Centraal topic voor THC-torrents.biz/filmpaleis [kan niet inloggen, pagina geblokeerd enzovoort]
Citaat van Zombymario op 30 september 2013, 19:23THC-torrents is terug, nu onder de naam THC-torrents.biz.
Ook hier zal ik weer als contactpersoon kunnen fungeren.
Voor het terugdraaien van een terechte ban moet je niet bij mij zijn. Ik ben geen staflid op deze site.
http://www.duken.nl/forums/index.php/topic/32425-thc-torrentsorg-offline/page__st__20#entry303656
Startpost aangepast!
THC-torrents is terug, nu onder de naam THC-torrents.biz.
Ook hier zal ik weer als contactpersoon kunnen fungeren.
Voor het terugdraaien van een terechte ban moet je niet bij mij zijn. Ik ben geen staflid op deze site.
http://www.duken.nl/forums/index.php/topic/32425-thc-torrentsorg-offline/page__st__20#entry303656
Startpost aangepast!
Citaat van Demo op 18 oktober 2013, 18:02THC-torrents.biz is ook weer weg, de gebruikers worden automatisch doorgeleid naar film-paleis.me. Ik heb de moderator een PM gestuurd om e.e.a. aan te passen.
Uiteraard blijf ik contactpersoon.
THC-torrents.biz is ook weer weg, de gebruikers worden automatisch doorgeleid naar film-paleis.me. Ik heb de moderator een PM gestuurd om e.e.a. aan te passen.
Uiteraard blijf ik contactpersoon.
Citaat van Zombymario op 18 oktober 2013, 18:23Aangepast
Aangepast
Citaat van Zombymario op 18 december 2013, 13:51Tja, ik weet het niet meer precies hoe het zit met thc-torrents. De ene keer dan zijn ze film-paleis geworden, dan zijn ze weer definitief gestopt, dan gaan ze wel weer door als thc-torrents....
Tja, ik weet het niet meer precies hoe het zit met thc-torrents. De ene keer dan zijn ze film-paleis geworden, dan zijn ze weer definitief gestopt, dan gaan ze wel weer door als thc-torrents....
Citaat van Demo op 19 december 2013, 22:05En nu is film-paleis.me down, ik weet niet waarom en wanneer/of de site terug online zal zijn.
En nu is film-paleis.me down, ik weet niet waarom en wanneer/of de site terug online zal zijn.
Citaat van Zombymario op 20 december 2013, 12:12Het lijkt wel Demonoid
Bestaat ook al niet meer toch?
Het lijkt wel Demonoid
Bestaat ook al niet meer toch?
Citaat van Zombymario op 21 december 2013, 10:32Maar voor hoelang
Maar voor hoelang