Spotnet snelheid langszaam via payserver
Citaat van Remeria op 28 februari 2019, 14:25ik heb op 1 laptop spotnet staan en heb ook de testen gedaan op de site welke je aan gaf.
ik heb op 1 laptop spotnet staan en heb ook de testen gedaan op de site welke je aan gaf.
Citaat van Demo op 28 februari 2019, 14:4734 minuten geleden zei Remeria:werk met spotnet 2.0 en met eweka
Hallo Remeria,
Als je een Eweka abonnement hebt, moet je in Spotnet het aantal connecties invullen om mee te downloaden. Als je bijvoorbeeld het 50 Mbps abonnement hebt kan je 8 verbindingen gebruiken. Als je om te downloaden minder dan die 8 verbindingen (Connecties) ingesteld hebt staan zal je nooit op volle snelheid iets binnenhalen. Kijk voor de zekerheid eerst even of die instellingen goed staan voordat er verder gespit gaat worden waar die lagere snelheid vandaan kan komen.
34 minuten geleden zei Remeria:werk met spotnet 2.0 en met eweka
Hallo Remeria,
Als je een Eweka abonnement hebt, moet je in Spotnet het aantal connecties invullen om mee te downloaden. Als je bijvoorbeeld het 50 Mbps abonnement hebt kan je 8 verbindingen gebruiken. Als je om te downloaden minder dan die 8 verbindingen (Connecties) ingesteld hebt staan zal je nooit op volle snelheid iets binnenhalen. Kijk voor de zekerheid eerst even of die instellingen goed staan voordat er verder gespit gaat worden waar die lagere snelheid vandaan kan komen.
Citaat van Remeria op 28 februari 2019, 15:55Deze heb ik altijd op 8 staan. ik zag dat spotnet de servernaam steeds veranderd. Deze word steeds iets anders welke eweka opgeeft.
Deze heb ik altijd op 8 staan. ik zag dat spotnet de servernaam steeds veranderd. Deze word steeds iets anders welke eweka opgeeft.
Citaat van Demo op 28 februari 2019, 16:271 uur geleden zei Remeria:Deze heb ik altijd op 8 staan. ik zag dat spotnet de servernaam steeds veranderd. Deze word steeds iets anders welke eweka opgeeft.
Als je zelf in spotnet het server adres invult, bijv. (news.eweka.nl) wordt dat door spotnet toch niet veranderd in iets anders? Maar dat zal verder best in orde zijn dan, want anders wordt er helemaal niets gedownload. Het probleem van een tragere download verbinding zal dus ergens anders in gezocht moeten worden en dat kan uiteraard dan ook een poort zijn (in je Modem of Router) die gebruikt wordt om te downloaden, die misschien wel geforward moet worden.
1 uur geleden zei Remeria:Deze heb ik altijd op 8 staan. ik zag dat spotnet de servernaam steeds veranderd. Deze word steeds iets anders welke eweka opgeeft.
Als je zelf in spotnet het server adres invult, bijv. (news.eweka.nl) wordt dat door spotnet toch niet veranderd in iets anders? Maar dat zal verder best in orde zijn dan, want anders wordt er helemaal niets gedownload. Het probleem van een tragere download verbinding zal dus ergens anders in gezocht moeten worden en dat kan uiteraard dan ook een poort zijn (in je Modem of Router) die gebruikt wordt om te downloaden, die misschien wel geforward moet worden.
Citaat van Remeria op 28 februari 2019, 17:44heb net contact gehad met kpn deze zeggen dat de verbinding goed is. Heb spotnet ook een andere laptop gezet, en hier het zelfde probleem. kan het ook nog een probleem wezen met de headerserver?
heb net contact gehad met kpn deze zeggen dat de verbinding goed is. Heb spotnet ook een andere laptop gezet, en hier het zelfde probleem. kan het ook nog een probleem wezen met de headerserver?
Citaat van Remeria op 28 februari 2019, 18:16Ik zie het al op de site van Eweka is het gebied wat storing heeft precies bij mij. ggrrr maak bedankt voor de tijd en enegie .
Ik zie het al op de site van Eweka is het gebied wat storing heeft precies bij mij. ggrrr maak bedankt voor de tijd en enegie .
Citaat van Demo op 28 februari 2019, 18:214 minuten geleden zei Remeria:Ik zie het al op de site van Eweka is het gebied wat storing heeft precies bij mij. ggrrr maak bedankt voor de tijd en enegie .
Fijn dat het opgelost is
4 minuten geleden zei Remeria:Ik zie het al op de site van Eweka is het gebied wat storing heeft precies bij mij. ggrrr maak bedankt voor de tijd en enegie .
Fijn dat het opgelost is
Citaat van Duken op 28 februari 2019, 18:427 minuten geleden zei Remeria:nou waar ik nu achter is dat ik wel bedraad snel download. Ik snap het niet meer
😥
Dat is heel vreemd. Is de snelheid via wifi hetzelfde via speedtest en Spotnet?
7 minuten geleden zei Remeria:nou waar ik nu achter is dat ik wel bedraad snel download. Ik snap het niet meer
😥
Dat is heel vreemd. Is de snelheid via wifi hetzelfde via speedtest en Spotnet?