Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
Citaat van Duken op 7 augustus 2016, 22:08Aahhh Ok, dan voegen we die niet toe aan de lijst. Leden en bezoekers kunnen dit nu wel uit deze reacties halen.
Aahhh Ok, dan voegen we die niet toe aan de lijst. Leden en bezoekers kunnen dit nu wel uit deze reacties halen.
Citaat van Demo op 8 augustus 2016, 11:15Weet er iemand waarom de place2use.net website offline is gegaan? Want had miljardedju jaar abonnement 🙁
Dank U wel voor de info!
Weet er iemand waarom de place2use.net website offline is gegaan? Want had miljardedju jaar abonnement 🙁
Dank U wel voor de info!
Citaat van xipher op 8 augustus 2016, 15:234 uur geleden zei Gast an2gino:Weet er iemand waarom de place2use.net website offline is gegaan? Want had miljardedju jaar abonnement 🙁
Dank U wel voor de info!
Wat ik heb begrepen van een administrator is dat er server issues zijn. Ze zijn druk bezig om het probleem te verhelpen en weer online te komen.
4 uur geleden zei Gast an2gino:Weet er iemand waarom de place2use.net website offline is gegaan? Want had miljardedju jaar abonnement 🙁
Dank U wel voor de info!
Wat ik heb begrepen van een administrator is dat er server issues zijn. Ze zijn druk bezig om het probleem te verhelpen en weer online te komen.
Citaat van reneetje1969 op 8 augustus 2016, 21:13Op dit moment is bij mij de site gewoon bereikbaar.
Op dit moment is bij mij de site gewoon bereikbaar.
Citaat van xipher op 9 augustus 2016, 06:219 uur geleden zei reneetje1969:Op dit moment is bij mij de site gewoon bereikbaar.
Dat kan kloppen, maar ze zijn druk bezig alles te herstellen. Dat kan nog enkele dagen duren (verwachting einde van de week).
De website kan in de tussentijd soms minder goed bereikbaar zijn.
9 uur geleden zei reneetje1969:Op dit moment is bij mij de site gewoon bereikbaar.
Dat kan kloppen, maar ze zijn druk bezig alles te herstellen. Dat kan nog enkele dagen duren (verwachting einde van de week).
De website kan in de tussentijd soms minder goed bereikbaar zijn.
Citaat van reneetje1969 op 9 augustus 2016, 22:06Heb inmiddels een mailtje van ze ontvangen en weet nu wat de oorzaak van de problemen is. Inderdaad nog wat moeilijk te bereiken de komende dagen. Hopelijk hebben ze de boel snel weer op orde.
Heb inmiddels een mailtje van ze ontvangen en weet nu wat de oorzaak van de problemen is. Inderdaad nog wat moeilijk te bereiken de komende dagen. Hopelijk hebben ze de boel snel weer op orde.
Citaat van William op 18 september 2016, 19:48Artikel geupdate, http://lots4u.net verwijderd. De website is offline na aanleiding van Brein. Meer informatie op
Artikel geupdate, http://lots4u.net verwijderd. De website is offline na aanleiding van Brein. Meer informatie op