OV chipkaart software / hack downloaden - OV-chip is gekraakt - ovsaldo.exe
Citaat van Duken op 25 januari 2011, 19:44Nou ik heb tot nu toe nog niks kunnen vinden. Alleen de software voor linux, maar die willen we juist niet.
Maar ik ben al wat verder:
Beste bezoeker.
Het is illegaal om een dump aan te passen of op een andere kaart te zetten en zal ook niet op dergelijke verzoeken ingaan om een schrijfapplicatie te maken.
IK BEN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR DE GEVOLGEN VAN HET GEBRUIK VAN DE PROGRAMMAS OP DEZE WEBSITE!
Het programma:
mifare offline cracker GUI + viewer van OV gegevens (Compiled + source) (uit te pakken met winrar)
http://huuf.info/OV/mfocGUI_v8.rar
mifare offline cracker GUI + viewer van OV gegevens (Compiled snellere variant, voor niet programmeurs) (uit te pakken met winrar)
http://huuf.info/OV/mfocGUI_v8_Release_Compiled.rar
Probleemoplossing:
Indien er iets mis is met MSVCR100.dll van de microsoft site, de runtime modules downloaden (hier)
Indien het bestand nfc.dll niet kan worden gevonden kunt u dat hier downloaden.
Indien u het programma zelfstandig probeerd te compilen, en u krijgt een melding over stdint.h dan kunt u deze hier downloaden.De app heet overigens:
OVsaldo.exe
Die moeten we vinden
Nou ik heb tot nu toe nog niks kunnen vinden. Alleen de software voor linux, maar die willen we juist niet.
Maar ik ben al wat verder:
Beste bezoeker.
Het is illegaal om een dump aan te passen of op een andere kaart te zetten en zal ook niet op dergelijke verzoeken ingaan om een schrijfapplicatie te maken.
IK BEN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR DE GEVOLGEN VAN HET GEBRUIK VAN DE PROGRAMMAS OP DEZE WEBSITE!
Het programma:
mifare offline cracker GUI + viewer van OV gegevens (Compiled + source) (uit te pakken met winrar)
http://huuf.info/OV/mfocGUI_v8.rar
mifare offline cracker GUI + viewer van OV gegevens (Compiled snellere variant, voor niet programmeurs) (uit te pakken met winrar)
http://huuf.info/OV/mfocGUI_v8_Release_Compiled.rar
Probleemoplossing:
Indien er iets mis is met MSVCR100.dll van de microsoft site, de runtime modules downloaden (hier)
Indien het bestand nfc.dll niet kan worden gevonden kunt u dat hier downloaden.
Indien u het programma zelfstandig probeerd te compilen, en u krijgt een melding over stdint.h dan kunt u deze hier downloaden.
De app heet overigens:
OVsaldo.exe
Die moeten we vinden
Citaat van Robin op 25 januari 2011, 19:47Ik heb ook een anonieme chipkaart, dus als er iets voor windows/mac is geef me een linkje dan ga ik het proberen!!!
Ik heb ook een anonieme chipkaart, dus als er iets voor windows/mac is geef me een linkje dan ga ik het proberen!!!
Citaat van DukeNPDA op 25 januari 2011, 20:47Nou ovsaldo.exe heb ik nog niet kunnen vinden.
Andere handige harry die hem kan vinden?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nou ovsaldo.exe heb ik nog niet kunnen vinden.
Andere handige harry die hem kan vinden?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 25 januari 2011, 20:50die link in de vorige post van duken werkte bij mij, ik heb geen scanner maar naar mijn idee zag het er goed uit
die link in de vorige post van duken werkte bij mij, ik heb geen scanner maar naar mijn idee zag het er goed uit
Citaat van William op 25 januari 2011, 21:11Er is toch vast wel iemand die dat windows tooltje kan vrijgeven??
En wie zegt dat het tooltje ovsaldo.exe heet? Wie weet is het tooltje geupload onder een andere naam om zo niet op te vallen..
Er is toch vast wel iemand die dat windows tooltje kan vrijgeven??
En wie zegt dat het tooltje ovsaldo.exe heet? Wie weet is het tooltje geupload onder een andere naam om zo niet op te vallen..
Citaat van Releases op 25 januari 2011, 21:25Het is echt niet veilig om dit allemaal te gaan doen, het is heel goed terug traceerbaar naar diegene toe die het ''vervalst'' of ''hackt'' om het zo te zeggen.
Het is echt niet veilig om dit allemaal te gaan doen, het is heel goed terug traceerbaar naar diegene toe die het ''vervalst'' of ''hackt'' om het zo te zeggen.
Citaat van William op 25 januari 2011, 21:40Ben ook volop aan het zoeken. Elke keer denk je wat te hebben maar dan zit OVSaldo.exe er net niet bij.. :S
Ben ook volop aan het zoeken. Elke keer denk je wat te hebben maar dan zit OVSaldo.exe er net niet bij.. :S