Place2home.org offline door stichting brein?!
Citaat van Meh Meh op 22 juli 2018, 14:32Ik gebruik een wachtwoord manager. Erg makkelijk, er zitten duizenden wachtwoorden in opgeslagen.
Ik gebruik een wachtwoord manager. Erg makkelijk, er zitten duizenden wachtwoorden in opgeslagen.
Citaat van Duken op 22 juli 2018, 18:1323 uur geleden zei reneetje1969:Vol ongeduld in blijde verwachting aan het afwachten. Vrouwtje loopt inmiddels 4 dagen over de uitgerekende datum.
Wat spannend en wat een fijn nieuws! Met dit weer zullen de laatste loodjes extra zwaar zijn voor je vrouw, veel sterkte nog even en jullie heel veel succes en veel plezier met de kleine! Dat hij / zij maar gezond geboren mag worden en mag genieten van jullie als ouders.
20 uur geleden zei chris64:Het moet toch ook mogelijk zijn om mijzelf alleen aan te melden met mijn gebruikersnaam, om vervolgens een nieuw wachtwoord aan te vragen
Yup... dat moet zeker kunnen, zou anders wel heel vreemd en lastig worden als je je wachtwoord vergeet...
3 uur geleden zei Meh Meh:Ik gebruik een wachtwoord manager.
Ik ook , lekker met last pas. Alles met random wachtwoorden. Ik weet mijn wachtwoorden niet eens meer
23 uur geleden zei reneetje1969:Vol ongeduld in blijde verwachting aan het afwachten. Vrouwtje loopt inmiddels 4 dagen over de uitgerekende datum.
Wat spannend en wat een fijn nieuws! Met dit weer zullen de laatste loodjes extra zwaar zijn voor je vrouw, veel sterkte nog even en jullie heel veel succes en veel plezier met de kleine! Dat hij / zij maar gezond geboren mag worden en mag genieten van jullie als ouders.
20 uur geleden zei chris64:Het moet toch ook mogelijk zijn om mijzelf alleen aan te melden met mijn gebruikersnaam, om vervolgens een nieuw wachtwoord aan te vragen
Yup... dat moet zeker kunnen, zou anders wel heel vreemd en lastig worden als je je wachtwoord vergeet...
3 uur geleden zei Meh Meh:Ik gebruik een wachtwoord manager.
Ik ook , lekker met last pas. Alles met random wachtwoorden. Ik weet mijn wachtwoorden niet eens meer
Citaat van reneetje1969 op 22 juli 2018, 19:08Afgelopen nacht was het eindelijk zover. Ben trotse vader geworden van een prachtige dochter
Afgelopen nacht was het eindelijk zover. Ben trotse vader geworden van een prachtige dochter
Citaat van ShadowMaster op 22 juli 2018, 21:26van harte gefeliciteerd @reneetje1969
van harte gefeliciteerd @reneetje1969
Citaat van reneetje1969 op 23 juli 2018, 20:52Dank jullie wel
Dank jullie wel
Citaat van Duken op 29 juli 2018, 08:47Op 22-7-2018 om 21:08 zei reneetje1969:Afgelopen nacht was het eindelijk zover. Ben trotse vader geworden van een prachtige dochter
![]()
Gefeliciteerd!!! De kleine is nu alweer 1 week oud
tijd vliegt. Heel veel geluk en gezondheid gewenst voor jullie gezin. Geniet ervan en lekker clichรฉ, de tijd vliegt. Voor je het weet zitten ze op dansles.
๐roost:
ย
Op 22-7-2018 om 21:08 zei reneetje1969:Afgelopen nacht was het eindelijk zover. Ben trotse vader geworden van een prachtige dochter
![]()
Gefeliciteerd!!! De kleine is nu alweer 1 week oud tijd vliegt. Heel veel geluk en gezondheid gewenst voor jullie gezin. Geniet ervan en lekker clichรฉ, de tijd vliegt. Voor je het weet zitten ze op dansles.
๐roost:
ย
Citaat van reneetje1969 op 1 augustus 2018, 06:22Thanks!
Thanks!
Citaat van misterjaws op 10 augustus 2018, 12:38Even zag het er hoopvol uit, we zagen op de place2home.org pagina Kermit de Kikker achter zijn schrijfmachine een berichtje typen dat de site wellicht weer snel terug zou komen.
Helaas is nu de site weer uit de lucht.
Even zag het er hoopvol uit, we zagen op de place2home.org pagina Kermit de Kikker achter zijn schrijfmachine een berichtje typen dat de site wellicht weer snel terug zou komen.
Helaas is nu de site weer uit de lucht.