Help ons en vul deze poll in
Citaat van William op 7 juli 2006, 20:40ik ben hier via een forum van een andere site terecht gekomen,,, ik weet alleen niet meer welke, iemand had hulp nodig en ze linkten duken.nl
Dus ik nam een kijkje :
ik ben hier via een forum van een andere site terecht gekomen,,, ik weet alleen niet meer welke, iemand had hulp nodig en ze linkten duken.nl
Dus ik nam een kijkje :
Citaat van Duken op 8 juli 2006, 11:12Toch leuk om te horen dat iedereen overal vandaan komt. Maar Yvon, heb jij verder niet op of aanmerkingen op de website?
Toch leuk om te horen dat iedereen overal vandaan komt. Maar Yvon, heb jij verder niet op of aanmerkingen op de website?
Citaat van William op 8 juli 2006, 20:32Hoi ..
Nou nee dat niet.
Het zou mischien is maar een suggestie nog intresanter denk ik dat je apparten toppics ( ik weet niet of dat zo heet ) maar bv appart topics over bv film hoe je dat kunt verwerken en met welk programma je dit allemaal kunt doen.
toppic over hoe brand je xboks spellen en wat heb je er eventueel voor nodig.
Mischien gewoon een soort uitleg dat nieuwkomer er in één keer naar toe kunnen gaan .
Het kunne gaan lezen en als ze het dan niet begrijpen .
Kunnen ze het aan jullie vragen maar gewoon eerst een uitelg en dan vragen.
Ik denk dat dan zeker voor de één dags vliegen het een blijvertje is .
Omdat het dan eerst uitleg word gegeven en dan aan de slag kunnen.
Nu is het soms dat ze het vragen en dan een antwoord geven en dat beginnende het niet begrijpen wat er mee word bedoeld.
IK weet niet of dit iets is hoor is maar een suggestie.
Maar voor de rest is het duidelijk hoor.
Ga vooral zo door....
Hoi ..
Nou nee dat niet.
Het zou mischien is maar een suggestie nog intresanter denk ik dat je apparten toppics ( ik weet niet of dat zo heet ) maar bv appart topics over bv film hoe je dat kunt verwerken en met welk programma je dit allemaal kunt doen.
toppic over hoe brand je xboks spellen en wat heb je er eventueel voor nodig.
Mischien gewoon een soort uitleg dat nieuwkomer er in één keer naar toe kunnen gaan .
Het kunne gaan lezen en als ze het dan niet begrijpen .
Kunnen ze het aan jullie vragen maar gewoon eerst een uitelg en dan vragen.
Ik denk dat dan zeker voor de één dags vliegen het een blijvertje is .
Omdat het dan eerst uitleg word gegeven en dan aan de slag kunnen.
Nu is het soms dat ze het vragen en dan een antwoord geven en dat beginnende het niet begrijpen wat er mee word bedoeld.
IK weet niet of dit iets is hoor is maar een suggestie.
Maar voor de rest is het duidelijk hoor.
Ga vooral zo door....
Citaat van Duken op 23 augustus 2006, 13:23via nrc next in de comments
groetjes van dwaas
meen je dat nou? Dat is grappig! Ik had daar idd een comment geplaatst O0
via nrc next in de comments
groetjes van dwaas
meen je dat nou? Dat is grappig! Ik had daar idd een comment geplaatst O0
Citaat van William op 23 september 2006, 17:59Nou, Op een forum had iemand staan, of je ff naar win een ipod en dan naam wou gaan.. En zo ben ik hier terecht gekomen
Nou, Op een forum had iemand staan, of je ff naar win een ipod en dan naam wou gaan.. En zo ben ik hier terecht gekomen
Citaat van William op 1 oktober 2006, 09:43Ik ben hier waarsgijnlijk via.. of een forum.. of google.. of iets anders haha maar ik denk google ik zou het eigelijk niet meer weten.. 't kan van alles zijn
Ik ben hier waarsgijnlijk via.. of een forum.. of google.. of iets anders haha maar ik denk google ik zou het eigelijk niet meer weten.. 't kan van alles zijn
Citaat van William op 10 oktober 2006, 14:33gwoon was aant zoeken nr iets met downen en dit leek het meest aan de verwachtingen te voldoen
gwoon was aant zoeken nr iets met downen en dit leek het meest aan de verwachtingen te voldoen
Citaat van William op 28 november 2006, 00:55omdat ik altijd al nieuwsgierig was om films te downloaden, maar het eigenlijk nooit naar mijn eigen verwachting lukte, ben ik gaan zoeken.
via google (zoekopdracht "fim downloaden") kwam ik op deze site terecht, naar volle tevredenheid.
alles is duidelijke en overzichtelijk en je wordt zeer goed geholpen door iedereen. (series genomen mbt je vragen)
Ga zo door.
omdat ik altijd al nieuwsgierig was om films te downloaden, maar het eigenlijk nooit naar mijn eigen verwachting lukte, ben ik gaan zoeken.
via google (zoekopdracht "fim downloaden") kwam ik op deze site terecht, naar volle tevredenheid.
alles is duidelijke en overzichtelijk en je wordt zeer goed geholpen door iedereen. (series genomen mbt je vragen)
Ga zo door.