do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.org offline door stichting brein?!

VorigePage 30 of 33Volgende

Inderdaad, wat typisch weer.

Staat wel vol php errors.

""; else $latestuser = $a['username']; site_header("Startpagina"); ?>
$SITE_NAME is ontwikkeld voor webbrowser Mozilla Firefox en met een //beeldschermresolutie van 1024-768
"; print "
Welkom op ".$SITE_NAME."
"; print "
"; print("
"); print "
Verwelkom Onze Nieuwste Lid, $latestuser!
"; print "
"; /*print donatie_balk(); print "
"; */ tabel_top ("De Nieuwste Releases op P2H"); print("

Mooie pagina is dit :) http://place2home.org/userdetails.php?id=$id

Ik ben benieuwd

Op 18-7-2018 om 14:06 zei Meh Meh:

Klopt. Ze proberen de website volgens mij weer op te starten. Ik zie nu een half forum.

Helaas, nu alweer enkele dagen geen testpagina meer te vinden.

The requested URL /browse.php was not found on this server.

Dit gaat nog dagen duren hoor.  Het is Place2home he mensen!   Die zijn niet zo snel met verhuizen.   En reken maar als ze ooit weer online komen dat er een hoop niks meer plaatsen en QoQ is er ook niet meer dus het wordt 1 dooie boel en een hoop ouwe troep aan films zoals op filmpaleis.

Ik ben lid en tevens VIP van place2homeorg. Ook ben ik lid van place2homenet. Het is jammer dat ik nog steeds geen antwoord heb kunnen krijgen op mijn vraag bij p2h net🙁 (een vraag die ik overigens niet meer terug kon vinden daar😲)

Een vraag mbt de nieuwe server van p2h0rg. Waar wanneer hoe? Doordat ik oa p2horg als bladwijzer heb staan op mijn laptop en mijzelf nooit afmeldde, hoefde ik niet steeds opnieuw in te loggen in tegenstelling tot p2hnet. Mijn wachtwoord voor p2horg weet ik niet meer, en het zal zeker handig zijn als ik die kan intikken als ze weer online komen (als 😉

54 minuten geleden zei chris64:

Ik ben lid en tevens VIP van place2homeorg. Ook ben ik lid van place2homenet. Het is jammer dat ik nog steeds geen antwoord heb kunnen krijgen op mijn vraag bij p2h net🙁 (een vraag die ik overigens niet meer terug kon vinden daar😲)

Een vraag mbt de nieuwe server van p2h0rg. Waar wanneer hoe? Doordat ik oa p2horg als bladwijzer heb staan op mijn laptop en mijzelf nooit afmeldde, hoefde ik niet steeds opnieuw in te loggen in tegenstelling tot p2hnet. Mijn wachtwoord voor p2horg weet ik niet meer, en het zal zeker handig zijn als ik die kan intikken als ze weer online komen (als 😉

Gebruikte wachtwoorden kun je vaak wel achterhalen bij de instellingen van je internetbrowser. In Firefox is dat in ieder geval wel mogelijk dus ik denk dat dat bij iedere browser wel kan.

Sommige avatars maken mijn altijd blij als ik die zie langskomen in het overzicht met recente berichten op Duken.nl. @reneetje1969 is er ook zo een. Fijn je weer even te zien :) alles goed?

Ontopic 😛 met Chrome kan je ook je opgeslagen wachtwoorden weergeven. 

29 minuten geleden zei Duken:

met Chrome kan je ook je opgeslagen wachtwoorden weergeven

Sja, daar had ik van de week veel aan! Ik was mijn login van mijn bank vergeten. Die vond ik gelukkig terug in Chrome onder instellingen wachtwoorden. Te vinden in: chrome://settings/passwords

21 uur geleden zei Duken:

Sommige avatars maken mijn altijd blij als ik die zie langskomen in het overzicht met recente berichten op Duken.nl. @reneetje1969 is er ook zo een. Fijn je weer even te zien :) alles goed?

Ontopic 😛 met Chrome kan je ook je opgeslagen wachtwoorden weergeven. 

Alles goed hier hoor Duken. :)  Vol ongeduld in blijde verwachting aan het afwachten. Vrouwtje loopt inmiddels 4 dagen over de uitgerekende datum.

1 uur geleden zei reneetje1969:

Alles goed hier hoor Duken. :)  Vol ongeduld in blijde verwachting aan het afwachten. Vrouwtje loopt inmiddels 4 dagen over de uitgerekende datum.

Alvast gefeliciteerd! :)

Ondanks dat ik beschik over een groot aantal verschillende wachtwoorden, laat ik deze bij de notificaties 'wilt u het wachtwoord opslaan', never nooit opslaan door de browsers. Maakt dat wat uit?

Het moet toch ook mogelijk zijn om mijzelf alleen aan te melden met mijn gebruikersnaam, om vervolgens een nieuw wachtwoord aan te vragen?  Ik doe niet anders bij place2home net.

Die bezoek ik heel weinig, en vergeet daardoor vaak mijn wachtwoord.  Alzheimer light?.......Mmm, 🤔 Meer een gevalletje ADD 😁 keep-calm-and-nope-lost-it-93.png.3f0ccb2dd72fb595eafef28b95f763fc.png

VorigePage 30 of 33Volgende