Help ons en vul deze poll in
Citaat van Erwin. op 9 mei 2006, 20:32hey mensen,
het [glow=red,2,300]duken team[/glow] wil graag een onderzoek doen hoe de meeste mensen hier op de site terecht komen.
als je je eigen nu toch even voorstelt hier op de site vul dan ook gelijk onze poll in.
Het is niet de bedoeling dat in dit topic mensen zich voorstellen !
Daar hebben we een speciaal topic voor.
Alleen op deze poll reageren als jou antwoord hierboven er niet tussen staat.
Krijgen we nou veel dezelfde verhalen dan passen we de poll aan.
hey mensen,
het [glow=red,2,300]duken team[/glow] wil graag een onderzoek doen hoe de meeste mensen hier op de site terecht komen.
als je je eigen nu toch even voorstelt hier op de site vul dan ook gelijk onze poll in.
Citaat van Eagles op 10 mei 2006, 11:40Via mijn neefje!!! ik was altijd bezig met films branden, en toen mij iemand vroeg om een ps2 spel te branden wist ik mij geen raad!! :-
Maar gelukkig kende mijn neefje (van 11!) mij dat wel even uitleggen dankzij jullie site!!
Via mijn neefje!!! ik was altijd bezig met films branden, en toen mij iemand vroeg om een ps2 spel te branden wist ik mij geen raad!! :-
Maar gelukkig kende mijn neefje (van 11!) mij dat wel even uitleggen dankzij jullie site!!
Citaat van William op 18 mei 2006, 10:18hey mensen,
als je je eigen nu tog even voorstelt hier op de site vul dan ook gelijk onze poll in.
hey mensen,
als je je eigen nu tog even voorstelt hier op de site vul dan ook gelijk onze poll in.
Citaat van William op 20 mei 2006, 10:40Deze site stond op een startpagina met torrent sites en andere aanverwante dingen. Na de torrent sites bekeken te hebben zag ik een linkje staan dat "leren downloaden" heette, wat ik aangeklikt heb om te kijken of er nog wat te leren viel. (wat uiteraard het geval was)
Deze site stond op een startpagina met torrent sites en andere aanverwante dingen. Na de torrent sites bekeken te hebben zag ik een linkje staan dat "leren downloaden" heette, wat ik aangeklikt heb om te kijken of er nog wat te leren viel. (wat uiteraard het geval was)
Citaat van Demo op 7 juli 2006, 13:28Via de big maestro (DukeN) himself. Ik kreeg een riant maandsalaris aangeboden om hier op te horen te komen
Via de big maestro (DukeN) himself. Ik kreeg een riant maandsalaris aangeboden om hier op te horen te komen
Citaat van Duken op 7 juli 2006, 13:36Via de big maestro (DukeN) himself. Ik kreeg een riant maandsalaris aangeboden om hier op te horen te komen
.... well.... OMG! Riant, Zeer riant zelfs! Ik geef je alle games en films
Via de big maestro (DukeN) himself. Ik kreeg een riant maandsalaris aangeboden om hier op te horen te komen
.... well.... OMG! Riant, Zeer riant zelfs! Ik geef je alle games en films
Citaat van William op 7 juli 2006, 20:02hoi.
Nou ik kwam hier "okee" ook door google terecht maar niet alleen door google ik ging ook in anderen zoekmachine kijken
Als ik een antwoord wilde zoeken kwam ik steeds bij de zoekmachine's deze site steeds tegen met antwoorden.
Maar je moest je aanmelden als je dus een vraag had
Na een lange tijd dacht ik ach ik meld me aan en kijk nog verder op de site.
Of het wat is
En ik moet zeggen er staan goede uitleg over in.
Gewoon nederlandse taal en dat is zeker voor beginnelingen erg makkelijk.
Gewoon alles door spitten en vragen als je het niet snapt.
Mij bevalt het prima..
Yvon
hoi.
Nou ik kwam hier "okee" ook door google terecht maar niet alleen door google ik ging ook in anderen zoekmachine kijken
Als ik een antwoord wilde zoeken kwam ik steeds bij de zoekmachine's deze site steeds tegen met antwoorden.
Maar je moest je aanmelden als je dus een vraag had
Na een lange tijd dacht ik ach ik meld me aan en kijk nog verder op de site.
Of het wat is
En ik moet zeggen er staan goede uitleg over in.
Gewoon nederlandse taal en dat is zeker voor beginnelingen erg makkelijk.
Gewoon alles door spitten en vragen als je het niet snapt.
Mij bevalt het prima..
Yvon