Ook Pirates4all stopt ermee
Citaat van keesw73 op 26 augustus 2021, 14:05Jammer dit is nu al het zoveelste forumĀ Ā dat gaat...... Bedankt aan iedereen die de sites in de lucht hielden....Door dat het er nu minder worden wordt het voor Brein ook makkelijker uitzoeken wie de volgende is zeg maar ....Misschien juist meer en meer van dit soort fora's maken, versplinteren worden ze drukker mee,Ā dus blijven de fora's langer overeind...... Er zullen vast wel weer goede site's ontstaan.. Alleen de goedeĀ info is steeds moeilijker te krijgen helaas .....Mochten de lezers nog goede tips hebben houdt ik mij aanbevolen...
Ā
Jammer dit is nu al het zoveelste forumĀ Ā dat gaat...... Bedankt aan iedereen die de sites in de lucht hielden....Door dat het er nu minder worden wordt het voor Brein ook makkelijker uitzoeken wie de volgende is zeg maar ....Misschien juist meer en meer van dit soort fora's maken, versplinteren worden ze drukker mee,Ā dus blijven de fora's langer overeind...... Er zullen vast wel weer goede site's ontstaan.. Alleen de goedeĀ info is steeds moeilijker te krijgen helaas .....Mochten de lezers nog goede tips hebben houdt ik mij aanbevolen...
Ā
Citaat van JungleJane op 26 augustus 2021, 18:36Oeps!š± deze aankondiging had is dus even gemist. Wat enorm jammer. Maar dan maar even via deze weg, Crew heel erg bedankt voor jullie inzet en al het moois wat er te vinden was op het forum. Het gaat jullie allemaalĀ goed en wie weet tot ziens!š¤
Oeps!š± deze aankondiging had is dus even gemist. Wat enorm jammer. Maar dan maar even via deze weg, Crew heel erg bedankt voor jullie inzet en al het moois wat er te vinden was op het forum. Het gaat jullie allemaalĀ goed en wie weet tot ziens!š¤
Citaat van Valentijn op 27 augustus 2021, 06:33Op 21-8-2021 om 08:27 zei Vinny27:Dat is snel gesloten!
Ik wil dan langs deze weg de staf alsnog bedanken voor hun inzet en de genomen moeite om het ons zo mooi mogelijk te maken.
Het beste gewenst allemaal!
Ā
Offtopic:
Waar gaan we nu ons spul neerzetten? Alles is met een verplichte VPN registratie wat voor een poster een no go is natuurlijk!
Ā
Hartelijk dank voor alles vinny27š
Op 21-8-2021 om 08:27 zei Vinny27:Dat is snel gesloten!
Ik wil dan langs deze weg de staf alsnog bedanken voor hun inzet en de genomen moeite om het ons zo mooi mogelijk te maken.
Het beste gewenst allemaal!
Ā
Offtopic:
Waar gaan we nu ons spul neerzetten? Alles is met een verplichte VPN registratie wat voor een poster een no go is natuurlijk!
Ā
Hartelijk dank voor alles vinny27š
Citaat van Demo op 27 augustus 2021, 07:3257 minuten geleden zei Pieter:Hartelijk dank voor alles vinny27š
Vinny27 is niet gestopt hoor!!!!!!!Ā Zie andere reacties
57 minuten geleden zei Pieter:Hartelijk dank voor alles vinny27š
Vinny27 is niet gestopt hoor!!!!!!!Ā Zie andere reacties
Citaat van Diederik op 27 augustus 2021, 09:091 uur geleden zei Skeletor:Vinny27 is niet gestopt hoor!!!!!!!Ā Zie andere reacties
Helaas wordt zijn post wel elders verspreid zonder zijn toestemming denk ik.
1 uur geleden zei Skeletor:Vinny27 is niet gestopt hoor!!!!!!!Ā Zie andere reacties
Helaas wordt zijn post wel elders verspreid zonder zijn toestemming denk ik.
Citaat van Demo op 27 augustus 2021, 09:175 minuten geleden zei Diederik:Helaas wordt zijn post wel elders verspreid zonder zijn toestemming denk ik.
Ik vermoed dat mijn reactie en mijn verwijzing niet helemaal duidelijk was, maar Vinny27 is niet gestopt en nu op dit moment poster opĀ https://private-releases.life
5 minuten geleden zei Diederik:Helaas wordt zijn post wel elders verspreid zonder zijn toestemming denk ik.
Ik vermoed dat mijn reactie en mijn verwijzing niet helemaal duidelijk was, maar Vinny27 is niet gestopt en nu op dit moment poster opĀ https://private-releases.life
Citaat van Diederik op 27 augustus 2021, 11:232 uur geleden zei Skeletor:Ik vermoed dat mijn reactie en mijn verwijzing niet helemaal duidelijk was, maar Vinny27 is niet gestopt en nu op dit moment poster opĀ https://private-releases.life
Dat weet ik wel maar zijn post wordt ook via spotnet verspreid onder een andere naam maar wel zijn naam verwerkt in de tekst.
2 uur geleden zei Skeletor:Ik vermoed dat mijn reactie en mijn verwijzing niet helemaal duidelijk was, maar Vinny27 is niet gestopt en nu op dit moment poster opĀ https://private-releases.life
Dat weet ik wel maar zijn post wordt ook via spotnet verspreid onder een andere naam maar wel zijn naam verwerkt in de tekst.
Citaat van Demo op 27 augustus 2021, 12:1750 minuten geleden zei Diederik:Dat weet ik wel maar zijn post wordt ook via spotnet verspreid onder een andere naam maar wel zijn naam verwerkt in de tekst.
Klopt helemaal @Diederik, maar dat zal Henk vast niet al anderhalf jaar doen zonder instemming van Vinny27. Bovendien is het al jaren zo dat er allerhande content doorgespot wordt op andere Community 's.
50 minuten geleden zei Diederik:Dat weet ik wel maar zijn post wordt ook via spotnet verspreid onder een andere naam maar wel zijn naam verwerkt in de tekst.
Klopt helemaal @Diederik, maar dat zal Henk vast niet al anderhalf jaar doen zonder instemming van Vinny27. Bovendien is het al jaren zo dat er allerhande content doorgespot wordt op andere Community 's.
Citaat van Willempiie op 28 augustus 2021, 11:13Op 27-8-2021 om 11:17 zei Skeletor:Ik vermoed dat mijn reactie en mijn verwijzing niet helemaal duidelijk was, maar Vinny27 is niet gestopt en nu op dit moment poster opĀ https://private-releases.life
Hoi Skeletor, heb je enig idee of er een wachtrij zit op dat forum? Kan me voorstellen dat ze momenteel overspoeld worden met aanvragen nu pirates4all is weggevallen, maar ben na 1 dag wachten al ongeduldigĀ š¤. Spotnet is wel oke, maar ik ben toch liever onderdeel van een actieve communicty.
Dank voor reactie.
Op 27-8-2021 om 11:17 zei Skeletor:Ik vermoed dat mijn reactie en mijn verwijzing niet helemaal duidelijk was, maar Vinny27 is niet gestopt en nu op dit moment poster opĀ https://private-releases.life
Hoi Skeletor, heb je enig idee of er een wachtrij zit op dat forum? Kan me voorstellen dat ze momenteel overspoeld worden met aanvragen nu pirates4all is weggevallen, maar ben na 1 dag wachten al ongeduldigĀ š¤. Spotnet is wel oke, maar ik ben toch liever onderdeel van een actieve communicty.
Dank voor reactie.
Citaat van Demo op 28 augustus 2021, 12:591 uur geleden zei Willempiie:Hoi Skeletor, heb je enig idee of er een wachtrij zit op dat forum? Kan me voorstellen dat ze momenteel overspoeld worden met aanvragen nu pirates4all is weggevallen, maar ben na 1 dag wachten al ongeduldigĀ š¤. Spotnet is wel oke, maar ik ben toch liever onderdeel van een actieve communicty.
Dank voor reactie.
Hallo @Willempiie, Je zal denk ik gewoon even wat geduld moeten hebben, want elke aanmelding wordt persoonlijk wel of niet goedgekeurd door @MrAudi. Lees de laatste berichtjes in het Link Topic. Zorg er wel voor dat je geen VPN aan hebt staan bij het registreren, want anders wordt je account niet goedgekeurd.
1 uur geleden zei Willempiie:Hoi Skeletor, heb je enig idee of er een wachtrij zit op dat forum? Kan me voorstellen dat ze momenteel overspoeld worden met aanvragen nu pirates4all is weggevallen, maar ben na 1 dag wachten al ongeduldigĀ š¤. Spotnet is wel oke, maar ik ben toch liever onderdeel van een actieve communicty.
Dank voor reactie.
Hallo @Willempiie, Je zal denk ik gewoon even wat geduld moeten hebben, want elke aanmelding wordt persoonlijk wel of niet goedgekeurd door @MrAudi. Lees de laatste berichtjes in het Link Topic. Zorg er wel voor dat je geen VPN aan hebt staan bij het registreren, want anders wordt je account niet goedgekeurd.