Ook Pirates4all stopt ermee
Citaat van bittererzero3 op 22 augustus 2021, 11:47jammer, jammer...pirates4all was een fijne plek, net als iceworld lang geleden. Voor ebooks blijft Army of strangers een fijne plek om ervaringen uit te wisselen, maar het wachten is op een doorstart van pirates...
jammer, jammer...pirates4all was een fijne plek, net als iceworld lang geleden. Voor ebooks blijft Army of strangers een fijne plek om ervaringen uit te wisselen, maar het wachten is op een doorstart van pirates...
Citaat van thomasvonk1970 op 25 augustus 2021, 15:14Op 21-8-2021 om 09:19 zei Vinny27:Bedankt voor de input allemaal. Ik ga er eens naar kijken.
hey man een vraagje waar kan ikje nuvinden nu ook newzbin gestopt is
Op 21-8-2021 om 09:19 zei Vinny27:Bedankt voor de input allemaal. Ik ga er eens naar kijken.
hey man een vraagje waar kan ikje nuvinden nu ook newzbin gestopt is
Citaat van Demo op 25 augustus 2021, 16:291 uur geleden zei thomasvonk1970:hey man een vraagje waar kan ikje nuvinden nu ook newzbin gestopt is
Vinny27 heeft na Newzbin een plekje gevonden op Private-releases.life
1 uur geleden zei thomasvonk1970:hey man een vraagje waar kan ikje nuvinden nu ook newzbin gestopt is
Vinny27 heeft na Newzbin een plekje gevonden op Private-releases.life
Citaat van Knapzak op 26 augustus 2021, 07:4724 minuten geleden zei wij:zit daar ook THT ?? of doet die helemaal niks meer ??
Je vraagt naar jezelf ? je weet toch zelf wel of je iets doet of niet 😆🤣
24 minuten geleden zei wij:zit daar ook THT ?? of doet die helemaal niks meer ??
Je vraagt naar jezelf ? je weet toch zelf wel of je iets doet of niet 😆🤣
Citaat van Demo op 26 augustus 2021, 08:1953 minuten geleden zei wij:zit daar ook THT ?? of doet die helemaal niks meer ??
Zou ik ook wel op prijs stellen als je daar eens mee stopte om met een 2e of 3e account (THT/Ik/Jij/Wij) naar jezelf te vragen. Dat noemen ze ook wel een verkapte vorm van spam.
53 minuten geleden zei wij:zit daar ook THT ?? of doet die helemaal niks meer ??
Zou ik ook wel op prijs stellen als je daar eens mee stopte om met een 2e of 3e account (THT/Ik/Jij/Wij) naar jezelf te vragen. Dat noemen ze ook wel een verkapte vorm van spam.
Citaat van VeeWeetje op 26 augustus 2021, 12:41Op 21-8-2021 om 15:41 zei Gandalf:Wat jammer!!! Wat blijft er nog over??? Ik heb veel respect voor iedereen die Pirates in de lucht hield. Maar wel jammer dat nu ineens alles tegelijk gaat stoppen. Wie heeft er nog tips voor nieuwsgroepen???
20 uur geleden zei Skeletor:Vinny27 heeft na Newzbin een plekje gevonden op Private-releases.life
Op 21-8-2021 om 15:41 zei Gandalf:Wat jammer!!! Wat blijft er nog over??? Ik heb veel respect voor iedereen die Pirates in de lucht hield. Maar wel jammer dat nu ineens alles tegelijk gaat stoppen. Wie heeft er nog tips voor nieuwsgroepen???
20 uur geleden zei Skeletor:Vinny27 heeft na Newzbin een plekje gevonden op Private-releases.life