alleenretail.org off line ?
Citaat van Duken op 28 maart 2016, 19:33Netjes hoor @Polarbear1, goed dat je de voorzorg maatregelen zo zeker neemt. Zo te zien zijn veel leden ook op Pasen in schok bij downtime van hun torrent Community. Zegt toch veel over jullie gebruikers. Petje af
Ps. Ik neem aan dat de andere Polarbear niet jij bent? Dan verwijderen we zijn account.
Netjes hoor @Polarbear1, goed dat je de voorzorg maatregelen zo zeker neemt. Zo te zien zijn veel leden ook op Pasen in schok bij downtime van hun torrent Community. Zegt toch veel over jullie gebruikers. Petje af
Ps. Ik neem aan dat de andere Polarbear niet jij bent? Dan verwijderen we zijn account.
Citaat van Gestopte gebruiker op 29 maart 2016, 09:34Goedemorgen,
Alles is nu in orde, binnen nu en aanzienlijke tijd (DNS verwerking bij providers) zou alles voor iedereen weer bereikbaar moeten zijn.
Mocht dit niet het geval zijn kan het raadzaam zijn even je DNS cache te legen/vernieuwen.
Voor Linux is dit: Terminal openen en typ je : sudo /etc/init.d/nscd restart
Voor OSX gebruikers ook de terminal maar dan : sudo killall -HUP mDNSResponder
En voor Windows in command prompt : ipconfig /flushdns
Ik hoop iedereen weer snel te zien en veel downloadplezier te hebben..
Mvg
Polar
Goedemorgen,
Alles is nu in orde, binnen nu en aanzienlijke tijd (DNS verwerking bij providers) zou alles voor iedereen weer bereikbaar moeten zijn.
Mocht dit niet het geval zijn kan het raadzaam zijn even je DNS cache te legen/vernieuwen.
Voor Linux is dit: Terminal openen en typ je : sudo /etc/init.d/nscd restart
Voor OSX gebruikers ook de terminal maar dan : sudo killall -HUP mDNSResponder
En voor Windows in command prompt : ipconfig /flushdns
Ik hoop iedereen weer snel te zien en veel downloadplezier te hebben..
Mvg
Polar
Citaat van reneetje1969 op 29 maart 2016, 10:06Bedankt voor de info Polar.
Bedankt voor de info Polar.
Citaat van Demo op 29 maart 2016, 18:18Ik kan er nog steeds niet opkomen krijg foutmelding.
Kan iemand mij helpen. Wat ik kan doen?
groet rene
Ik kan er nog steeds niet opkomen krijg foutmelding.
Kan iemand mij helpen. Wat ik kan doen?
groet rene
Citaat van reneetje1969 op 29 maart 2016, 18:41Gewoon nog even geduld hebben.
Gewoon nog even geduld hebben.
Citaat van krevatinakis op 30 maart 2016, 13:34Ik kreeg van Polar het volgende bericht:
Tot op heden werkt de dns niet echt mee klaarblijkelijk tot mijn grote frustratie, de antwoorden van de hosting zijn simpel dat ik het 48 uur moet geven
Ik kreeg van Polar het volgende bericht:
Tot op heden werkt de dns niet echt mee klaarblijkelijk tot mijn grote frustratie, de antwoorden van de hosting zijn simpel dat ik het 48 uur moet geven
Citaat van krevatinakis op 31 maart 2016, 21:15Alles werkt weer naar behoren.
Alles werkt weer naar behoren.