Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: reneetje1969
Bedankt voor de tip Cezary. Zal er eens naar kijken. Momenteel heb ik een abootje bij 2 file hosts: …In: Downloaden via Cyberlockers, Warez Boards en File Hosting Sites
9 jaar geleden
@cezary
Is niet helemaal waar wat je zegt dat als je niet deelt het 100% legaal is. Sinds 2014 is …In: Downloaden via Cyberlockers, Warez Boards en File Hosting Sites
9 jaar geleden
Sinds april 2014 is het in Nederland officieel verboden te downloaden uit illegale bron. Dit houdt d …In: Brein en Spotnet ook illegaal?
9 jaar geleden
Is een mooi en handig progje maar ik betwijfel of je nog steeds programma's van RTL kan downloa …In: Gemist Downloader - Download programma's van Nederlandse tv-zenders
9 jaar geleden
Als ik het goed begrijp slaat Bitlord de downloads diep in je systeem op? In dat geval kan je in Bit …In: ebooks downloaden met BitLord
9 jaar geleden
Om ervoor te zorgen dat jouw thuis netwerk en het Soulseek netwerk met elkaar kunnen communiceren is …In: Installeren Soulseek Could Not Connect To Server
10 jaar geleden
En helaas de volgende Nederlandse tracker die op last van Brein moet stoppen...
Citaat
…In: DreamPlace.biz offline
7 jaar geleden
3 jaar geleden
4 jaar geleden
Ja, die ken ik inmiddels wel dus wat mij betreft zet je die spam weer uit. Mijn inbox staat iedere d …In: Centraal topic voor THC-torrents.biz/filmpaleis [kan niet inloggen, pagina geblokeerd enzovoort]
10 jaar geleden
Vanmorgen vanaf mijn werk al pm naar site beheerder gestuurd maar nog geen reactie. Hoeft hij nu ook …In: Centraal topic voor THC-torrents.biz/filmpaleis [kan niet inloggen, pagina geblokeerd enzovoort]
11 jaar geleden
Ze zijn lekker bezig daar op dat Film-paleis. Nu is van de week wéér mijn account zonder overleg ver …In: Centraal topic voor THC-torrents.biz/filmpaleis [kan niet inloggen, pagina geblokeerd enzovoort]
11 jaar geleden
Met uTorrent is in principe niks mis.Draait uTorrent wel gewoon op je PC maar downloadt hij alleen n …In: utorrent werkt niet meer
9 jaar geleden
Hier nergens last van Extreme. Met en zonder VPN normaal te bereiken.In: extremetorrents.org kan iemand hier nog opkomen ?
7 jaar geleden
Op dit moment inderdaad niet te bereiken. Ligt dus niet aan jouw verbinding.In: http://www.extremetorrents.org offline ???
6 jaar geleden
1 uur geleden zei Gast Marcia:
Hi
En
Help
Ik kan me niet registreren.
…In: Nederlandse torrent sites en communities
8 jaar geleden
8 jaar geleden
8 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
7 jaar geleden
7 jaar geleden
Afgelopen nacht was het eindelijk zover. Ben trotse vader geworden van een prachtige dochterIn: Place2home.org offline door stichting brein?!
7 jaar geleden
21 uur geleden zei Duken:
Sommige avatars maken mijn altijd blij als ik die zie langskomen in …In: Place2home.org offline door stichting brein?!
7 jaar geleden
54 minuten geleden zei chris64:
Ik ben lid en tevens VIP van place2homeorg. Ook ben ik lid va …In: Place2home.org offline door stichting brein?!
7 jaar geleden
10 uur geleden zei Shannara:
Ik kan p2h alleen benaderen met mijn vpn, met mijn normale provider …In: Place2home.org offline door stichting brein?!
7 jaar geleden
7 jaar geleden
Op http://www.oldapps.com/ vind je ze in alle soorten en maten.In: Download Utorrent voor Windows 10
7 jaar geleden
Als je je laptop in slaapstand zet dan draait je torrentclient niet meer en ben je dus niet aan het …In: seeden tijdens slaapstand laptop
7 jaar geleden
1 uur geleden zei ShadowMaster:
alleenretail.org doet het niet weet iemand al of dit een serv …In: Alleen retail offline?
8 jaar geleden
Kingsplace.rocks is een usenet forum, geen torrent forum. Overigens worden er hier op dit forum geen …In: Torrent voor Farming simulator 17
8 jaar geleden
Zijn grotendeels dezelfde personen die nu die nieuwe site gestart zijn. Maar het zijne weet ik er oo …In: Film-Paleis is gestopt of vernieuwd naar alles-gratis.biz?
8 jaar geleden
Nou, dan praat ik over het relatief mooie weer van de afgelopen maanden Tijdens mijn vakantie in G …In: THC-torrents hetzelfde als Film-paleis?
8 jaar geleden
Ben er nog hoor. Beetje druk hier en pas op vakantie geweest. Bovendien zit ik met het mooie weer va …In: THC-torrents hetzelfde als Film-paleis?
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Heb niet echt contacten meer daar maar je account bestaat nog wel zag ik. Wachtwoord recovery werkt …In: THC-torrents hetzelfde als Film-paleis?
8 jaar geleden
Volgens de laatste berichten die ik heb is de registratie gesloten en kan er alleen geregistreerd wo …In: THC-torrents hetzelfde als Film-paleis?
9 jaar geleden
Als je je gebruikersnaam op Film-paleis even via pm hier op Duken aan me doorgeeft ga ik kijken wat …In: THC-torrents hetzelfde als Film-paleis?
9 jaar geleden
Ik heb hier inmiddels al 20 of 30 mailtjes over in mijn mailbox staan. Beetje overdreven vind je ook …In: nieuwe torrent site www.film-paradijs.org
9 jaar geleden
De site is momenteel uit de lucht i.v.m. server problemen. Er wordt hard gewerkt om zo spoedig mogel …In: offline alleenretail.org
9 jaar geleden
Alleen Retail is inderdaad offline momenteel. Zal wel een storing zijn bij de serverhost.In: alleenretail.org off line ?
8 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Als je dan zo vriendelijk kan zijn om ook Softwaregigant.org weer toe te voegen, heel graag...In: alleenretail.org off line ?
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Better safe than sorry. Goed te zien dat er gewaakt wordt over de veiligheid van de users. Bedankt v …In: alleenretail.org off line ?
9 jaar geleden
9 jaar geleden