kingsplace terug (alleen onder andere naam) als mysteryworld.life
Citaat van Misterkilobyte op 22 november 2017, 08:211 uur geleden zei Duken:Gelukkig niet @Karelkeilbout ik kan http://mysteryworld.life/board/ gewoon openen.
Nu wel weer gelukkig, ze zijn weer online
1 uur geleden zei Duken:Gelukkig niet @Karelkeilbout ik kan http://mysteryworld.life/board/ gewoon openen.
Nu wel weer gelukkig, ze zijn weer online
Citaat van Misterkilobyte op 30 december 2017, 19:05Ja hier ook niet te berijken
Ja hier ook niet te berijken
Citaat van De emmenees op 30 december 2017, 21:02Volgens my is mysteryworld.life ook weer offline? Klopt dat?
Volgens my is mysteryworld.life ook weer offline? Klopt dat?
Citaat van stevie_W op 31 december 2017, 17:01Ja ze zijn offline ik denk weer de stekker eruit gehaald. Maar ik vrees het ergste omdat ze meestal wel eens toeslaan op oudjaars avond pf
Ik zou ook niet graag die boete betalen en die is hoog tegenwoordig dus download veilig mensen.
Ja ze zijn offline ik denk weer de stekker eruit gehaald. Maar ik vrees het ergste omdat ze meestal wel eens toeslaan op oudjaars avond pf
Ik zou ook niet graag die boete betalen en die is hoog tegenwoordig dus download veilig mensen.
Citaat van Demo op 1 januari 2018, 19:44zit met een probleem voor op die site te komen ben eigenlijk door de vorige eigenaar naar het schijnt verbannen heb mischien 1 vraag zou iemand aan de nieuwe eigenaar eens kunnen vragen of mij van de ban lijst zetten zo dat ik weer kan genieten van hun uploads
gr reactie
zit met een probleem voor op die site te komen ben eigenlijk door de vorige eigenaar naar het schijnt verbannen heb mischien 1 vraag zou iemand aan de nieuwe eigenaar eens kunnen vragen of mij van de ban lijst zetten zo dat ik weer kan genieten van hun uploads
gr reactie
Citaat van Duken op 1 januari 2018, 21:21Fijn om te lezen dat ze weer online zijn. Het is een drukke en volle community.
@bartje kan je geen nieuw account aanvragen?
Fijn om te lezen dat ze weer online zijn. Het is een drukke en volle community.
@bartje kan je geen nieuw account aanvragen?
Citaat van Demo op 1 januari 2018, 22:39neen er staat banned als ik op de site klik ik dacht dat ik als petje-af erop stond gerigestreert maar het is zo lang geleden
neen er staat banned als ik op de site klik ik dacht dat ik als petje-af erop stond gerigestreert maar het is zo lang geleden