Help ons en vul deze poll in
Citaat van William op 9 mei 2008, 21:22Hmm... Broer van Steffris (Stefan)? Je zit namelijk op hetzelfde IP.
Nee, ik woon naast Stefan.
Hmm... Broer van Steffris (Stefan)? Je zit namelijk op hetzelfde IP.
Nee, ik woon naast Stefan.
Citaat van Tom op 9 mei 2008, 21:39Hmm... dan hebben jullie gezamenlijk internet of hetgeen waarop jij of hij surft is het draadloze netwerk van de ander. Of een van jullie lift expres mee op het abonnement van de ander, dat kan natuurijk ook.
Hmm... dan hebben jullie gezamenlijk internet of hetgeen waarop jij of hij surft is het draadloze netwerk van de ander. Of een van jullie lift expres mee op het abonnement van de ander, dat kan natuurijk ook.
Citaat van William op 14 mei 2008, 03:00Door een link op Seeders.
Ik ben een beginner en wat ik tot nu toe zie, is dat er heel veel info is en te leren is.
Bedankt.
Joke
Door een link op Seeders.
Ik ben een beginner en wat ik tot nu toe zie, is dat er heel veel info is en te leren is.
Bedankt.
Joke
Citaat van William op 19 juni 2008, 10:21kan iemand mij helpen films op te zoeken waar ik voor betaald heb via de telefoon met een inlegcode dit is voor Kceasy dit kosten 6 ero bij voorbaad dank
kan iemand mij helpen films op te zoeken waar ik voor betaald heb via de telefoon met een inlegcode dit is voor Kceasy dit kosten 6 ero bij voorbaad dank
Citaat van William op 7 juli 2008, 17:23Hoi
Ik ben een nieuw lid en via google ben ik op deze mooie site terecht gekomen.
Groeten
Marcel
Hoi
Ik ben een nieuw lid en via google ben ik op deze mooie site terecht gekomen.
Groeten
Marcel