Paradise4every1.com problemen met inloggen
Citaat van wbiesmans op 1 mei 2021, 18:42Zijn er nog menden die problemen hebben met inloggen of registreren, of is er iets aan de hand?
Zijn er nog menden die problemen hebben met inloggen of registreren, of is er iets aan de hand?
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 1 mei 2021, 19:25ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze een leden stop hebben
dit staat er als je wil aanmelden
Sorry, registratie is momenteel uitgeschakeld.
ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze een leden stop hebben
dit staat er als je wil aanmelden
Sorry, registratie is momenteel uitgeschakeld.
Citaat van wbiesmans op 1 mei 2021, 19:38Ik ben al een jaar lid, en ben ook bijna dagelijks actief, maar nu lukt inloggen niet meer. Paswoord verkeerd, telkens als reactie bij inloggen.
Als ik dan paswoord wil aanpassen, krijg ik bericht dat er een mail verstuurd is, maar reeds ettelijke malen tereke.
Ik ben al een jaar lid, en ben ook bijna dagelijks actief, maar nu lukt inloggen niet meer. Paswoord verkeerd, telkens als reactie bij inloggen.
Als ik dan paswoord wil aanpassen, krijg ik bericht dat er een mail verstuurd is, maar reeds ettelijke malen tereke.
Citaat van William op 1 mei 2021, 19:4810 minuten geleden zei wbiesmans:Als ik dan paswoord wil aanpassen, krijg ik bericht dat er een mail verstuurd is, maar reeds ettelijke malen tereke.
kijk ff in je spam map
10 minuten geleden zei wbiesmans:Als ik dan paswoord wil aanpassen, krijg ik bericht dat er een mail verstuurd is, maar reeds ettelijke malen tereke.
kijk ff in je spam map
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 1 mei 2021, 19:51@Tuinbever daar kan het ook tussen ziten
@Tuinbever daar kan het ook tussen ziten
Citaat van wbiesmans op 1 mei 2021, 19:54Neen, ook geen ongewenste mails van hen.
Zouden ze er mee ophouden, of misschien serverproblemen?
Neen, ook geen ongewenste mails van hen.
Zouden ze er mee ophouden, of misschien serverproblemen?
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 1 mei 2021, 19:56dan weet ik ik het ook niet meer
dan weet ik ik het ook niet meer
Citaat van fafke op 1 mei 2021, 21:52Ze hebben naar mijn weten alle niet actieve leden verwijderd en gaan door met enkel de actieve leden.
Ze hebben naar mijn weten alle niet actieve leden verwijderd en gaan door met enkel de actieve leden.
Citaat van kliko op 2 mei 2021, 05:30ow is schijnbaar normaal daar, ook bij mijn account vanuit het niets dat het wachtwoord niet meer klopt.
Denk omdat we geen betalende leden zijn. Ik was actief lid dus daar ligt het niet aan
ow is schijnbaar normaal daar, ook bij mijn account vanuit het niets dat het wachtwoord niet meer klopt.
Denk omdat we geen betalende leden zijn. Ik was actief lid dus daar ligt het niet aan
Citaat van Oparottweiler op 3 mei 2021, 15:39Toch wel vreemd als je actief lid was , dat moet je toch weten dat er geen betalende leden waren of zijn.
ook is daar nooit om gevraagd. Er is een grote schoonmaak geweest onder de niet actieve leden en leden die zich niet
aan de spelregels houden .
Met andere woorden ga nu geen onzin hier neerzetten over betalende leden
met vriendelijke groet,
OpaR
Toch wel vreemd als je actief lid was , dat moet je toch weten dat er geen betalende leden waren of zijn.
ook is daar nooit om gevraagd. Er is een grote schoonmaak geweest onder de niet actieve leden en leden die zich niet
aan de spelregels houden .
Met andere woorden ga nu geen onzin hier neerzetten over betalende leden
met vriendelijke groet,
OpaR