Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins
Citaat van William op 18 november 2013, 13:31Hoi iedereen,
Nadat bitcoins de laatste tijd steeds meer in het nieuws komen zou ik graag, puur uit interesse, er wat in willen investeren om te kijken hoe het allemaal werkt. Nu loop ik als newbie op dit gebied echter tegen een hoop verschillende providers van wallets, dealers en exchanges aan.
Is er iemand die hier wat meer ervaring mee heeft en dit wil delen?
Bart
Hoi iedereen,
Nadat bitcoins de laatste tijd steeds meer in het nieuws komen zou ik graag, puur uit interesse, er wat in willen investeren om te kijken hoe het allemaal werkt. Nu loop ik als newbie op dit gebied echter tegen een hoop verschillende providers van wallets, dealers en exchanges aan.
Is er iemand die hier wat meer ervaring mee heeft en dit wil delen?
Bart
Citaat van Freddytje op 18 november 2013, 13:45Ik kan mezelf wel voor mn kop schieten. Ik had er gewoon een hoop moeten kopen in het begin en niet laatst al moeten verkopen. Merde:angry:
Ik heb ze gekocht op een site waar ik met ideal kan betalen. Zal als ik thuis ben even kijken op welke site ik ze toen heb toegevoegd. Je kan ook kijken naar mtgox. Ik heb ze een maand geleden verkocht maar heb geen idee hoe ik mijn geld moet krijgen op mijn rekening haha
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ik kan mezelf wel voor mn kop schieten. Ik had er gewoon een hoop moeten kopen in het begin en niet laatst al moeten verkopen. Merde:angry:
Ik heb ze gekocht op een site waar ik met ideal kan betalen. Zal als ik thuis ben even kijken op welke site ik ze toen heb toegevoegd. Je kan ook kijken naar mtgox. Ik heb ze een maand geleden verkocht maar heb geen idee hoe ik mijn geld moet krijgen op mijn rekening haha
Citaat van William op 18 november 2013, 13:52Zat inderdaad op Mt. Gox te kijken maar daarop moet je allerlei officiële documenten overleggen om je account te laten activeren...
Zat inderdaad op Mt. Gox te kijken maar daarop moet je allerlei officiële documenten overleggen om je account te laten activeren...
Citaat van Freddytje op 18 november 2013, 14:02Ja is vrij strict allemaal. Volgens mij moet ik nu ook officiële documenten om mijn geld te innen.
Ja is vrij strict allemaal. Volgens mij moet ik nu ook officiële documenten om mijn geld te innen.
Citaat van William op 18 november 2013, 14:03Pff, ik dacht ik koop vanmiddag even zo 1 2 3 wat bitcoins maar dat valt dus vies tegen...
Pff, ik dacht ik koop vanmiddag even zo 1 2 3 wat bitcoins maar dat valt dus vies tegen...
Citaat van Freddytje op 18 november 2013, 14:06Kopen kan meestal wel zonder officiële gegevens, dan laat je ze gewoon in je portefeuille zitten. Je geld daarna innen als je ze verkocht hebt is een ander verhaal
Kopen kan meestal wel zonder officiële gegevens, dan laat je ze gewoon in je portefeuille zitten. Je geld daarna innen als je ze verkocht hebt is een ander verhaal
Citaat van William op 18 november 2013, 14:07Ja maar ik las het een en ander dat ze ook 'gestolen' kunnen worden en dat daarom bepaalde armored wallets aanbevolen worden en het opzetten daarvan is ook weer wat lastiger.
Ja maar ik las het een en ander dat ze ook 'gestolen' kunnen worden en dat daarom bepaalde armored wallets aanbevolen worden en het opzetten daarvan is ook weer wat lastiger.
Citaat van DukeNPDA op 18 november 2013, 16:52Geweldig, toevallig vandaag echt in verdiept. Heb nu een wallet en ben aan het minen.
Laat morgen weten hoe of wat 😀
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Geweldig, toevallig vandaag echt in verdiept. Heb nu een wallet en ben aan het minen.
Laat morgen weten hoe of wat 😀
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 18 november 2013, 17:38Wat bedoelen ze met dat 'minen'?Dat je gewoon zelf BitCoins maakt?
Je pc berekeningen laten uitvoeren, zeer zwaar voor je pc maar dit moment volgens mij wel rendabel.
Wat bedoelen ze met dat 'minen'?Dat je gewoon zelf BitCoins maakt?
Je pc berekeningen laten uitvoeren, zeer zwaar voor je pc maar dit moment volgens mij wel rendabel.