Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins
Citaat van Erwin. op 18 november 2013, 17:57Zit je ook in een pool duken anders is het minen erg zwaar. Ben momenteel van alles aan het opzetten om te minen ga dan samen met 2 collegas in een pool.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Zit je ook in een pool duken anders is het minen erg zwaar. Ben momenteel van alles aan het opzetten om te minen ga dan samen met 2 collegas in een pool.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Citaat van William op 18 november 2013, 17:57DukeN, waar heb jij je wallet en hoe heb je hem beveiligd? Ik heb er nu eentje via Coinkite maar weet niet of deze standaard voldoende beveiligd is.
Voor het minen moet je trouwens ook even checken wat het je aan extra energie kost, schijnt namelijk niet mis te zijn.
Mochten we straks samen doorhebben hoe alles precies werkt ben ik er wel voor in om er een handleiding over te maken trouwens!
@ Erwin, als er nog ruimte in je pool is join ik graag :-). Heb jij speciale ASIC hardware aangeschaft of doe je het met je reguliere systeem?
DukeN, waar heb jij je wallet en hoe heb je hem beveiligd? Ik heb er nu eentje via Coinkite maar weet niet of deze standaard voldoende beveiligd is.
Voor het minen moet je trouwens ook even checken wat het je aan extra energie kost, schijnt namelijk niet mis te zijn.
Mochten we straks samen doorhebben hoe alles precies werkt ben ik er wel voor in om er een handleiding over te maken trouwens!
@ Erwin, als er nog ruimte in je pool is join ik graag :-). Heb jij speciale ASIC hardware aangeschaft of doe je het met je reguliere systeem?
Citaat van Rikkert. op 18 november 2013, 18:24https://products.butterflylabs.com/homepage/500-gh-s-bitcoin-miner.html
Iedereen wat inleggen huphup xd
Zal me er binnenkort even in verdiepen, nu niet echt veel tijd. En anders volg ik dit wel.
Lijkt me wel zeer interessant
https://products.butterflylabs.com/homepage/500-gh-s-bitcoin-miner.html
Iedereen wat inleggen huphup xd
Zal me er binnenkort even in verdiepen, nu niet echt veel tijd. En anders volg ik dit wel.
Lijkt me wel zeer interessant
Citaat van Freddytje op 18 november 2013, 19:08Wat denken jullie dat de prijs zal doen? Want jullie stappen vrij laat in eigenlijk als je gewoon gaat voor in/verkoop
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Wat denken jullie dat de prijs zal doen? Want jullie stappen vrij laat in eigenlijk als je gewoon gaat voor in/verkoop
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van William op 18 november 2013, 19:48Amerikaanse ministerie van financiën staat op het punt te "approven" en ik denk dat dat icm met Chinese opkopers de prijs voorlopig nog wel even omhoog drijft. Daarnaast is er uiteindelijk een gelimiteerde hoeveelheid bitcoins beschikbaar (21 miljoen die naar verwachting rond 2140 allemaal in omloop zijn), dus vanaf daar is het gewoon principe vraag & aanbod.
Amerikaanse ministerie van financiën staat op het punt te "approven" en ik denk dat dat icm met Chinese opkopers de prijs voorlopig nog wel even omhoog drijft. Daarnaast is er uiteindelijk een gelimiteerde hoeveelheid bitcoins beschikbaar (21 miljoen die naar verwachting rond 2140 allemaal in omloop zijn), dus vanaf daar is het gewoon principe vraag & aanbod.
Citaat van Farid. op 18 november 2013, 21:10Amerikaanse ministerie van financiën staat op het punt te "approven" en ik denk dat dat icm met Chinese opkopers de prijs voorlopig nog wel even omhoog drijft. Daarnaast is er uiteindelijk een gelimiteerde hoeveelheid bitcoins beschikbaar (21 miljoen die naar verwachting rond 2140 allemaal in omloop zijn), dus vanaf daar is het gewoon principe vraag & aanbod.2140 redden we niet meer grote vriend.
Ik weet 1 ding en dat is dat bitcoins zorgen voor een enorme energierekening en pas winstgevend is als je veel ophaalt. Op Tweakers loopt er een topic en daar staat best veel info
Amerikaanse ministerie van financiën staat op het punt te "approven" en ik denk dat dat icm met Chinese opkopers de prijs voorlopig nog wel even omhoog drijft. Daarnaast is er uiteindelijk een gelimiteerde hoeveelheid bitcoins beschikbaar (21 miljoen die naar verwachting rond 2140 allemaal in omloop zijn), dus vanaf daar is het gewoon principe vraag & aanbod.
2140 redden we niet meer grote vriend.
Ik weet 1 ding en dat is dat bitcoins zorgen voor een enorme energierekening en pas winstgevend is als je veel ophaalt. Op Tweakers loopt er een topic en daar staat best veel info
Citaat van William op 18 november 2013, 21:39Snap dat we 2140 niet redden maar bedoelde het ook meer ter illustratie dat er een limiet is op de hoeveelheid beschikbare bitcoins.
Snap dat we 2140 niet redden maar bedoelde het ook meer ter illustratie dat er een limiet is op de hoeveelheid beschikbare bitcoins.
Citaat van Duken op 19 november 2013, 10:12Ik mine nu met "https://bitminter.com/"
Werkt heel makkelijk via JAVA. Je hebt wel een leuke GPU (Videokaart nodig)
Maar ik heb het idee dat je echt wel een goed park met PC's moet hebben. Maar het werken in een Pool is dus prima te doen met Bitminter,
Ik heb nu: Bitcoins 0.00000075 - 0.00000075 0.00000032
Ik mine nu met "https://bitminter.com/"
Werkt heel makkelijk via JAVA. Je hebt wel een leuke GPU (Videokaart nodig)
Maar ik heb het idee dat je echt wel een goed park met PC's moet hebben. Maar het werken in een Pool is dus prima te doen met Bitminter,
Ik heb nu: Bitcoins 0.00000075 - 0.00000075 0.00000032
Citaat van Rikkert. op 19 november 2013, 12:10Gaat snel haha
Ik denk niet dat mijn PC het zal trekken, maar zal zo eens kijken.
Approx. mint speed:
0.0002 per day
Ik denk dat mijn GPU eerder ontploft dan dat ik de 1 haal
Gaat snel haha
Ik denk niet dat mijn PC het zal trekken, maar zal zo eens kijken.
Approx. mint speed:
0.0002 per day
Ik denk dat mijn GPU eerder ontploft dan dat ik de 1 haal
Citaat van DukeNPDA op 20 november 2013, 14:22Jammer dat het niet op CPU sneller kan. Heb wat domme pcs met een goede CPU maar slechte interne videokaart. Daar schiet je niks mee op
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Jammer dat het niet op CPU sneller kan. Heb wat domme pcs met een goede CPU maar slechte interne videokaart. Daar schiet je niks mee op
Sent from my HTC One X using Tapatalk