ik heb een vraag snelheid instelling in grabit
Citaat van richardwiet op 7 september 2021, 16:16goede middag allemaal alles oke met iedereen
![]()
ik heb vandaag de progie grabit op me laptop gezet ,maar nu wou ik eigenlijk weten kan je deze progie ook kiezen of je hem in kb of in mb zet en dat je kan zien hoe snelheid is.
bvb eerst zie je 53000 kb maar ik wil graag zien dat ik bvb 750 mb haal met de snelheid van het downloaden.
ik kan het namelijk nergens vinden of je het ook anders kan instellen bij deze progie.
ik kan het wel aanpassen bij bvb altbinz en je kan het ook aanpassen bij newsleecher
alvast bedankt voor jullie reactie
groetjes van wietje
goede middag allemaal alles oke met iedereen
ik heb vandaag de progie grabit op me laptop gezet ,maar nu wou ik eigenlijk weten kan je deze progie ook kiezen of je hem in kb of in mb zet en dat je kan zien hoe snelheid is.
bvb eerst zie je 53000 kb maar ik wil graag zien dat ik bvb 750 mb haal met de snelheid van het downloaden.
ik kan het namelijk nergens vinden of je het ook anders kan instellen bij deze progie.
ik kan het wel aanpassen bij bvb altbinz en je kan het ook aanpassen bij newsleecher
alvast bedankt voor jullie reactie
groetjes van wietje
Citaat van Demo op 7 september 2021, 16:34Ik geef als tip om Grabit helemaal niet te gebruiken, omdat juist Grabit steeds vaker laat weten dat ze bestanden niet kunnen vinden en je uiteindelijk alles voor niets hebt binnen gehaald. Ik zou SABnzbd gebruiken of NZBGet.
Ik geef als tip om Grabit helemaal niet te gebruiken, omdat juist Grabit steeds vaker laat weten dat ze bestanden niet kunnen vinden en je uiteindelijk alles voor niets hebt binnen gehaald. Ik zou SABnzbd gebruiken of NZBGet.
Citaat van richardwiet op 7 september 2021, 17:07hoi skeletor dank je wel voor je reactie dan ga ik die weer verwijderen
![]()
en anders newsreactor weet je daar iets van af of dat ook wat is.
ik heb net zitten kijken nzbget maar dan ben ik wel een tijdje bezig om alles goed te krijgen heb ik gezien.
dus ik dacht mischien is die newsreactor wel wat.
bedankt alvast weer voor je reactie
hoi skeletor dank je wel voor je reactie dan ga ik die weer verwijderen
en anders newsreactor weet je daar iets van af of dat ook wat is.
ik heb net zitten kijken nzbget maar dan ben ik wel een tijdje bezig om alles goed te krijgen heb ik gezien.
dus ik dacht mischien is die newsreactor wel wat.
bedankt alvast weer voor je reactie
Citaat van Demo op 7 september 2021, 17:20Ik ben zelf een tijdje geleden overgestapt naar SABnzbd omdat ik om de haverklap problemen kreeg met Grabit. Ik ben die problemen in SABnzbd nog geen enkele keer tegengekomen, maar ik heb verder geen ervaring met andere progjes. Maar daar zijn vast wel leden die je wat meer advies kunnen geven uit ervaring.
Ik ben zelf een tijdje geleden overgestapt naar SABnzbd omdat ik om de haverklap problemen kreeg met Grabit. Ik ben die problemen in SABnzbd nog geen enkele keer tegengekomen, maar ik heb verder geen ervaring met andere progjes. Maar daar zijn vast wel leden die je wat meer advies kunnen geven uit ervaring.
Citaat van richardwiet op 7 september 2021, 17:33ik hoor het graag dan van de andere leden van duken wat hun van de programma newsreactor vinden.
skeletor nog maals bedankt voor je reactie
![]()
groetjes van wietje
ik hoor het graag dan van de andere leden van duken wat hun van de programma newsreactor vinden.
groetjes van wietje
Citaat van Diederik op 7 september 2021, 19:251 uur geleden zei richardwiet:ik hoor het graag dan van de andere leden van duken wat hun van de programma newsreactor vinden.
![]()
groetjes van wietje
Ik heb geen ervaring met newsreactor maar wat ik wel weet is dat Grabit echt waardeloos is met veel incomplete bestanden, SabNZB zeker veel beter is dan Grabit als het gaat om binnen halen van bestanden echter vergeleken met NZBGet veel trager is en ook zwaarder draait dan NZBGet. Persoonlijk gebruik ik dus de laatst en doe dit al jaren en nooit geen problemen gehad. Ook met SabNZB nooit wat aan de hand maar ik was klaar met dat trage gedoe, Misschien dat het nu beter is maar zoals ik al zei ik gebruik NZBGet al jaren.
1 uur geleden zei richardwiet:ik hoor het graag dan van de andere leden van duken wat hun van de programma newsreactor vinden.
![]()
groetjes van wietje
Ik heb geen ervaring met newsreactor maar wat ik wel weet is dat Grabit echt waardeloos is met veel incomplete bestanden, SabNZB zeker veel beter is dan Grabit als het gaat om binnen halen van bestanden echter vergeleken met NZBGet veel trager is en ook zwaarder draait dan NZBGet. Persoonlijk gebruik ik dus de laatst en doe dit al jaren en nooit geen problemen gehad. Ook met SabNZB nooit wat aan de hand maar ik was klaar met dat trage gedoe, Misschien dat het nu beter is maar zoals ik al zei ik gebruik NZBGet al jaren.
Citaat van Demo op 7 september 2021, 19:4313 minuten geleden zei Diederik:Ook met SabNZB nooit wat aan de hand maar ik was klaar met dat trage gedoe, Misschien dat het nu beter is maar zoals ik al zei ik gebruik NZBGet al jaren.
Ik heb een 200 Mbps account bij Eweka en heb achter mijn VPN nog nauwelijks trager gedownload. SABnzbd laat overigens wel alle snelheden zien in MB @richardwiet
13 minuten geleden zei Diederik:Ook met SabNZB nooit wat aan de hand maar ik was klaar met dat trage gedoe, Misschien dat het nu beter is maar zoals ik al zei ik gebruik NZBGet al jaren.
Ik heb een 200 Mbps account bij Eweka en heb achter mijn VPN nog nauwelijks trager gedownload. SABnzbd laat overigens wel alle snelheden zien in MB @richardwiet
Citaat van Diederik op 7 september 2021, 21:041 uur geleden zei Skeletor:Ik heb een 200 Mbps account bij Eweka en heb achter mijn VPN nog nauwelijks trager gedownload. SABnzbd laat overigens wel alle snelheden zien in MB @richardwiet
Sorry ik bedoelde traag met uitpakken en dat soort dingen.
1 uur geleden zei Skeletor:Ik heb een 200 Mbps account bij Eweka en heb achter mijn VPN nog nauwelijks trager gedownload. SABnzbd laat overigens wel alle snelheden zien in MB @richardwiet
Sorry ik bedoelde traag met uitpakken en dat soort dingen.
Citaat van richardwiet op 8 september 2021, 17:12probleem op gelost
![]()
eerst haal ik 450 bit per seconde en nu zit ik op de 800 bit per seconde
![]()
over gegaan op een andere programma waar ik nu wel de snelheid haal.
newshosting
nu nog kijken of ik daar ook me andere payserver op kan zetten
groetjes van wietje
probleem op gelost
eerst haal ik 450 bit per seconde en nu zit ik op de 800 bit per seconde
over gegaan op een andere programma waar ik nu wel de snelheid haal.
newshosting
nu nog kijken of ik daar ook me andere payserver op kan zetten
groetjes van wietje