Help ons en vul deze poll in
Citaat van Demo op 23 augustus 2008, 18:06Zat met een vraag over torrents, veel fora afgezocht, en hier uiteindelijk dan de vraag maar gesteld.. Had me eerst enkel lid gemaakt voor de vraag... Maar nu ik zo eens rond kijk ben ik zeker dat ik ga blijven!
Zat met een vraag over torrents, veel fora afgezocht, en hier uiteindelijk dan de vraag maar gesteld.. Had me eerst enkel lid gemaakt voor de vraag... Maar nu ik zo eens rond kijk ben ik zeker dat ik ga blijven!
Citaat van Sander op 23 augustus 2008, 21:23Geen idee hoe ?, maar ik dacht dat ik hier kwam vanwege torrens.
En toen dacht ik laat ik me maar aanmelden word ik geholpen en dan kan ik andere ook nog is helpen.
Geen idee hoe ?, maar ik dacht dat ik hier kwam vanwege torrens.
En toen dacht ik laat ik me maar aanmelden word ik geholpen en dan kan ik andere ook nog is helpen.
Citaat van William op 27 augustus 2008, 19:44over het algemeen , kom je best snel op deze site, Bijv. ik typ in Demonoid Invites @ Google , dan zie je al DukeN.nl
Dat is natuurlijk top! O0
over het algemeen , kom je best snel op deze site, Bijv. ik typ in Demonoid Invites @ Google , dan zie je al DukeN.nl
Dat is natuurlijk top! O0
Citaat van Purpleforce op 13 september 2008, 08:33ik ben hier ook gekomen via google
ik ben hier ook gekomen via google
Citaat van William op 15 september 2008, 15:46Mijn dochter heeft een Samsung SGH E900, en heeft haar wachtwoord veranderd. Nu is ze dit vergeten, en kan dus niet meer bij haar berichten en mappen. Op het www. ben ik gaan zoeken naar een manier om haar mobiel te resetten, en kwam al zoekende terecht bij Duke.nl, met de oplossing voor een software reset. Bij deze nog bedankt.
Mijn dochter heeft een Samsung SGH E900, en heeft haar wachtwoord veranderd. Nu is ze dit vergeten, en kan dus niet meer bij haar berichten en mappen. Op het www. ben ik gaan zoeken naar een manier om haar mobiel te resetten, en kwam al zoekende terecht bij Duke.nl, met de oplossing voor een software reset. Bij deze nog bedankt.
Citaat van William op 26 oktober 2008, 18:05Google,
ik had eerst wat vragen en toen dacht ik net: Ik kan wel mensen helpen met downloaden en ik hou van forums dus word maar een lid
Google,
ik had eerst wat vragen en toen dacht ik net: Ik kan wel mensen helpen met downloaden en ik hou van forums dus word maar een lid