs ƩƩn die verzoeken afrond zonder VIP systeem, en dus uitermate geschikt is.

Ā 

Op 15-9-2021 om 22:21 zei Axel Moonshine:

Hoi OpaR, ben je ondertussen weer op Paradise4every gekomen. ben een paar weken op vakantie geweest en kan er nu niet meer op, mijn accountnaam bestaat niet meer. :(

oparotweiler isĀ GlobalAdmin op Paradise4every1 en zou misschien wel even kunnen kijken of er iets mogelijk is. Ik zouĀ oparotweiler even een PM sturen met jouw vraag.

Op 17-9-2021 om 13:57 zei Skeletor:

oparotweiler isĀ GlobalAdmin op Paradise4every1 en zou misschien wel even kunnen kijken of er iets mogelijk is. Ik zouĀ oparotweiler even een PM sturen met jouw vraag.

Kan je hem ook een PM sturen met mijn gelijkaardige vraag? Zou ook graag mijn account terug hebben.
Toscaz

24 minuten geleden zei toscaz:

Kan je hem ook een PM sturen met mijn gelijkaardige vraag? Zou ook graag mijn account terug hebben.
Toscaz

Hallo @toscaz, in mijn voorgaande reactie heb ik aangegeven dat er een mogelijkheid is om een PM te sturen aanĀ @OparottweilerĀ op Duken.nl, maar dat zal je toch echt zelf moeten doen.

Paradise3every1 geweldige site met elke dag weer vele boeken en vaak de nieuwste.

Ben er altijd heel blij mee geweest.

Vorige week donderdag nog boeken kunnen downloaden, maar na een weekendje weg sinds deze week niet meer 😪.

Ik krijg de melding dat mijn wachtwoord onjuist is, dus ik denk dat ik geblokkeerd ben.

Ik heb totaal geen idee wat de reden hiervoor is.

- Vrijwel dagelijks ingelogd dus geen inactief lid

- Nooit iets door gepost

- En altijd netjes VPN gebruikt

Dus dat kan het allemaal niet zijn. Ik heb ook geen waarschuwing vooraf gehad of een melding wat ik verkeerd heb gedaan.

Snap de angst voor BREIN, maar baal hier vreselijk van dat juist de beste site me geblokkeerd heeft en niet alleen ik maar de hele familie.

Is er een mogelijkheid om opnieuw toegevoegd te worden of anders in ieder geval de reden te weten?

Of is er iemand die een goede alternatieve siteĀ  weet waar je je nog kunt registreren?

Ā 

2 uur geleden zei Snuffelxx:

Dus dat kan het allemaal niet zijn. Ik heb ook geen waarschuwing vooraf gehad of een melding wat ik verkeerd heb gedaan.

Snap de angst voor BREIN, maar baal hier vreselijk van dat juist de beste site me geblokkeerd heeft en niet alleen ik maar de hele familie.

Is er een mogelijkheid om opnieuw toegevoegd te worden of anders in ieder geval de reden te weten?

Ik heb alle begrip voor dit relaas, omdat ik zelf op exact de zelfde manier mijn account ben kwijtgeraakt opĀ Paradise4every1. Ik heb in een mail dan tenminste nog de reden te horen gekregen, dat ik niet voldoende actief was met het downloaden van boeken. Ik ben echter bang dat ook deze Community met dit gevoerde beleid en de activiteit van BREIN niet veel langer blijft bestaan.

VorigePage 2 of 4Volgende