Place2home.org offline door stichting brein?!
Citaat van misterjaws op 14 juli 2018, 10:15Op 10-7-2018 om 23:23 zei Meh Meh:Ik begrijp je niet helemaal. Op place2home.net kan men wel met een VPN of eigen IP komen. Of place2home.org worden VPN's geblokkeerd door Cloudflare.
Maar momenteel is place2home.org even helemaal offline. Tijdelijk of niet, dat zal nog blijken.Dat is dus bij mij andersom.
Ik heb me destijds kunnen registreren met een VPN op .org en heb ik nooit problemen gehad dat ik werd geblokkeerd. Op .net kan ik me juist alleen registreren via mijn provider IP en kun je daarna als je dat wilt inloggen met een VPN maar dat lijkt me niet zo slim.
Op 10-7-2018 om 23:23 zei Meh Meh:Ik begrijp je niet helemaal. Op place2home.net kan men wel met een VPN of eigen IP komen. Of place2home.org worden VPN's geblokkeerd door Cloudflare.
Maar momenteel is place2home.org even helemaal offline. Tijdelijk of niet, dat zal nog blijken.
Dat is dus bij mij andersom.
Ik heb me destijds kunnen registreren met een VPN op .org en heb ik nooit problemen gehad dat ik werd geblokkeerd. Op .net kan ik me juist alleen registreren via mijn provider IP en kun je daarna als je dat wilt inloggen met een VPN maar dat lijkt me niet zo slim.
Citaat van Meh Meh op 14 juli 2018, 11:1354 minuten geleden zei misterjaws: Dat is dus bij mij andersom.
Kan heel goed. Ik weet het niet.
De .org versie is afgelopen heb ik het idee. En QoQ ook. Bijna te toevallig. 😞
54 minuten geleden zei misterjaws: Dat is dus bij mij andersom.
Kan heel goed. Ik weet het niet.
Citaat van misterjaws op 14 juli 2018, 17:065 uur geleden zei Meh Meh:Kan heel goed. Ik weet het niet.
Geeft men onderstaande melding dan niet meer op .net
5 uur geleden zei Meh Meh:Kan heel goed. Ik weet het niet.
Geeft men onderstaande melding dan niet meer op .net
Citaat van Meh Meh op 14 juli 2018, 17:189 minuten geleden zei misterjaws:Geeft men onderstaande melding dan niet meer op .net
Bedoel je dat sarcastisch of niet?
Ik zag deze melding enige tijd geleden, maar kan deze niet meer vinden.
Dat wijst erop dat de .org versie echt offline is en blijft.
9 minuten geleden zei misterjaws:Geeft men onderstaande melding dan niet meer op .net
Bedoel je dat sarcastisch of niet?
Ik zag deze melding enige tijd geleden, maar kan deze niet meer vinden.
Dat wijst erop dat de .org versie echt offline is en blijft.
Citaat van picardo op 14 juli 2018, 17:29Melding staat er nog steeds hoor … Ze zijn bezig met een server verhuizing .. Heeft wat vertraging opgelopen …
Melding staat er nog steeds hoor … Ze zijn bezig met een server verhuizing .. Heeft wat vertraging opgelopen …
Citaat van Meh Meh op 14 juli 2018, 18:231 uur geleden zei picardo:Melding staat er nog steeds hoor … Ze zijn bezig met een server verhuizing .. Heeft wat vertraging opgelopen …
Waar staat deze dan? Het kan goed dat de melding er nog staat maar ik kan deze niet vinden.
Met vertraging bedoel je dat de .org versie binnenkort weer online komt? Server verhuizing? Waar haal je deze informatie vandaan.
Een antwoordt is altijd prachtig maar zonder bron, links of iets, is het niets.
1 uur geleden zei picardo:Melding staat er nog steeds hoor … Ze zijn bezig met een server verhuizing .. Heeft wat vertraging opgelopen …
Waar staat deze dan? Het kan goed dat de melding er nog staat maar ik kan deze niet vinden.
Met vertraging bedoel je dat de .org versie binnenkort weer online komt? Server verhuizing? Waar haal je deze informatie vandaan.
Een antwoordt is altijd prachtig maar zonder bron, links of iets, is het niets.
Citaat van picardo op 15 juli 2018, 05:11
Eerste bericht is het originele bericht . Het 2e is gisteravond geplaatst …
Denk dat we nog wat geduld moeten hebben ..
Eerste bericht is het originele bericht . Het 2e is gisteravond geplaatst …
Denk dat we nog wat geduld moeten hebben ..
Citaat van misterjaws op 18 juli 2018, 09:13vandaag zag ik een test pagina verschijnen
vandaag zag ik een test pagina verschijnen
Citaat van Meh Meh op 18 juli 2018, 12:062 uur geleden zei misterjaws:vandaag zag ik een test pagina verschijnen
Klopt. Ze proberen de website volgens mij weer op te starten. Ik zie nu een half forum.
2 uur geleden zei misterjaws:vandaag zag ik een test pagina verschijnen
Klopt. Ze proberen de website volgens mij weer op te starten. Ik zie nu een half forum.