Ook Pirates4all stopt ermee
Citaat van Demo op 20 augustus 2021, 11:21
Beste allemaal,
Dit zal voor velen misschien uit de lucht komen vallen, en anderen hadden het misschien ook wel al aan zien komen.
Maar na lang beraad, hebben we toch besloten om te stoppen!
Dit is niet vanwege het nieuws dat newzbin gaat stoppen, of door andere onheilspellende berichten.
Dit is iets, wat al een hele tijd eigenlijk een behoorlijk sukkelt.We hebben een aantal mooie en gezellige jaren achter de rug, en dat kon niet zonder de inzet van de gehele staf, of je nu poster/spotter bent, of dat je een andere functie hebt hier op het forum.
Iedereen heeft zijn stinkende best gedaan, waarvoor ook onze dank.Het zal best wel even tegenvallen voor velen, want het was toch een soort van thuis voor velen.
Ook voor ons is dit absoluut géén makkelijke beslissing!
Wij hopen dan ook, dat jullie hopelijk ergens anders een plekje zullen vinden waar jullie misschien weer een beetje het gevoel terug zullen vinden.Nogmaals..... dit heeft niets met andere mensen of forums te maken.
Het forum gaat morgen (Zaterdag 21-08-2021) dicht.
Bedankt voor alles, en het ga jullie goed.
Beste allemaal,
Dit zal voor velen misschien uit de lucht komen vallen, en anderen hadden het misschien ook wel al aan zien komen.
Maar na lang beraad, hebben we toch besloten om te stoppen!
Dit is niet vanwege het nieuws dat newzbin gaat stoppen, of door andere onheilspellende berichten.
Dit is iets, wat al een hele tijd eigenlijk een behoorlijk sukkelt.
We hebben een aantal mooie en gezellige jaren achter de rug, en dat kon niet zonder de inzet van de gehele staf, of je nu poster/spotter bent, of dat je een andere functie hebt hier op het forum.
Iedereen heeft zijn stinkende best gedaan, waarvoor ook onze dank.
Het zal best wel even tegenvallen voor velen, want het was toch een soort van thuis voor velen.
Ook voor ons is dit absoluut géén makkelijke beslissing!
Wij hopen dan ook, dat jullie hopelijk ergens anders een plekje zullen vinden waar jullie misschien weer een beetje het gevoel terug zullen vinden.
Nogmaals..... dit heeft niets met andere mensen of forums te maken.
Het forum gaat morgen (Zaterdag 21-08-2021) dicht.
Bedankt voor alles, en het ga jullie goed.
Citaat van ayreon013 op 20 augustus 2021, 11:33Gaat wel lekker zo kat achter kat nu wie volgt Army of strangers en Second Stage ect. ect.
Gaat wel lekker zo kat achter kat nu wie volgt Army of strangers en Second Stage ect. ect.
Citaat van Duken op 20 augustus 2021, 11:59Zo.... dat gaat rap
. Ook hierbij is de keuze te begrijpen. Het is bijzonder jammer maar laten we de heren en dames van de community 's wel bedanken voor alles wat ze hebben mogen brengen.
Dank jullie
Zo.... dat gaat rap . Ook hierbij is de keuze te begrijpen. Het is bijzonder jammer maar laten we de heren en dames van de community 's wel bedanken voor alles wat ze hebben mogen brengen.
Dank jullie
Citaat van Misterkilobyte op 20 augustus 2021, 12:00blijft niet veel over en er komt ook niks terug, denk dat brein weer een foefje heeft hoe ze uploaders traceren kunnen
blijft niet veel over en er komt ook niks terug, denk dat brein weer een foefje heeft hoe ze uploaders traceren kunnen
Citaat van extreme op 20 augustus 2021, 14:13Ook hier sta ik even van te kijken, maar kan het wel begrijpen.
Wederom wil ik een ieder bedanken die ook maar iets met Pirates4al te maken heeft gehad bedanken.
Respect voor de mensen die tot het einde door hebben gezet.
Bedankt voor de tijd
Ook hier sta ik even van te kijken, maar kan het wel begrijpen.
Wederom wil ik een ieder bedanken die ook maar iets met Pirates4al te maken heeft gehad bedanken.
Respect voor de mensen die tot het einde door hebben gezet.
Bedankt voor de tijd
Citaat van Demo op 20 augustus 2021, 14:33De 2e klap die we te verwerken krijgen, want ook Pirates4all leverde een aanzienlijk en divers aanbod van content. Bovendien waren daar posters en spotters actief die ook spots leverden aan Newzbin. Het wegvallen van deze 2 Nederlandse Top Community 's gaat een behoorlijk gat slaan in het aanleveren van nieuwe en degelijke kwaliteit content. Al met al is het al een kwakkel zomer en die is er nu nog waardelozer door geworden. Ik dank in ieder geval alle medewerkers van Pirates4all die mij 3 jaar van fantastische content hebben voorzien.
De 2e klap die we te verwerken krijgen, want ook Pirates4all leverde een aanzienlijk en divers aanbod van content. Bovendien waren daar posters en spotters actief die ook spots leverden aan Newzbin. Het wegvallen van deze 2 Nederlandse Top Community 's gaat een behoorlijk gat slaan in het aanleveren van nieuwe en degelijke kwaliteit content. Al met al is het al een kwakkel zomer en die is er nu nog waardelozer door geworden. Ik dank in ieder geval alle medewerkers van Pirates4all die mij 3 jaar van fantastische content hebben voorzien.
Citaat van VeeWeetje op 20 augustus 2021, 16:06Heel erg jammer dat behoeft geen verdere uitleg. Een diepe buiging voor iedereen die zich heeft ingezet de afgelopen jaren. Pirates was TOP zonder enige twijfel. Geen idee waar nu heen te gaan maar ik ga op zoek. Ik woon in Thailand en heb genoten van de aangeboden content. Iedereen ENORM bedankt!!!
Heel erg jammer dat behoeft geen verdere uitleg. Een diepe buiging voor iedereen die zich heeft ingezet de afgelopen jaren. Pirates was TOP zonder enige twijfel. Geen idee waar nu heen te gaan maar ik ga op zoek. Ik woon in Thailand en heb genoten van de aangeboden content. Iedereen ENORM bedankt!!!
Citaat van Demo op 20 augustus 2021, 18:32weeral een forum dat offline gaat in usenet wereld
ik ben er mischien juist op tijd mee gestopt om te downloaden van het usenet
ik zat nog in de tijd met place2home usenet forum en torrent site en nog met QqQ als huis vertaler
sinds die forum offline is gegaan is het eigelijk stilletjes berg af gegaan met usenet
dus peis da ik nooit meer ga downloaden van usenet en meer be torrents ga bezig houden
weeral een forum dat offline gaat in usenet wereld
ik ben er mischien juist op tijd mee gestopt om te downloaden van het usenet
ik zat nog in de tijd met place2home usenet forum en torrent site en nog met QqQ als huis vertaler
sinds die forum offline is gegaan is het eigelijk stilletjes berg af gegaan met usenet
dus peis da ik nooit meer ga downloaden van usenet en meer be torrents ga bezig houden