wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

ik heb een vraag snelheid instelling in grabit

VorigePage 2 of 3Volgende
12 minuten geleden zei richardwiet:

probleem op gelost :)

eerst haal ik 450 bit per seconde en nu zit ik op de 800 bit per seconde :)

over gegaan op een andere programma waar ik nu wel de snelheid haal.

newshosting 

nu nog kijken of ik daar ook me andere payserver op kan zetten

groetjes van wietje

Ik heb even gekeken naar wat info over de Cliënt die je nu gebruikt, maar zie dat dit gekoppeld is aan een account van Newshosting Provider. Als dat programma wel goed werkt, maar niet met een andere payserver provider is dat wel jammer. Hierbij toch even wat meer info voor leden die wat meer willen weten over deze Cliënt.

Ik maak zelf gebruik van Newshosting en heb hun newsreader een tijd terug eens getest (puur uit nieuwsgierigheid) Na installatie moet je inderdaad inloggen met de gegevens van je Newshosting account.

Het werke verder beest prima. Het toevoegen van andere payservers is niet mogelijk. Zou ook wat raar zijn in dit geval:) 

dat is wel jammer ja maar ik haal nu wel de 800 bit per seconde is wel gek om te zien na 2 jaar met eerst 450 bit :D:D

dus ik ga deze wel verder gebruiken

en dank je voor de info skeletor :)

Ik gebruik nog steeds crabit . En haal met gemak  de 10000 kbs .

Uit pakken doe ik dan wel met de hand en dat gaat ook prima wand met die wachtwoorden,

Moet je na het repareer toch alsnog zelf uit pakken  . 

De instellingen staan onder prefernseres onder edit.

Heb verleden jaar nog een update gehad naar de beta versie .

Ike ben er wel tevreden over , Het maar wat je gewend ben , Moet wel zeggen dat ik nog nooit iets anders heb geprobeerd ,

Ik zit al zo lang als ik download 17 jaar met payserver en NZB's op crabit .  En het werkt ook met spotnet die kan je instellen dat ie automatise 

over schakelt naar crabit 

Misschien ga ik ook is wat anders testen  😀

Ik gebruik nog steeds crabit . En haal met gemak  de 10000 kbs .

Uit pakken doe ik dan wel met de hand en dat gaat ook prima wand met die wachtwoorden,

Moet je na het repareer toch alsnog zelf uit pakken  . 

De instellingen staan onder prefernseres onder edit.

Ike ben er wel tevreden over , Het maar wat je gewend ben , Moet wel zeggen dat ik nog nooit iets anders heb geprobeerd ,

Ik zit al zo lang als ik download 17 jaar met payserver en NZB's op crabit .  En het werkt ook met spotnet die kan je instellen dat ie automatise 

over schakelt naar crabit 

Ben nu NZBSab aan testen haal ook met 10 mb bestanden binnen maar heb toch liever crabit . maar dat is ieder voor zich .

Schermafbeelding 2021-09-09 130733.png

ik gebruik newsbin pro als download programma

42 minuten geleden zei louis1970:

@louis1970, dat was ook de laatste update in mei van Grabit het programma is sterk verouder .

Ik gebruik zelf Usenapp, maar het testen wat je van plan bent zo ik aanraden!

52 minuten geleden zei louis1970:

Ben nu NZBSab aan testen haal ook met 10 mb bestanden binnen maar heb toch liever crabit . maar dat is ieder voor zich .

Als je een aantal keren in Grabit te zien krijgt dat er te weinig Rar of Par bestanden zijn om de download compleet te maken stap je graag over. Ik heb overigens nog wel even een tip voor SABnzbd gebruikers/testers, want je kan namelijk het wachtwoord direct zelf aan de NZB plakken als je die opslaat in een mapje. Je klikt het NZB-bestand aan om te downloaden en je gaat daarna naar het mapje waar het bestand is opgeslagen. Het NZB-bestand heeft de volgende naam; 237217533729607305 Je typt nu zelf even het wachtwoord achter de NZB-bestandsnaam op de volgende manier; 237217533729607305.password=skeletor

Als je nu het NZB-bestand opent in SABnzbd wordt het gedownload en volledig uitgepakt zonder dat je verder nog iets hoeft te doen.

17 uur geleden zei Skeletor:

Als je een aantal keren in Grabit te zien krijgt dat er te weinig Rar of Par bestanden zijn om de download compleet te maken stap je graag over. Ik heb overigens nog wel even een tip voor SABnzbd gebruikers/testers, want je kan namelijk het wachtwoord direct zelf aan de NZB plakken als je die opslaat in een mapje. Je klikt het NZB-bestand aan om te downloaden en je gaat daarna naar het mapje waar het bestand is opgeslagen. Het NZB-bestand heeft de volgende naam; 237217533729607305 Je typt nu zelf even het wachtwoord achter de NZB-bestandsnaam op de volgende manier; 237217533729607305.password=skeletor

Als je nu het NZB-bestand opent in SABnzbd wordt het gedownload en volledig uitgepakt zonder dat je verder nog iets hoeft te doen.

Ook in NZBGet werkt dit en is echt handig maar bij Newbin werd het deels automatisch in de spot verwerkt dus hoefde je geen wachtwoord in te voeren.

21 uur geleden zei Skeletor:

klinkt als een hele omslachtige manier om je ww in SabNZB te krijgen.. Je kunt toch gewoon op de download klikken, dan op dat icoon van het mapje en daar het wachtwoord invullen zodat ie het automatisch bij het uitpakken gebruikt?

Ik heb in het verleden wel GrabIT gebruikt maar kreeg nooit de maximale snelheden. Daarna even Newsleecher gebruikt maar uiteindelijk toch op SabNZB overgestapt. Werkt goed, makkelijke interface, ideale werking met spotnet en heerlijk met 24 mb/s die postst binnenhalen!

VorigePage 2 of 3Volgende