Place2home.org offline door stichting brein?!
Citaat van extreme op 9 juli 2018, 07:52Heb gelezen dat p2h niet weer online komt.
Tevens is nu QoQ ook gestopt met het vertalen van films en serie's.
===== FINAL NOTE !!!! =====
Voor ons is het nu ook voorbij omdat ons doel is bereikt. We hebben de laatste serie
en film-sub uitgegeven en gaan genieten van onze welverdiende voor-altijd-op-vakantie-rustmoment,
en geven het stokje aan de nieuwe generatie vertalers.Wij bedanken al onze trouwe fans en volgers voor de fantastiche jaren, wat ons
veel tijd heeft gekost, niks opgeleverd, maar wel een hoop ervaring heeft gegeven
in de Engelse & Nederlandse taal.QoQ bedankt ook alle vertalers die afgelopen jaren bezig zijn geweest
om jullie van dienst te zijn.Yours, QoQ
Heb gelezen dat p2h niet weer online komt.
Tevens is nu QoQ ook gestopt met het vertalen van films en serie's.
===== FINAL NOTE !!!! =====
Voor ons is het nu ook voorbij omdat ons doel is bereikt. We hebben de laatste serie
en film-sub uitgegeven en gaan genieten van onze welverdiende voor-altijd-op-vakantie-rustmoment,
en geven het stokje aan de nieuwe generatie vertalers.
Wij bedanken al onze trouwe fans en volgers voor de fantastiche jaren, wat ons
veel tijd heeft gekost, niks opgeleverd, maar wel een hoop ervaring heeft gegeven
in de Engelse & Nederlandse taal.
QoQ bedankt ook alle vertalers die afgelopen jaren bezig zijn geweest
om jullie van dienst te zijn.
Yours, QoQ
Citaat van Ik ben weg hier op 9 juli 2018, 08:30Place2home.org komt gewoon weer online. staat duidelijk aangegeven.
Place2home.org komt gewoon weer online. staat duidelijk aangegeven.
Citaat van William op 9 juli 2018, 08:37Maar QoQ stopt dus? Waren die alleen van de subtitles of ook van het plaatsen van releases van films en series? Ik dacht dat ze ook films en series plaatsten.
Maar QoQ stopt dus? Waren die alleen van de subtitles of ook van het plaatsen van releases van films en series? Ik dacht dat ze ook films en series plaatsten.
Citaat van William op 9 juli 2018, 08:41Place2home.org komt zo te zien weer terug: 🤗
Voor de duidelijkheid.
Er word overal weer gemeld dat place2home.org niet meer terug komt.
We hebben vernomen dat dat dus niet waar is, Komt gewoon binnen paar dagen weer terug.
Nadat wat problemen verholpen zijn.
Place2home.org komt zo te zien weer terug: 🤗
Voor de duidelijkheid.
Er word overal weer gemeld dat place2home.org niet meer terug komt.
We hebben vernomen dat dat dus niet waar is, Komt gewoon binnen paar dagen weer terug.
Nadat wat problemen verholpen zijn.
Citaat van Meh Meh op 9 juli 2018, 11:29Ik krijg een error 521, de website is offline maar alles wijst erop dat ze binnenkort weer online zijn.
Ik krijg een error 521, de website is offline maar alles wijst erop dat ze binnenkort weer online zijn.
Citaat van extreme op 9 juli 2018, 13:45Zoals ik al had gemeld, ik heb gelezen dat p2h niet terug kwam.
Blijkt dat er weer onrust stokers zijn.
Zoals ik al had gemeld, ik heb gelezen dat p2h niet terug kwam.
Blijkt dat er weer onrust stokers zijn.
Citaat van misterjaws op 10 juli 2018, 06:4221 uur geleden zei Draakie:Waar kun je dan deze info bekijken, gezien je een error 521 melding van de site krijgt omdat ze offline zijn?
21 uur geleden zei Draakie:
Waar kun je dan deze info bekijken, gezien je een error 521 melding van de site krijgt omdat ze offline zijn?
Citaat van Meh Meh op 10 juli 2018, 14:297 uur geleden zei misterjaws:Waar kun je dan deze info bekijken, gezien je een error 521 melding van de site krijgt omdat ze offline zijn?
Op de zuster website die voor nieuwsgroepen is. Place2home.net, niet .org.
7 uur geleden zei misterjaws:Waar kun je dan deze info bekijken, gezien je een error 521 melding van de site krijgt omdat ze offline zijn?
Op de zuster website die voor nieuwsgroepen is. Place2home.net, niet .org.
Citaat van misterjaws op 10 juli 2018, 16:191 uur geleden zei Meh Meh:Op de zuster website die voor nieuwsgroepen is. Place2home.net, niet .org.
Jammerlijke is dat in tegenstelling tot de torrentsite hier dus aanmeldingen via een VPN/Proxy en/ofmobiele netwerken worden afgekeurd!
1 uur geleden zei Meh Meh:Op de zuster website die voor nieuwsgroepen is. Place2home.net, niet .org.
Jammerlijke is dat in tegenstelling tot de torrentsite hier dus aanmeldingen via een VPN/Proxy en/ofmobiele netwerken worden afgekeurd!
Citaat van Meh Meh op 10 juli 2018, 21:235 uur geleden zei misterjaws:Jammerlijke is dat in tegenstelling tot de torrentsite hier dus aanmeldingen via een VPN/Proxy en/ofmobiele netwerken worden afgekeurd!
Ik begrijp je niet helemaal. Op place2home.net kan men wel met een VPN of eigen IP komen. Of place2home.org worden VPN's geblokkeerd door Cloudflare.
Maar momenteel is place2home.org even helemaal offline. Tijdelijk of niet, dat zal nog blijken.
5 uur geleden zei misterjaws:Jammerlijke is dat in tegenstelling tot de torrentsite hier dus aanmeldingen via een VPN/Proxy en/ofmobiele netwerken worden afgekeurd!
Ik begrijp je niet helemaal. Op place2home.net kan men wel met een VPN of eigen IP komen. Of place2home.org worden VPN's geblokkeerd door Cloudflare.
Maar momenteel is place2home.org even helemaal offline. Tijdelijk of niet, dat zal nog blijken.