Mysteryworld.life stopt, wat nu? Alternatief?
Citaat van CoboRob op 25 april 2018, 21:30@naafke,
Ik neem aan dat je een héél nieuwe site bedoeld?
Want zoals 'Gast Koop' hierboven al heeft voorspelt ishttp://www.mysteryworld.life/board
weer online.
Ik neem aan dat je een héél nieuwe site bedoeld?
Want zoals 'Gast Koop' hierboven al heeft voorspelt is
http://www.mysteryworld.life/board
weer online.
Citaat van naafke op 26 april 2018, 03:55ik citeer
Nee, dit is een geheel nieuwe site op een nieuwe server, die nu door mij beheerd wordt. Ik heb niet de intentie om keer op keer een fantastisch postteam en talloze leden in de kou te zetten.
Doordat ineens de stekker eruit werd getrokken en ik geen enkele kans meer kreeg om iemand in te lichten werd dit alternatief geboren.Mysteryworld mag dan nu weer in de lucht zijn, maar zij zijn belangrijke posters kwijt, die of gestopt zijn of anders op onze nieuwe site te vinden zijn....waaronder Den Spike.
Dus iedereen die Den Spike zoekt, weet nu waar die zit evenals andere topposters die hebben afgehaakt bij mysteryworld.
Het staat iedereen vrij om lid te blijven van mysteryworld, aan de ander kant nodigen wij iedereen uit zich aan te melden bij: the-universe.org Ik heet jullie alvast hartelijk welkom in ieder geval.
Javtracker.
ik citeer
Nee, dit is een geheel nieuwe site op een nieuwe server, die nu door mij beheerd wordt. Ik heb niet de intentie om keer op keer een fantastisch postteam en talloze leden in de kou te zetten.
Doordat ineens de stekker eruit werd getrokken en ik geen enkele kans meer kreeg om iemand in te lichten werd dit alternatief geboren.
Mysteryworld mag dan nu weer in de lucht zijn, maar zij zijn belangrijke posters kwijt, die of gestopt zijn of anders op onze nieuwe site te vinden zijn....waaronder Den Spike.
Dus iedereen die Den Spike zoekt, weet nu waar die zit evenals andere topposters die hebben afgehaakt bij mysteryworld.
Het staat iedereen vrij om lid te blijven van mysteryworld, aan de ander kant nodigen wij iedereen uit zich aan te melden bij: the-universe.org Ik heet jullie alvast hartelijk welkom in ieder geval.
Javtracker.
Citaat van Demo op 26 april 2018, 07:45Wat naafke zegt klopt om de haverklap hebben ze bonje daar en dan gaat de stekker er uit bij hun.
De site van JavTracker is nog in opbouw, dus nog even geduld, maar je kunt hem alvast toevoegen aan je favorieten.
Wat naafke zegt klopt om de haverklap hebben ze bonje daar en dan gaat de stekker er uit bij hun.
De site van JavTracker is nog in opbouw, dus nog even geduld, maar je kunt hem alvast toevoegen aan je favorieten.
Citaat van Daemondevil op 26 april 2018, 08:00en het grappigste van alles, je hebt geen recht van eigen mening bij hun.
Als je zegt dat je de site er raar uit vond zien en de berichtgeving hier. Wordt je op speciaal gezet en verbannen.
Zogezegd trek je dan een conclusie. Wat boeit mij wat er gebeurt is, een mening mag je geven, bij hun dus niet.
ik, en denk wel andere, zijn nu verbannen omdat we er wat van zeiden. beetje kinderachtig helaas
Kortom mysteryworld is niet meer de plaats om te zijn.
ze helpen het zelf naar de shit zo... was leuk en gezellig, een eigen mening moet je kunnen geven, wordt alleen blijkbaar niet gewaardeerd.
en het grappigste van alles, je hebt geen recht van eigen mening bij hun.
Als je zegt dat je de site er raar uit vond zien en de berichtgeving hier. Wordt je op speciaal gezet en verbannen.
Zogezegd trek je dan een conclusie. Wat boeit mij wat er gebeurt is, een mening mag je geven, bij hun dus niet.
ik, en denk wel andere, zijn nu verbannen omdat we er wat van zeiden. beetje kinderachtig helaas
ze helpen het zelf naar de shit zo... was leuk en gezellig, een eigen mening moet je kunnen geven, wordt alleen blijkbaar niet gewaardeerd.
Citaat van stevie_W op 28 april 2018, 00:32Op 24-4-2018 om 07:22 zei Gast ikweethetwel:@tievieman
Ze zijn denk ik gestopt door bedreigingen die mensen zoals jij doen, wel alles meenemen maar ondertussen de boel bedreigen, zoals meer sites gestopt zijn door mensen zoals jij.
maak je bekent ????? laf hoor ? maar wel het bewijs dat jullie dreigen met ips bekent te maken ? zoals al meerdere andere mensen al bekent hadden gemaakt ?
Op 24-4-2018 om 07:22 zei Gast ikweethetwel:@tievieman
Ze zijn denk ik gestopt door bedreigingen die mensen zoals jij doen, wel alles meenemen maar ondertussen de boel bedreigen, zoals meer sites gestopt zijn door mensen zoals jij.
maak je bekent ????? laf hoor ? maar wel het bewijs dat jullie dreigen met ips bekent te maken ? zoals al meerdere andere mensen al bekent hadden gemaakt ?
Citaat van stevie_W op 28 april 2018, 00:36Op 26-4-2018 om 10:00 zei Daemondevil:en het grappigste van alles, je hebt geen recht van eigen mening bij hun.
ze helpen het zelf naar de shit zo... was leuk en gezellig, een eigen mening moet je kunnen geven, wordt alleen blijkbaar niet gewaardeerd.Zonder woorden en wil je contact met me op nemen Daemondevil respect .
Op 26-4-2018 om 10:00 zei Daemondevil:en het grappigste van alles, je hebt geen recht van eigen mening bij hun.
Zonder woorden en wil je contact met me op nemen Daemondevil respect .
Citaat van CoboRob op 28 april 2018, 11:13Om de totale leegloop aan posters en spotters te verdoezelen gaat
zich momenteel verlagen tot het plaatsen van video-content zonder Nederlandse ondertiteling.
Hoe ver kun jezelf verlagen?
Om de totale leegloop aan posters en spotters te verdoezelen gaat
zich momenteel verlagen tot het plaatsen van video-content zonder Nederlandse ondertiteling.
Hoe ver kun jezelf verlagen?
Citaat van Demo op 28 april 2018, 19:50Ja ja Mysteryworld iedere keer weg en dan weer retour, het is gewoon een zooitje.
Nu is er de nieuwe site the-universe.org met Jav en Spike, ziet er na een paar dagen al geweldig uit, kom eens kijken
Ja ja Mysteryworld iedere keer weg en dan weer retour, het is gewoon een zooitje.
Nu is er de nieuwe site the-universe.org met Jav en Spike, ziet er na een paar dagen al geweldig uit, kom eens kijken
Citaat van Daemondevil op 28 april 2018, 20:2219 uur geleden zei tievieman:Zonder woorden en wil je contact met me op nemen Daemondevil respect .
ik ga hier geen woorden meer over wisselen.
Respect was en is ver te zoeken, in mijn ogen als je zo met mensen om wilt gaan.
Wat er ook tussen anderen gebeurt is.Die mening mogen anderen zelf vormen ik ga er geen woorden verder aan vuil maken en hoef daar geen contact met andere voor op te nemen.
Ik hou het zoals duken het al zei, laat iedereen verder in zijn waarde.
19 uur geleden zei tievieman:Zonder woorden en wil je contact met me op nemen Daemondevil respect .
ik ga hier geen woorden meer over wisselen.
Respect was en is ver te zoeken, in mijn ogen als je zo met mensen om wilt gaan.
Wat er ook tussen anderen gebeurt is.
Die mening mogen anderen zelf vormen ik ga er geen woorden verder aan vuil maken en hoef daar geen contact met andere voor op te nemen.
Ik hou het zoals duken het al zei, laat iedereen verder in zijn waarde.