Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: reneetje1969
Op 28-8-2017 om 08:19 zei Duken:
Nog steeds problemen reneetje? Hardware storing of iets derg …In: http://kingsplace.rocks offline
8 jaar geleden
6 uur geleden zei antonb12:
doe deze site ook niet meer http://www.alleenretail.org/
ik …In: http://kingsplace.rocks offline
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Sorry, zou het niet weten. Ongetwijfeld zullen een aantal spotters verhuisd zijn naar een ander foru …In: linked4you.net offline en gestopt?
8 jaar geleden
Kan ook zijn dat ze de pijp aan Maarten gegeven hebben. In het verleden vond je op deze site behoorl …In: linked4you.net offline en gestopt?
8 jaar geleden
8 jaar geleden
23 uur geleden zei Duken:
Helaas dat klopt. De spots op Spotnet verdwijnen vrijwel direct.
…In: article not found in Spotnet
8 jaar geleden
9 minuten geleden zei ShadowMaster:
nzbstars en die andere die er onder staat doen het ook ni …In: nzbserver offline ? host ligt eruit
8 jaar geleden
Zijn wel vaker een tijdje offline. Denk dat ze er morgen wel weer zijn. Tot die tijd kan je natuurli …In: nzbserver offline ? host ligt eruit
8 jaar geleden
Start Spotnet eens op als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als admin …In: Spotnet 931 foutcode met Ziggo
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Bij unattended software de installer altijd uitvoeren als Administrator => rechtermuisknop erop k …In: Unattended software niet te vinden
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Ik ben bang dat je naar je geld kan fluiten. Wel heb ik gehoord dat Place2use een doorstart zou make …In: Place2use.net geld terug
8 jaar geleden
Helaas is BasF1 offline gehaald inderdaad. Was een mooie site, ik zal ze missenIn: BasF1 offline door Brein
8 jaar geleden
Film-paleis is inderdaad een torrent tracker en Lots4you was een usenet forum.In: lots4u.net offline - alternatief ?
9 jaar geleden
Ik krijg dezelfde melding. Zo te zien zijn we uit de lucht. Zelfde geldt voor hun zustersite TheFatB …In: lots4u.net offline - alternatief ?
9 jaar geleden
Spotnet is een programma waarmee je van de nieuwsgroepen kan downloaden. Het programma Spotnet zelf …In: spotnet downloaden via nieuwsgroepen
8 jaar geleden
Heb je dit alleen bij series of kan je helemaal niks meer van het usenet downloaden? En heb je je in …In: Downloaden mislukt via nieuwsgroepen
8 jaar geleden
In Spotnet moet je je gebruikersnaam, adres en wachtwoord invoeren die je van je usenet provider ont …In: Spotnet Wachtwoord opvragen
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Spotweb is een online mirror van het programma Spotnet. Op Spotnet kan je in een reactie bij een spo …In: NZB Sites, spot programma's & websites - Spotnet, Spotlite, SpotWeb enzovoort
8 jaar geleden
Voor zover mij bekend richten ze zich voornamelijk op Nederland maar ongetwijfeld zullen ze contacte …In: downloaden of streamen
8 jaar geleden
Die extra kosten voor het maandelijks betalen zou ik maar voor lief nemen als ik jou was. Want je we …In: downloaden of streamen
8 jaar geleden
Ongeacht welke site het betreft zou ik sowieso streamen via een VPN verbinding. Dat is wel zo veilig …In: downloaden of streamen
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Spotweb/Nzbserver is een online mirror van het programma Spotnet. In het verleden was het via een om …In: Reageren op nzbserver?
10 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Goed om te horen Maaske. En bedankt voor je feedback, nu weten we dat deze tool ook nog bij nieuwe v …In: Spotnet 2.0 geen reacties meer
9 jaar geleden
Probeer deze tool eens:
Let erop dat je deze tool als Administrator uitvoert => rechtermuisk …In: Spotnet 2.0 geen reacties meer
9 jaar geleden
Staan de juiste accountgegevens van Sunny Usenet wel ingevoerd in Spotnet? Probeer anders Spotnet ee …In: Spotnet - kan niet downloaden foutmelding 502
9 jaar geleden
Ben je je accountgegevens kwijt van een site of forum of bedoel je dat je door de crash al je data v …In: Account gegevens kwijt
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Lees deze handleiding even door. Deze tool heeft mij al meerdere keren geholpen.In: Spotnet 1.8.1.1 update met diversen verbeteringen
9 jaar geleden
Welke retentie hoort er bij jouw abonnement? Dit kan je waarschijnlijk wel terugvinden bij je abonne …In: spots te oud
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Downloadlocatie is prima zo te zien. Welke newsreader gebruik je als je niet via Spotnet downloadt? …In: Spotnet probleem met Windows 10
9 jaar geleden
Welke downloadmap staat er nu ingesteld in Spotnet? Verder geeft Spotnet 2 nog vrij veel problemen d …In: Spotnet probleem met Windows 10
9 jaar geleden
Je zou inderdaad een andere Spotnet versie kunnen proberen maar over het algemeen zijn dit soort pro …In: Spotnet probleem met Windows 10
9 jaar geleden
Als je Windows 10 draait zou het kunnen dat Spotnet te weinig rechten heeft op je pc. Probeer Spotne …In: Spotnet probleem met Windows 10
9 jaar geleden
Goed om te horen Spotdriod en bedankt voor je feedback. Het downloaden en verwerken posts van het us …In: Spotnet op andriod
9 jaar geleden
Spotnet is er niet voor de Android. Via een online mirror van Spotnet kan je wel de nzb downloaden …In: Spotnet op andriod
9 jaar geleden
Spotnet zelf maakt geen gebruik van gebruikersnamen en wachtwoorden. De in Spotnet ingestelde nieuws …In: Spotnet authentaction failed
9 jaar geleden
Graag gedaan hoor Duken. Oude films blijven altijd lastig te vinden. En je zal het toch voornameli …In: Spotnet etc Buitenlandse nieuwsgroepen?
9 jaar geleden
Het usenet wordt voornamelijk gebruikt in Nederland, België en Duitsland. In andere landen wordt er …In: Spotnet etc Buitenlandse nieuwsgroepen?
9 jaar geleden