OV chipkaart software / hack downloaden - OV-chip is gekraakt - ovsaldo.exe
Citaat van Wous op 25 januari 2011, 21:59Ik weet zeker dat er nu binnen korte tijd .exe bestandjes op het internet verschijnen met de naam OVSaldo.exe, en deze zullen virussen zijn dus LET OP!
Maar weet iemand of dit dan ook mogelijk zou moeten zijn met een anonieme OVchipkaart? Ik denk het zelf namelijk wel
Want als je kaart Anoniem is ben je ontraceerbeer volgens mij
Ik weet zeker dat er nu binnen korte tijd .exe bestandjes op het internet verschijnen met de naam OVSaldo.exe, en deze zullen virussen zijn dus LET OP!
Maar weet iemand of dit dan ook mogelijk zou moeten zijn met een anonieme OVchipkaart? Ik denk het zelf namelijk wel
Citaat van William op 25 januari 2011, 22:05Is 'ie al gevonden? Dit wordt leuk...
wous: TLS zegt dat er in 2009 iemand die dit met een anonieme kaart deed is veroordeeld :police:
Is 'ie al gevonden? Dit wordt leuk...
wous: TLS zegt dat er in 2009 iemand die dit met een anonieme kaart deed is veroordeeld :police:
Citaat van William op 25 januari 2011, 22:07Leuk! Ik heb een ACR122-U
Heb een studenten kaart, dus wil niet dat die geblokkeerd wordt dus zal morgen even een anonieme halen en mijn bevindingen laten weten, met de tot nu toe gevonden software.
Als ik de key's probeer te kraken stopt hij na een korte tijd! Jammer..! Ik blijf proberen
Leuk! Ik heb een ACR122-U
Heb een studenten kaart, dus wil niet dat die geblokkeerd wordt dus zal morgen even een anonieme halen en mijn bevindingen laten weten, met de tot nu toe gevonden software.
Als ik de key's probeer te kraken stopt hij na een korte tijd! Jammer..! Ik blijf proberen
Citaat van Releases op 25 januari 2011, 22:07Ik weet zeker dat er nu binnen korte tijd .exe bestandjes op het internet verschijnen met de naam OVSaldo.exe, en deze zullen virussen zijn dus LET OP!
Wat dacht je van de in en uit check momenten, er hangen niet voor niks camera's in de bus. Word mooi aan elkaar gelinkt. Succes met anonimiteit dan nog!
Ik weet zeker dat er nu binnen korte tijd .exe bestandjes op het internet verschijnen met de naam OVSaldo.exe, en deze zullen virussen zijn dus LET OP!
Wat dacht je van de in en uit check momenten, er hangen niet voor niks camera's in de bus. Word mooi aan elkaar gelinkt. Succes met anonimiteit dan nog!
Citaat van William op 25 januari 2011, 22:12Oh!
De sleutels die dit windows programma kraakt zijn alleen de A sleutels. Dit zijn de sleutels die nodig zijn om te lezen. Om te schrijven heb je nog de B sleutels nodig, die worden niet gekraakt door dit programma, maar de source code zit er bij :duivel:
(De B sleutels waren al langer te verkrijgen dmv de linux variant van MFOC)
Oh!
De sleutels die dit windows programma kraakt zijn alleen de A sleutels. Dit zijn de sleutels die nodig zijn om te lezen. Om te schrijven heb je nog de B sleutels nodig, die worden niet gekraakt door dit programma, maar de source code zit er bij :duivel:
(De B sleutels waren al langer te verkrijgen dmv de linux variant van MFOC)
Citaat van Wous op 25 januari 2011, 22:13Ik weet zeker dat er nu binnen korte tijd .exe bestandjes op het internet verschijnen met de naam OVSaldo.exe, en deze zullen virussen zijn dus LET OP!
Je bedoelt dat ze jou checkin tijd gaan linken aan de tijd van videoopname, als je een beetje in een druk groepje staat die vlak achter elkaar inchecken dan zullen ze je niet vinden dacht ik zo, of ze moeten echt heel specifiek gaan werken maar wanneer die tool uitlekt zullen zoveel mensen het gaan gebruiken denk ik, en dan moeten ze iedereen specifiek gaan pakken. Erg lastig
Je bedoelt dat ze jou checkin tijd gaan linken aan de tijd van videoopname, als je een beetje in een druk groepje staat die vlak achter elkaar inchecken dan zullen ze je niet vinden dacht ik zo, of ze moeten echt heel specifiek gaan werken maar wanneer die tool uitlekt zullen zoveel mensen het gaan gebruiken denk ik, en dan moeten ze iedereen specifiek gaan pakken. Erg lastig
Citaat van William op 25 januari 2011, 22:13Ik weet zeker dat er nu binnen korte tijd .exe bestandjes op het internet verschijnen met de naam OVSaldo.exe, en deze zullen virussen zijn dus LET OP!
Ze kunnen op basis van je rijs gedrag en camera's je identiteit achterhalen
Ze kunnen op basis van je rijs gedrag en camera's je identiteit achterhalen
Citaat van William op 25 januari 2011, 22:19Alle code om B sleutels te lezen zit er wel in, het is alleen niet geïntegreerd in het programma.
Ik ga is kijken of ik wat van C++ kan bakken en mijn bevindingen hier delen
Alle code om B sleutels te lezen zit er wel in, het is alleen niet geïntegreerd in het programma.
Ik ga is kijken of ik wat van C++ kan bakken en mijn bevindingen hier delen
Citaat van Marciej123 op 25 januari 2011, 22:23Wejo ziek dit topic: Marciej123, Jacob, HQ, Nathan-NL, genieterr, jz67, downloadfreak, ByteHacker, Releases, hackulous en 294 gasten bekijken dit topic.
Ik houdt m zeker in de gaten en ik ga er naar kijken
Wejo ziek dit topic: Marciej123, Jacob, HQ, Nathan-NL, genieterr, jz67, downloadfreak, ByteHacker, Releases, hackulous en 294 gasten bekijken dit topic.
Citaat van William op 25 januari 2011, 22:23Wejo ziek dit topic: Marciej123, Jacob, HQ, Nathan-NL, genieterr, jz67, downloadfreak, ByteHacker, Releases, hackulous en 294 gasten bekijken dit topic.
Ja omdat dit het eerste resultaat op google is als je zoekt op ovsaldo.exe
Zal nog wel drukker hier worden
Wejo ziek dit topic: Marciej123, Jacob, HQ, Nathan-NL, genieterr, jz67, downloadfreak, ByteHacker, Releases, hackulous en 294 gasten bekijken dit topic.
Ja omdat dit het eerste resultaat op google is als je zoekt op ovsaldo.exe Zal nog wel drukker hier worden