Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: reneetje1969
Ga ook altijd voor een betaalde VPN. Gratis VPN is erg instabiel voor wat betreft snelheid.In: Popcorn Time risico
9 jaar geleden
Door te schreeuwen krijg je heus niet sneller antwoord Astrid. Dit is gewoon forum vervuiling wat ni …In: GRATIS site voor ebooks nederlands
8 jaar geleden
Wellicht dat er een aantal beeldtechnieken in de tv standaard ingeschakeld staan waardoor er een ver …In: Popcorn Time geluid niet gelijk / syncroon.
8 jaar geleden
Alle VPN aanbieders hebben een programmaatje (cliënt) die je moet installeren op je pc. Je maakt bij …In: Popcorntime met VPN verbinding gebruiken
9 jaar geleden
8 jaar geleden
Een ban krijg je normaal gesproken niet zomaar. Op Retail is men streng maar eerlijk. Wil wel eens v …In: geen lid meer van alleenretail
9 jaar geleden
http://informatieplatform.nl/filesharing/nederlandse-torrentsites/
Overzicht van o.a. Nederlandse …In: Private trackers voor torrents
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Nieuwe films, nieuwe technieken. Probeer eens het K-lite Codec Pack te installeren. Die bevat ook ve …In: Geen geluid na Windows 10
9 jaar geleden
Heb je de meest recente driver van je geluidskaart geïnstalleerd staan?In: Geen geluid na Windows 10
9 jaar geleden
http://informatieplatform.nl/filesharing/nederlandse-torrentsites/
Overzicht van Nederlandse priv …In: downloaden via torrents
9 jaar geleden
Succes met de nieuwe site Sammic. Wel wil ik nog even benadrukken dat ik verder niet bij deze site b …In: softwarepaleis offline
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Er wordt aan de servers gewerkt. De site zal hopelijk snel weer online zijn.In: Softwaregigant is up & running!
9 jaar geleden
10 jaar geleden
Problemen met de server die bij de serverhost gefixd moeten worden. Zal op z'n vroegst maandag …In: Softwaregigant is up & running!
10 jaar geleden
11 jaar geleden
12 jaar geleden
12 jaar geleden
Jullie zijn van harte uitgenodigd: www.softwaregigant.orgGrtz,BanjerIn: Softwaregigant is up & running!
12 jaar geleden
https://www.thepiratebay.se/register
https://kat.cr/ Rechtsboven in het scherm zou je Register/Si …In: Uploaden en downloaden via µtorrent, maar hoe werkt het?
9 jaar geleden
Moet eerlijk bekennen dat ik niet zo gek veel ervaring heb met de open trackers als The Pirate Bay e …In: Uploaden en downloaden via µtorrent, maar hoe werkt het?
9 jaar geleden
Een torrent download en upload je via een tracker. Dit kan een open tracker zijn zoals The Pirate Ba …In: Uploaden en downloaden via µtorrent, maar hoe werkt het?
9 jaar geleden
Bij beide sites wordt er aan de servers gewerkt maar zullen spoedig weer online zijn.In: Alleen Retail Torrents Offline ?
9 jaar geleden
Was ook Ipvanish en die staat wel goed aangeschreven. Maar zal er eerdaags nogmaals mee gaan testen.In: Anoniem torrent downloaden
9 jaar geleden
@ Cookiesmonster
Heb zelf een private tracker waar zowel ik als mijn vrouw actief zijn. Konden he …In: Anoniem torrent downloaden
9 jaar geleden
Als je een VPN gebruikt, check dan bij het downloaden via torrents of je werkelijke ip toch niet zic …In: Anoniem torrent downloaden
9 jaar geleden
Kan ik ook drukken op vind ik dubbel leuk voor reneetje1969?
Dat is weer een beetje TEveel van he …In: Downloaden via magnetlink met utorrent werkt niet.
10 jaar geleden
uTorrent 1.6 kan inderdaad niet overweg met Magnet links, recentere versies van uTorrent kunnen dat …In: Downloaden via magnetlink met utorrent werkt niet.
10 jaar geleden
Respect Trizomu voor voor je uitgebreide uitleg. Een hoop bruikbare informatie voor velen.In een not …In: Iemand ervaring met Deluge (torrent client)?
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Net zoals bij het downloaden via torrents is het belangrijk dat je de juiste poort in je router open …In: Popcorn-time.se betrouwbaar / veilig?
10 jaar geleden
10 jaar geleden
Popcorn Time is hier te downloaden: http://popcorn-time.se/In: Popcorn Time downloaden - Gratis de nieuwste films kijken met Popcorn Time
10 jaar geleden
4 uur geleden zei Vampire Inspector:
Ik weet niet hoe "posters" tegenwoordig ja umm …In: VPN en schijnveiligheid op usenet
3 jaar geleden
6 uur geleden zei bofhond:
De software bestanden 'zijn dat allemaal proefversies?
…In: Spikesplace.live
6 jaar geleden
6 jaar geleden
Registreren is momenteel inderdaad niet mogelijk op Place2home.net:
Citaat
Sorry, de beheer …In: Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
8 jaar geleden
Sinds ik jaren terug ben gaan downloaden van het usenet gebruikt ik Altbinz. Heeft altijd prima voor …In: Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
8 jaar geleden
Heb inmiddels een mailtje van ze ontvangen en weet nu wat de oorzaak van de problemen is. Inderdaad …In: Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
9 jaar geleden
Op dit moment is bij mij de site gewoon bereikbaar.In: Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Spotnet pakt indien nodig zelf de reparatiebestanden. Als je deze incomplete posts alleen ervaart me …In: Spotnet snelheid langszaam via payserver
10 jaar geleden
Even voor de goede orde. Die 20Mbit (megabit) snelheid is omgerekend 2.5 MB (megabyte). Met die 2.2 …In: Spotnet snelheid langszaam via payserver
10 jaar geleden
Heb je bij de provider instellingen het aantal verbindingen wel hoog genoeg ingesteld staan? Volgens …In: Spotnet snelheid langszaam via payserver
10 jaar geleden
Is je ware ip ook gebannen? Bij veel fora kan je niet registreren met een VPN ip namelijk. Probeer d …In: kingsplace terug (alleen onder andere naam) als mysteryworld.life
7 jaar geleden
Een admin heeft besloten Mysteryworld voort te zetten. De site blijft dus voorlopig nog in de lucht.In: Mysteryworld.life stopt, wat nu? Alternatief?
7 jaar geleden
7 jaar geleden