Centraal topic voor THC-torrents.biz/filmpaleis [kan niet inloggen, pagina geblokeerd enzovoort]
Citaat van Demo op 18 januari 2014, 17:41film-paleis.me draait weer na de diverse aanvallen, voor zowel film-paleis.me als dreamplace.biz kan je me benaderen bij evt. problemen.
Bij voorkeur via mail franswon@gmail.com of via een PB.
film-paleis.me draait weer na de diverse aanvallen, voor zowel film-paleis.me als dreamplace.biz kan je me benaderen bij evt. problemen.
Bij voorkeur via mail franswon@gmail.com of via een PB.
Citaat van Demo op 26 januari 2014, 21:27film-paleis.me is na aanvallen/hacks opnieuw gestart, helaas moeten alle leden zich weer opnieuw registreren. Had je nog kredietpunten dan moet je even contact opnemen met JWZ
De site biedt excuses aan voor het ongemak.
film-paleis.me is na aanvallen/hacks opnieuw gestart, helaas moeten alle leden zich weer opnieuw registreren. Had je nog kredietpunten dan moet je even contact opnemen met JWZ
De site biedt excuses aan voor het ongemak.
Citaat van Zombymario op 27 januari 2014, 13:14Bedankt voor het melden
Bedankt voor het melden
Citaat van reneetje1969 op 7 februari 2014, 09:11Ze zijn lekker bezig daar op dat Film-paleis. Nu is van de week wéér mijn account zonder overleg verwijderd en nu hebben ze er ook nog een proxy beveiliging gezet. Allemaal leuk en aardig maar mijn internetprovider werkt met een Amerikaanse server die dus nu ook geblokkeerd wordt en krijg ik onderstaande in beeld. Diep en diep triest om te zien met wat voor kinderachtige toon dit geschreven wordt. Wat een kleuters... Ze beschuldigen mij (en waarschijnlijk nog vele anderen) ten onrechte van het gebruik van een proxy. Niet echt sympathiek, en dan druk ik me nog zacht uit...... Maar wel volle bak zitten spammen, iedere dag wel een stuk of 5 mailtjes, vol met spelfouten met uitnodigingen om je te registreren op Film-paleis.
Film-paleis, ga je schamen. Zo zou je niet met jullie users om moeten gaan. In ieder geval ben ik er wel klaar mee nu. Als jullie zo makkelijk accounts weer verwijderen van users die niets verkeerd gedaan hebben en deze vervolgens ook nog eens ten onrechte de toegang blokkeren omdat ze zogenaamd via een "proxy" zouden werken toont in ieder geval geen respect naar je leden toe. Zal me niets verbazen als alle users met een servertje of seedbox nu ook niet meer op de site kunnen komen.
Ze zijn lekker bezig daar op dat Film-paleis. Nu is van de week wéér mijn account zonder overleg verwijderd en nu hebben ze er ook nog een proxy beveiliging gezet. Allemaal leuk en aardig maar mijn internetprovider werkt met een Amerikaanse server die dus nu ook geblokkeerd wordt en krijg ik onderstaande in beeld. Diep en diep triest om te zien met wat voor kinderachtige toon dit geschreven wordt. Wat een kleuters... Ze beschuldigen mij (en waarschijnlijk nog vele anderen) ten onrechte van het gebruik van een proxy. Niet echt sympathiek, en dan druk ik me nog zacht uit...... Maar wel volle bak zitten spammen, iedere dag wel een stuk of 5 mailtjes, vol met spelfouten met uitnodigingen om je te registreren op Film-paleis.
Film-paleis, ga je schamen. Zo zou je niet met jullie users om moeten gaan. In ieder geval ben ik er wel klaar mee nu. Als jullie zo makkelijk accounts weer verwijderen van users die niets verkeerd gedaan hebben en deze vervolgens ook nog eens ten onrechte de toegang blokkeren omdat ze zogenaamd via een "proxy" zouden werken toont in ieder geval geen respect naar je leden toe. Zal me niets verbazen als alle users met een servertje of seedbox nu ook niet meer op de site kunnen komen.
Citaat van Zombymario op 7 februari 2014, 12:42Het is ook zeer jammer dat je wordt verbannen als Amerikaans IP hebt waar je niks aan kan doen, misschien kan je vragen of Franswon nog een woordje voor je kan doen?
Het is ook zeer jammer dat je wordt verbannen als Amerikaans IP hebt waar je niks aan kan doen, misschien kan je vragen of Franswon nog een woordje voor je kan doen?
Citaat van reneetje1969 op 7 februari 2014, 15:15Vanmorgen vanaf mijn werk al pm naar site beheerder gestuurd maar nog geen reactie. Hoeft hij nu ook geen haast mee te maken aangezien ik toch pas na het weekend zijn reactie weer kan lezen. Bovendien ben ik er wel klaar mee maar vond dat ik het hier toch even moest vermelden.
Vanmorgen vanaf mijn werk al pm naar site beheerder gestuurd maar nog geen reactie. Hoeft hij nu ook geen haast mee te maken aangezien ik toch pas na het weekend zijn reactie weer kan lezen. Bovendien ben ik er wel klaar mee maar vond dat ik het hier toch even moest vermelden.
Citaat van reneetje1969 op 20 maart 2015, 23:07Ja, die ken ik inmiddels wel dus wat mij betreft zet je die spam weer uit. Mijn inbox staat iedere dag weer vol met mailtjes van jullie. Beetje teveel van het goede...
Ja, die ken ik inmiddels wel dus wat mij betreft zet je die spam weer uit. Mijn inbox staat iedere dag weer vol met mailtjes van jullie. Beetje teveel van het goede...
Citaat van flight747 op 23 oktober 2021, 14:28mijn aanmelding is ook geblokkeerd en sta ik in hun register met mijn ip adres en onder de naam flight747
mijn aanmelding is ook geblokkeerd en sta ik in hun register met mijn ip adres en onder de naam flight747