do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Adblocker voor YouTube voor mijn Smart TV

Page 1 of 3Volgende

Hallo ,

weet iemand een oplossing om YouTube op mijn Sony smart tv zonder reclame te kijken?

groetjes Leffeblond.

Volgens mij kan dit op twee manieren. 

Zelf heb ik een abonnement op YouTube Premium via India. Kost 1.50 per maand oid, serieus fijn. Je hebt dan ook gelijk YouTube music en nooit meer reclame op YouTube. Dat is een idee, eventueel kan ik nog het linkje voor je zoeken om dit af te sluiten.  👍

Maar je zou ook kunnen proberen met Private internet access VPN. Hierin zit een adblocker, als je deze actief maakt krijg je geen reclame. Je kunt dit 30 dagen proberen. Misschien ook een tip?

https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-op-je-android-telefoon-via-pia-r66/

Volgens mij kan dit op twee manieren. 

Zelf heb ik een abonnement op YouTube Premium via India. Kost 1.50 per maand oid, serieus fijn. Je hebt dan ook gelijk YouTube music en nooit meer reclame op YouTube. Dat is een idee, eventueel kan ik nog het linkje voor je zoeken om dit af te sluiten.  👍

Maar je zou ook kunnen proberen met Private internet access VPN. Hierin zit een adblocker, als je deze actief maakt krijg je geen reclame. Je kunt dit 30 dagen proberen. Misschien ook een tip?

https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/l

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/youtube-premium-prepaid-india-enkel-individueel-eur4523mnd-203274?utm_source=mappshare&utm_medium=referral&utm_content=203274&utm_campaign=2021-10-30

Zelf kijk ik veel youtube op mijn iphone en als ik een filmpje aanklik begint er eerst reclame en als ik dan rechtsboven op ververs pagina duw (dat kleine cirkeltje met pijltje) is de reclame verdwenen en kan ik direct genieten van het filmpje.  Taadaaaa zelf gevonden ☝️

Hoii,,

Private internet access VPN heb ik hoe maak ik de adblocker actief en werkt dat dan ook op mijn Sony smart tv?

leffeblond

1 uur geleden zei Leffeblond:

Hoii,,

Private internet access VPN heb ik hoe maak ik de adblocker actief en werkt dat dan ook op mijn Sony smart tv?

leffeblond

Ik ben nu even op visite, maar op de site van Pia kan je los de APK downloaden. Hierin zit wel PIA MACE welke de advertenties blokkeert. Dit zit standaard in de Windows versie.

Google vind het niet zo leuk dus in de Playstore is PIA VPN met MACE niet toegestaan.  Daarom moet je hem los downloaden als APK.

Hallo ,

ik heb pia vpn ook op mijn telefoon  staan vanuit playstore.

Dus jij zegt.

op de telefoon pia vpn de app van playstore verwijderen .

Dan naar de site van pia gaan en daar de apk downloaden en installeren?

Moet ik dat dan ook zo doen op mijn sony smart TV?

alvast bedankt. leffeblond

ps op de laptop heb ik geen reclame meer bij YouTube,

Yes, om Pia MACE te gebruiken op Android moet je de losse apk downloaden. Probeer anders eens eerst op je telefoon. 

En wat je zegt, wel eerst de versie van de Playstore deinstralleren  

Hoi Duken,

Had ik niet gedaan Playstore  deinstalleren .

Kan ik hierna dan wel weer Playstore er terug opzetten?

groet leffeblond

Duken,

Krijg het op de telefoon niet werkend 

Pia heb ik verwijderd -----Playstore KAN IK NIET VERWIJDEREN  WEL UITSCHAKELEN.

Als ik dan weer Pia wil downloaden en installeren lukt het niet hij zegt Pia al geïnstalleerd als ik daarop klik vind hij de device niet?

heb een samsung S20 ultra

2 uur geleden zei Leffeblond:

Pia heb ik verwijderd -----Playstore KAN IK NIET VERWIJDEREN  WEL UITSCHAKELEN.

Hoi @Leffeblond, ik denk dat je niet precies begrijpt wat @Duken duidelijk wil maken. De PIA-App die standaard in de playstore staat heb jij geïnstalleerd. Die installatie moet je verwijderen/ongedaan maken en daarna van PIA-website de APK downloaden waarin ook PIA-mace verwerkt is en die APK moet je dan installeren. Je hoeft verder helemaal niets te doen met jouw Playstore.

Hier kan je de Private internet access APK downloaden vanaf de site van PIA: https://nld.privateinternetaccess.com/installer/download_installer_android

Of bij ons :) pia-android-3.12.2-10569.apk

Page 1 of 3Volgende