Mysteryworld.life stopt, wat nu? Alternatief?
Citaat van Demo op 9 mei 2018, 07:5510 uur geleden zei Gast TheHitman:De nieuwste site van Javtracker en Den Spike is gewoon the-universe.org . Nu dat de meeste posten weg zijn en er alleen nog kopieer gedrag is bij MysteryWorld en dat King en Queen op dit moment een stalin regime uitvoeren is het verstandiger eens ergens anders te kijken.
M.b.t. je persoonsgegevens ik kan uit eigen ervaring vertellen dat hier niet correct mee om gegaan word.
Ik ga hier nu toch eens op reageren, wanneer houd het nu eens op dat iedereen elkaar zwart maakt ?? En nee ik hoor bij geen 1 site. Iedere site heeft zijn eigenaardigheden. Alle verhalen komen van 1 kant, en hou er rekening mee dat iedere site die uit de lucht gaat, jullie minder kunnen downloaden. Tot dat er geen 1 site meer in de lucht is. Door dit soort verhalen en valse beschuldigingen van the hitman wat ik hele gevaarlijke uitspraken vind , gaan sites kapot. En dat er hier reclame word gemaakt voor Javtracker zijn site omdat er geen leden komen en hun op deze manier proberen leden te trekken is wel heel erg triest.
Vergeet 1 ding niet als je het over privacy hebt moet je vooral zeker naar the-universe.org gaan , doe voor al is een whois zie je naam adres van de eigenaar, dat is inderdaad privacy. Verder wens ik alle sites succes in deze moeilijke usenet tijd !
10 uur geleden zei Gast TheHitman:De nieuwste site van Javtracker en Den Spike is gewoon the-universe.org . Nu dat de meeste posten weg zijn en er alleen nog kopieer gedrag is bij MysteryWorld en dat King en Queen op dit moment een stalin regime uitvoeren is het verstandiger eens ergens anders te kijken.
M.b.t. je persoonsgegevens ik kan uit eigen ervaring vertellen dat hier niet correct mee om gegaan word.
Ik ga hier nu toch eens op reageren, wanneer houd het nu eens op dat iedereen elkaar zwart maakt ?? En nee ik hoor bij geen 1 site. Iedere site heeft zijn eigenaardigheden. Alle verhalen komen van 1 kant, en hou er rekening mee dat iedere site die uit de lucht gaat, jullie minder kunnen downloaden. Tot dat er geen 1 site meer in de lucht is. Door dit soort verhalen en valse beschuldigingen van the hitman wat ik hele gevaarlijke uitspraken vind , gaan sites kapot. En dat er hier reclame word gemaakt voor Javtracker zijn site omdat er geen leden komen en hun op deze manier proberen leden te trekken is wel heel erg triest.
Vergeet 1 ding niet als je het over privacy hebt moet je vooral zeker naar the-universe.org gaan , doe voor al is een whois zie je naam adres van de eigenaar, dat is inderdaad privacy. Verder wens ik alle sites succes in deze moeilijke usenet tijd !
Citaat van Demo op 9 mei 2018, 08:043 minuten geleden zei Gast Theo 11:Ik ga hier nu toch eens op reageren, wanneer houd het nu eens op dat iedereen elkaar zwart maakt ?? En nee ik hoor bij geen 1 site. Iedere site heeft zijn eigenaardigheden. Alle verhalen komen van 1 kant, en hou er rekening mee dat iedere site die uit de lucht gaat, jullie minder kunnen downloaden. Tot dat er geen 1 site meer in de lucht is. Door dit soort verhalen en valse beschuldigingen van the hitman wat ik hele gevaarlijke uitspraken vind , gaan sites kapot. En dat er hier reclame word gemaakt voor Javtracker zijn site omdat er geen leden komen en hun op deze manier proberen leden te trekken is wel heel erg triest.
Kijk dit is eens een keer iets verstandigs wat ik hier lees, wat betreft die Hitman kan wel van alles zeggen maar wat is er dan gebeurd met je privacy ? Ik vind dit soort niet bewezen of onderbonden uitspraken zeer laag bij de gronds en tonen eigenlijk de ware aard van de spreker. Wat betreft de opmerking van theo11 moet ik zeggen dat ik geschokt ben hoe idioot eenvoudig het is een beheerder op te sporen die geen verstand van zaken heeft, dus ieder lid daar staat open voor de buitenwereld, hoezo privacy ? Verder bemoei ik me hier niet mee, als zo doorgaat maken de mensen usenet onmogelijk verder te bestaan.
3 minuten geleden zei Gast Theo 11:Ik ga hier nu toch eens op reageren, wanneer houd het nu eens op dat iedereen elkaar zwart maakt ?? En nee ik hoor bij geen 1 site. Iedere site heeft zijn eigenaardigheden. Alle verhalen komen van 1 kant, en hou er rekening mee dat iedere site die uit de lucht gaat, jullie minder kunnen downloaden. Tot dat er geen 1 site meer in de lucht is. Door dit soort verhalen en valse beschuldigingen van the hitman wat ik hele gevaarlijke uitspraken vind , gaan sites kapot. En dat er hier reclame word gemaakt voor Javtracker zijn site omdat er geen leden komen en hun op deze manier proberen leden te trekken is wel heel erg triest.
Kijk dit is eens een keer iets verstandigs wat ik hier lees, wat betreft die Hitman kan wel van alles zeggen maar wat is er dan gebeurd met je privacy ? Ik vind dit soort niet bewezen of onderbonden uitspraken zeer laag bij de gronds en tonen eigenlijk de ware aard van de spreker. Wat betreft de opmerking van theo11 moet ik zeggen dat ik geschokt ben hoe idioot eenvoudig het is een beheerder op te sporen die geen verstand van zaken heeft, dus ieder lid daar staat open voor de buitenwereld, hoezo privacy ? Verder bemoei ik me hier niet mee, als zo doorgaat maken de mensen usenet onmogelijk verder te bestaan.
Citaat van Demo op 9 mei 2018, 08:12usenet is niet meer zoals het was 5 jaar geleden toen ik er instapte maar ja komt ook door brein nu heb ik zelf een acount op place2home.net een zeer goede forum maar ben tot een besluit.gekomen dat ik in december
mijn usenet acount stop zet en verder ga via de torrent sites heb er ondertussen na lang zoeken 14 torrents en daar vind ik behoorlijk veel films en serie en muziek
en de usenet wereld telt maar 5 tal forums met films en series met nl subs
dus heb mijn keuze gemaakt zeg in decmber vaarwel usenet
usenet is niet meer zoals het was 5 jaar geleden toen ik er instapte maar ja komt ook door brein nu heb ik zelf een acount op place2home.net een zeer goede forum maar ben tot een besluit.gekomen dat ik in december
mijn usenet acount stop zet en verder ga via de torrent sites heb er ondertussen na lang zoeken 14 torrents en daar vind ik behoorlijk veel films en serie en muziek
en de usenet wereld telt maar 5 tal forums met films en series met nl subs
dus heb mijn keuze gemaakt zeg in decmber vaarwel usenet
Citaat van Demo op 9 mei 2018, 09:42Het is inderdaad vreemd dat the-universe.org hier reclame aan het maken is, ben er 1 keer geweest maar nooit meer. Er zitten een paar leden, het gros is het team zelf.
Posten worden gejat want zelf kunnen ze niks. Javtracker denkt dat hij directeur is met zijn regeltjes, als je de site op gaat krijg je eerst een hoop regels te zien.
Geef mij maar place2home, beste site die er is.. Dan nog het afkraken naar andere sites wat hij doet, of hij stuurt teamleden die dat voor hem moeten doen. Als je zo een site moet openhouden door af te geven op andere sites kun je er beter mee stoppen.
Het is inderdaad vreemd dat the-universe.org hier reclame aan het maken is, ben er 1 keer geweest maar nooit meer. Er zitten een paar leden, het gros is het team zelf.
Posten worden gejat want zelf kunnen ze niks. Javtracker denkt dat hij directeur is met zijn regeltjes, als je de site op gaat krijg je eerst een hoop regels te zien.
Geef mij maar place2home, beste site die er is.. Dan nog het afkraken naar andere sites wat hij doet, of hij stuurt teamleden die dat voor hem moeten doen. Als je zo een site moet openhouden door af te geven op andere sites kun je er beter mee stoppen.
Citaat van Demo op 10 mei 2018, 06:107 uur geleden zei tievieman:tievieman (toetsenbord held) jij bent toch diegene die er voor gezorgd heeft dat meerdere site zijn gepakt door brein en nog meer sites bedreigd hebt. Volgens hele betrouwbare bronnen. Mensen er zijn zoveel mooie sites laten we die niet met zijn allen kapot maken, door oorlog te voeren, door al die sites die nog bestaan kunnen we genieten van mooie films.
7 uur geleden zei tievieman:
tievieman (toetsenbord held) jij bent toch diegene die er voor gezorgd heeft dat meerdere site zijn gepakt door brein en nog meer sites bedreigd hebt. Volgens hele betrouwbare bronnen. Mensen er zijn zoveel mooie sites laten we die niet met zijn allen kapot maken, door oorlog te voeren, door al die sites die nog bestaan kunnen we genieten van mooie films.
Citaat van Duken op 10 mei 2018, 06:26Zullen we dit niet hier doen Tievievrouw / p2hgebruiker? Anders krijgen we een moddergooi topic en daar is het niet voor bedoelt en ook helemaal niet nodig. Zoals eerder aangegeven:
Elke forum heeft zijn goede en slechte kanten, ook hebben de verschillende NZB sites hun eigen kwaliteiten en kunde. Volgens mij heeft men veel plezier aan de bestaande en oude kingsplace / mysteryworld en mogen we blij zijn dat ze bestaan.
Dus voordat we elkaar kan bestoken met negativiteit wil ik verzoeken om elkaar; en alle andere nzb sites op de juiste manier te behandelen.22 uur geleden zei Gast Theo 11:Verder snap ik niet dat Duken in deze oorlog meegaat, heel jammer
Daar ben ik het mee eens, dat willen we absoluut niet. We mogen blij zijn dat er NZB forums zijn.
Zullen we dit niet hier doen Tievievrouw / p2hgebruiker? Anders krijgen we een moddergooi topic en daar is het niet voor bedoelt en ook helemaal niet nodig. Zoals eerder aangegeven:
Elke forum heeft zijn goede en slechte kanten, ook hebben de verschillende NZB sites hun eigen kwaliteiten en kunde. Volgens mij heeft men veel plezier aan de bestaande en oude kingsplace / mysteryworld en mogen we blij zijn dat ze bestaan.
Dus voordat we elkaar kan bestoken met negativiteit wil ik verzoeken om elkaar; en alle andere nzb sites op de juiste manier te behandelen.
22 uur geleden zei Gast Theo 11:Verder snap ik niet dat Duken in deze oorlog meegaat, heel jammer
Daar ben ik het mee eens, dat willen we absoluut niet. We mogen blij zijn dat er NZB forums zijn.
Citaat van stevie_W op 10 mei 2018, 10:43Ik heb alle Respect voor alle Nzb sides null en hiermee wil ikzelf deze discussie afsluiten ondanks de beschuldiging van Tievievrouw wat zomaar uit hem/haar duim is gezogen.
SpoilerDaar ben ik het mee eens, dat willen we absoluut niet. We mogen blij zijn dat er NZB forums zijn.
helemaal mee eens Duken😉
Ik heb alle Respect voor alle Nzb sides null en hiermee wil ikzelf deze discussie afsluiten ondanks de beschuldiging van Tievievrouw wat zomaar uit hem/haar duim is gezogen.
helemaal mee eens Duken😉