do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spotnet snelheid langszaam via payserver

VorigePage 2 of 5Volgende

2.4 dus het klopt wel aardig. Bedankt! Weten jullie toevallig ook waarom vrij veel films/series mislukken om te downloaden? Moet ik daarvoor nog een ander programma downloaden bijvoorbeeld voor het repareren van bestanden?

Spotnet pakt indien nodig zelf de reparatiebestanden. Als je deze incomplete posts alleen ervaart met films en series dan vermoed ik dat deze op basis van de Notice & Takedown alweer (gedeeltelijk) van de servers zijn afgehaald. Dit gebeurt vrij veel met de nieuwste films en series. Kijk bij de commentaartjes op Spotnet of er wellicht een back-up link vermeld wordt. Vaak lukt het met zo'n back-up link nog wel. Maar bij films en series moet je er tegenwoordig snel bij zijn, anders zijn ze alweer verdwenen en niet meer te downloaden.

Oke probeer ik dat, thanks voor je hulp!

kan niet meer op spotnet komen,krijg foutmelding

Welke foutmelding krijg je?

Hallo ik heb nu het zelfde probleem alleen ik heb net een test met de laptop gedaan en ik heb een download snelheid van 45 mbps als ik dit deel door 8 dan kom ik uit op 5.6 mb/s spotnet gaat niet sneller dan 2.35 mb . werk met spotnet 2.0 en met eweka

4 minuten geleden zei Remeria:

Hallo ik heb nu het zelfde probleem alleen ik heb net een test met de laptop gedaan en ik heb een download snelheid van 45 mbps als ik dit deel door 8 dan kom ik uit op 5.6 mb/s spotnet gaat niet sneller dan 2.35 mb . werk met spotnet 2.0 en met eweka

Welke snelheid haal je op speedtest.net ? Dan weten we zeker dat het ligt aan de applicatie en niet bijvoorbeeld aan de WiFi verbinding.

een paar dagen geleden nog en heb hier nog twee laptops staan die de zelfde snelheid halen met de test van kpn site

Je hebt dan dus drie laptops staan. Twee daarvan downloaden met 5.6 MB via Spotnet en je test laptop komt niet boven de 2.35 met Spotnet? Maar ze halen wel alle drie de dezelfde snelheid via bijvoorbeeld Speedtest of de site van KPN?

met de site die je op gaf kom ik tot 48.64 Mbps

VorigePage 2 of 5Volgende