do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Adblocker voor YouTube voor mijn Smart TV

VorigePage 2 of 3Volgende

Hoiii  Duken,

Hiermee ga ik het proberen ,

op de site van Pia komt hij via playstore

dank je wel  laat weten als het is gelukt .

groet leffeblond

Hoi Duken,

Op de telefoon werkt hij niet de APK.

Op mijn Sony TV krijg ik de app niet geopend.

Pia mace  moet ik dat aanzetten, of staat dat aan in de APP?

Moet ik  Playstore de-installeren?  Jij zegt wel         en Skeletor zegt ik hoef daar niets aan te doen?

Voordat we op je TV verder gaan, eerst even zorgen dat hij werkt op je telefoon. Wat werkt er niet met de APK? Je moet alleen PIA VPN verwijderen vanaf je telefoon en daarna de APK installeren. In de applicatie van PIA kan je MACE aanzetten. In de app dus. de Playstore hoeft niet te worden gedeinstalleerd. 

Hoii

Waarschijnlijk is dat het probleem.

Hoe en waar kan ik MACE aanzetten?

groet Leffeblond,

4 uur geleden zei Leffeblond:

Hoii

Waarschijnlijk is dat het probleem.

Hoe en waar kan ik MACE aanzetten?

groet Leffeblond,

Onder deze link staat de PIA Handleiding waar ook de omschrijving te vinden is om MACE aan of uit te zetten in de instellingen.

Selecteer de tab Privacy. Aanbevolen is de PIA MACE te activeren. Deze optie blokkeert advertenties en trackers op alle websites als je bent verbonden. De VPN Kill Switch zorgt ervoor dat je internet verbinding word gesloten als je niet verbonden bent met de VPN server. Je kunt dus alleen downloaden en internetten als je verbonden bent met de VPN servers van PIA.

pia instelling07.png

Hoe je PIA MACE kan aanzetten en hoe het werkt staat beschreven in onze handleiding voor telefoons. Het PIA MACE stuk staat helemaal onderaan.

lukt dat?

image.png

Excuses voor mijn bovenstaande bijdrage met verwijzing naar de PIA handleiding, want de vraag van @Leffeblond ging natuurlijk over de telefoon app en niet over de desktop/laptop versie. Fijn dat @Duken dit even heeft gecorrigeerd met zijn reactie. :yes:

Hallo Skeletor,

Geen probleem , alle hulp is altijd welkom.

Op de telefoon werkt het nu dat ik in orde  dankzij jullie hulp.

Dank je wel,

groet leffeblond.

Hallo Duken,

Het werk nu op de telefoon dankzij jullie hulp  gelukkig geen reclame meer .

Nu zou ik heb graag op mijn Sony tv willen zetten de APP.

De app had ik in de mail staan , alleen het probleem ik kon de app niet openen hij vond de device niet ?

Moet ik misschien eerst een andere app installeren waarmee ik hem kan openen ........zo ja welke ?

P.S heb je ook de APK voor de Iphone?

groetjes Leffeblond.

Als het een Android TV is kan ik je SmartTube(Next) aan bevelen!

Werkt net als Youtube TV maar dan zonder intro`s en reclames.

Updates hebben ze ook goed voor elkaar (Gaat intern via de SmartTube App)

https://smarttubenext.com/ 

VorigePage 2 of 3Volgende