kingsplace terug (alleen onder andere naam) als mysteryworld.life
Citaat van smurf038 op 7 april 2018, 06:57Ik had windows van een bekende spotter opnieuw geinstalleerd, wou weer in loggen bij kingsplace waar ik al jaren trouw lid was maar werd door gelinkt naar Mysteryworld en daar liep ik een ban op nadat het blijkt dat ik vpn aan had staan wetende niet hoe en waar dit moest uitzetten werd ik zonder pardon gewoon geband wel jammer kwam bijna dagelijks op kingsplace vond bijna geen betere nzb forum/newsgroep.
Nu vindt ik nadat ik me maanden wachten toch wel dat ik een kans weer krijg maar ja kan niet met hun communiceren.
Iemand een idee of contact?
gr smurf038
Ik had windows van een bekende spotter opnieuw geinstalleerd, wou weer in loggen bij kingsplace waar ik al jaren trouw lid was maar werd door gelinkt naar Mysteryworld en daar liep ik een ban op nadat het blijkt dat ik vpn aan had staan wetende niet hoe en waar dit moest uitzetten werd ik zonder pardon gewoon geband wel jammer kwam bijna dagelijks op kingsplace vond bijna geen betere nzb forum/newsgroep.
Nu vindt ik nadat ik me maanden wachten toch wel dat ik een kans weer krijg maar ja kan niet met hun communiceren.
Iemand een idee of contact?
gr smurf038
Citaat van Meh Meh op 7 april 2018, 09:14Een smurf op ons prachtige forum?
Ik zou ze even een mailtje sturen waarin je uitlegt wat het probleem is. Mysteryworld is geen onderdeel van Duken.nl
Een smurf op ons prachtige forum?
Ik zou ze even een mailtje sturen waarin je uitlegt wat het probleem is. Mysteryworld is geen onderdeel van Duken.nl
Citaat van reneetje1969 op 7 april 2018, 20:25Is je ware ip ook gebannen? Bij veel fora kan je niet registreren met een VPN ip namelijk. Probeer de site eens te bezoeken met je ware ip.
Is je ware ip ook gebannen? Bij veel fora kan je niet registreren met een VPN ip namelijk. Probeer de site eens te bezoeken met je ware ip.
Citaat van smurf038 op 8 april 2018, 07:45rare is ben bij 10 fora lid en verder heeft er geen 1 wat erover gemeld.
Nu ik windows opnieuw heb geinstalleerd sta ik nog steeds onder de ban wel een andere versie van windows
rare is ben bij 10 fora lid en verder heeft er geen 1 wat erover gemeld.
Nu ik windows opnieuw heb geinstalleerd sta ik nog steeds onder de ban wel een andere versie van windows
Citaat van barrybianca op 8 april 2018, 10:17Toen ik inlogde met een vpn kreeg ik een melding vpn uit te zetten bij inloggen daarna kon je hem weer aanzetten.
Voor vpn krijg je dus geen ban of dergelijks.
Wel zie ik bans voor mensen die geen normaal bedankje posten of kopie paste gebruiken of alleen 1 smiley.
Verder krijg je niet zo maar een ban je krijgt altijd eerst een waarschuwing kijk eens bij je oude mailtjes of je ergens een berichtje hebt gehad.
Verder zou ik het ook niet weten wil je inloggen even vpn uit daarna weer aan en het zou moeten werken.
Toen ik inlogde met een vpn kreeg ik een melding vpn uit te zetten bij inloggen daarna kon je hem weer aanzetten.
Voor vpn krijg je dus geen ban of dergelijks.
Wel zie ik bans voor mensen die geen normaal bedankje posten of kopie paste gebruiken of alleen 1 smiley.
Verder krijg je niet zo maar een ban je krijgt altijd eerst een waarschuwing kijk eens bij je oude mailtjes of je ergens een berichtje hebt gehad.
Verder zou ik het ook niet weten wil je inloggen even vpn uit daarna weer aan en het zou moeten werken.
Citaat van smurf038 op 8 april 2018, 10:29Its jammer dat het zo moet bedank altijd netjes zoiets bedankt voor de mooie post!! dacht dat wel netjes was kwam datr ik denk ik niet weet hoe ik van vpn af moet zetten.
Its jammer dat het zo moet bedank altijd netjes zoiets bedankt voor de mooie post!! dacht dat wel netjes was kwam datr ik denk ik niet weet hoe ik van vpn af moet zetten.
Citaat van Demo op 8 april 2018, 12:46ik heb mijn wachtwoord vergeten... via de site heb ik een aantal keer geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen.. de site geeft aan dat er een mail verstuurd is, maar helaas heb ik nog steeds niks ontvangen
ik heb mijn wachtwoord vergeten... via de site heb ik een aantal keer geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen.. de site geeft aan dat er een mail verstuurd is, maar helaas heb ik nog steeds niks ontvangen
Citaat van Meh Meh op 8 april 2018, 12:50Heb je al in je spam (ongewenst) inbox gekeken?
Weet je zeker dat je het juiste email adres gebruikt?
Heb je al in je spam (ongewenst) inbox gekeken?
Weet je zeker dat je het juiste email adres gebruikt?