wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Ook Pirates4all stopt ermee

VorigePage 2 of 7Volgende

Wie weet is het wel het einde van het download tijdperk en tja ik mag niet klagen maar het blijft jammer en vooral omdat ik nog een paar lopende series af wilde kijken maar gaat heel lastig worden. Voor de rest is het wel naïef om te denken dat je met een schijn vpn ontastbaar bent maar als je de kleine lettertjes leest staat er gewoon in de voorwaarden dat de overheid bij vpn voor consumenten inzage heeft als zij dat nodig vinden en vpn providers dus gewoon jou gegevens moet delen als er om gevraagd worden. Straks mogen we alles door middel van abo's doen en je scheel betalen aan diverse stream diensten dus voor mij zal het uiteindelijk het einde zijn van het kijken van series/films of tv.

7 uur geleden zei Diederik:

Voor de rest is het wel naïef om te denken dat je met een schijn vpn ontastbaar bent maar als je de kleine lettertjes leest staat er gewoon in de voorwaarden dat de overheid bij vpn voor consumenten inzage heeft als zij dat nodig vinden

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn VPN providers zoals PIA welke simpelweg geen logging bijhouden. Dit is bewezen in rechtszaken tegen de VPN provider.

Helaas denk ik wel dat een overheid straks bepaald dat een VPN provider ligging gaat verplichten en als ze dit niet doen de VPN dienst verkocht mag worden oid. En dat daarna de ligging actief wordt, maar daar kunnen nog wat jaren overheen gaan. :(

7 uur geleden zei Diederik:

Wie weet is het wel het einde van het download tijdperk en tja ik mag niet klagen maar het blijft jammer en vooral omdat ik nog een paar lopende series af wilde kijken maar gaat heel lastig worden. Voor de rest is het wel naïef om te denken dat je met een schijn vpn ontastbaar bent maar als je de kleine lettertjes leest staat er gewoon in de voorwaarden dat de overheid bij vpn voor consumenten inzage heeft als zij dat nodig vinden en vpn providers dus gewoon jou gegevens moet delen als er om gevraagd worden. Straks mogen we alles door middel van abo's doen en je scheel betalen aan diverse stream diensten dus voor mij zal het uiteindelijk het einde zijn van het kijken van series/films of tv.

Gelukkig zijn er alternatieven die je hier kunt vinden :) 

Ook dit bericht is vervelend om te lezen, maar ook nu weer volkomen te begrijpen.

Bedankt voor de mooie tijd. :) 

37 minuten geleden zei Duken:

Helaas denk ik wel dat een overheid straks bepaald dat een VPN provider ligging gaat verplichten en als ze dit niet doen de VPN dienst verkocht mag worden oid. En dat daarna de ligging actief wordt, maar daar kunnen nog wat jaren overheen gaan. :(

Dat zie ik ook nog wel een keer gebeuren, inderdaad. Al ben ik dan wel benieuwd hoe ze dat gaan doen. Enkel de VPN-providers die onderdeel zijn van  5, 9 en 14 eyes landen of ook de VPN-providers die geen onderdeel zijn van  5, 9 en 14 eyes landen.

Dat is snel gesloten!

Ik wil dan langs deze weg de staf alsnog bedanken voor hun inzet en de genomen moeite om het ons zo mooi mogelijk te maken.

Het beste gewenst allemaal!

Offtopic:

Waar gaan we nu ons spul neerzetten? Alles is met een verplichte VPN registratie wat voor een poster een no go is natuurlijk!

22 minuten geleden zei Vinny27:

Dat is snel gesloten!

Ik wil dan langs deze weg de staf alsnog bedanken voor hun inzet en de genomen moeite om het ons zo mooi mogelijk te maken.

Offtopic:

Waar gaan we nu ons spul neerzetten? Alles is met een verplichte VPN registratie wat voor een poster een no go is natuurlijk!

nee hoor, voor bekende posters maken ze gerust een uitzondering. En die zitten ook zeker hier de admins. Ze zouden je eigenlijk even een bericht moeten sturen, want posters zijn nodig en daar gaan ze echt geen vpn op weigeren.

22 minuten geleden zei Vinny27:

25 minuten geleden zei Vinny27:

Dat is snel gesloten!

Offtopic:

https://private-releases.life/index.php?/login/

die doet niet zo moeilijk met vpn 1 van de betere mijn inziens  en er zitten er a meer 

Ik heb er reeds een paar geprobeerd, dan wel met een iets aangepaste nick. Deze werden allemaal geweigerd. Mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik het wel!

https://private-releases.life/index.php?/login/

die laat je wel door 

3 minuten geleden zei Vinny27:

Ik heb er reeds een paar geprobeerd, dan wel met een iets aangepaste nick. Deze werden allemaal geweigerd. Mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik het wel!

ze zullen je vast wel zien hoor vinny.... vinny27 registreren...denk dat ze dan wel accepten

VorigePage 2 of 7Volgende