Nederlandse torrent sites en communities
Citaat van Duken op 20 oktober 2016, 14:04Helemaal waar... Beetje web 1.0 maar volgens mij is het cms van de torrent site Community nog uit 2000 en nooit veranderd.... Maar echt mooi is het niet meer. Al werkt het wel nog prima
Helemaal waar... Beetje web 1.0 maar volgens mij is het cms van de torrent site Community nog uit 2000 en nooit veranderd.... Maar echt mooi is het niet meer. Al werkt het wel nog prima
Citaat van Demo op 4 december 2016, 14:28hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed overzicht, dank daarvoor.
Is er echter iemand die mij kan vertellen welke van bovenstaande lijst het meeste epub nederlandse boeken heeft?
Dan hoef ik niet bij alle te registreren om daar achter te komen.
hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed overzicht, dank daarvoor.
Is er echter iemand die mij kan vertellen welke van bovenstaande lijst het meeste epub nederlandse boeken heeft?
Dan hoef ik niet bij alle te registreren om daar achter te komen.
Citaat van Demo op 4 december 2016, 17:19Om eerlijk te zijn er niet echt veel ebooks te vinden op nederlandse private trackers, je bent beter af met Nieuwsgroepen
Om eerlijk te zijn er niet echt veel ebooks te vinden op nederlandse private trackers, je bent beter af met Nieuwsgroepen
Citaat van William op 7 december 2016, 20:30De laatste lijst van Beste Nederlandse Torrentsites december 2016.
Beste Nederlandse Torrentsites
Meer dan 33000 torrents- Muziek Paradijs ratio vrij
Meer dan 5000 torrents- Extreme Torrents
- Hollandse Knallers
- Koffiehuukske
- The Unbreakables
Dit zijn op het moment de beste Nederlandse torrent sites, er waren er weer een aantal verloren gegaan....
De laatste lijst van Beste Nederlandse Torrentsites december 2016.
-
Meer dan 33000 torrents
- Muziek Paradijs ratio vrij
-
Meer dan 5000 torrents
- Extreme Torrents
- Hollandse Knallers
- Koffiehuukske
- The Unbreakables
Dit zijn op het moment de beste Nederlandse torrent sites, er waren er weer een aantal verloren gegaan....
Citaat van William op 19 december 2016, 07:43Hehe dat klopt. Ze maken op de achtergrond gebruik van dezelfde "software" voor het tonen van de torrents en ratio's. Daarom lijken ze ook zo op elkaar.
Hehe dat klopt. Ze maken op de achtergrond gebruik van dezelfde "software" voor het tonen van de torrents en ratio's. Daarom lijken ze ook zo op elkaar.
Citaat van William op 7 januari 2017, 09:20De lijst van beste Nederlandse torrent sites van Januari 2017 zijn.
Meer dan 33000 torrents- Muziek Paradijs ratio vrij
Meer dan 5000 torrents- Extreme Torrents
- Hollandse Knallers
- Koffiehuukske
- Place2Home
- The Unbreakables
Met de toevoeging van Place2home 🙂
De lijst van beste Nederlandse torrent sites van Januari 2017 zijn.
-
Meer dan 33000 torrents
- Muziek Paradijs ratio vrij
-
Meer dan 5000 torrents
- Extreme Torrents
- Hollandse Knallers
- Koffiehuukske
- Place2Home
- The Unbreakables
Met de toevoeging van Place2home 🙂
Citaat van reneetje1969 op 9 januari 2017, 19:28Je vergeet Alleenretail.org
Je vergeet Alleenretail.org
Citaat van Duken op 9 januari 2017, 21:342 uur geleden zei reneetje1969:Je vergeet Alleenretail.org
Ach ja excuus! Dat is de meest gezellige Community
2 uur geleden zei reneetje1969:Je vergeet Alleenretail.org
Ach ja excuus! Dat is de meest gezellige Community