wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.org offline door stichting brein?!

VorigePage 31 of 33Volgende

Ik gebruik een wachtwoord manager. Erg makkelijk, er zitten duizenden wachtwoorden in opgeslagen.

23 uur geleden zei reneetje1969:

Vol ongeduld in blijde verwachting aan het afwachten. Vrouwtje loopt inmiddels 4 dagen over de uitgerekende datum.

Wat spannend en wat een fijn nieuws! Met dit weer zullen de laatste loodjes extra zwaar zijn voor je vrouw, veel sterkte nog even en jullie heel veel succes en veel plezier met de kleine! Dat hij / zij maar gezond geboren mag worden en mag genieten van jullie als ouders. :proost:

20 uur geleden zei chris64:

Het moet toch ook mogelijk zijn om mijzelf alleen aan te melden met mijn gebruikersnaam, om vervolgens een nieuw wachtwoord aan te vragen

Yup... dat moet zeker kunnen, zou anders wel heel vreemd en lastig worden als je je wachtwoord vergeet... :help:

3 uur geleden zei Meh Meh:

Ik gebruik een wachtwoord manager.

Ik ook , lekker met last pas. Alles met random wachtwoorden. Ik weet mijn wachtwoorden niet eens meer :)

Afgelopen nacht was het eindelijk zover. Ben trotse vader geworden van een prachtige dochter :)

Nogmaals van harte gefeliciteerd!ย ๐ŸŽ‰๐Ÿค“๐ŸŽ‰

van harte gefeliciteerd @reneetje1969

Dank jullie wel

Alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje reneetje๐Ÿ‘ถ

Op 22-7-2018 om 21:08 zei reneetje1969:

Afgelopen nacht was het eindelijk zover. Ben trotse vader geworden van een prachtige dochter :)

Gefeliciteerd!!! De kleine is nu alweer 1 week oud ;) tijd vliegt. Heel veel geluk en gezondheid gewenst voor jullie gezin. Geniet ervan en lekker clichรฉ, de tijd vliegt. Voor je het weet zitten ze op dansles. :)๐Ÿ˜›roost:

ย 

Thanks! :)

Even zag het er hoopvol uit, we zagen op de place2home.org pagina Kermit de Kikker achter zijn schrijfmachine een berichtje typen dat de site wellicht weer snel terug zou komen.

Helaas is nu de site weer uit de lucht.

VorigePage 31 of 33Volgende