Spotnet snelheid langszaam via payserver
Citaat van Remeria op 28 februari 2019, 18:443 minuten geleden zei Duken:Dat is heel vreemd. Is de snelheid via wifi hetzelfde via speedtest en Spotnet?
ja
3 minuten geleden zei Duken:Dat is heel vreemd. Is de snelheid via wifi hetzelfde via speedtest en Spotnet?
ja
Citaat van Remeria op 28 februari 2019, 19:00weet wel dat het aan mijn wifi ligt maar weet niet hoe ik dit kan oplossen. de speedtest zeg dat de verbinding goed is maar het binnen halen niet. Heb contact gehad met kpn en die zeggen dat het aan het wifi ligt maar het werkt niet.
weet wel dat het aan mijn wifi ligt maar weet niet hoe ik dit kan oplossen. de speedtest zeg dat de verbinding goed is maar het binnen halen niet. Heb contact gehad met kpn en die zeggen dat het aan het wifi ligt maar het werkt niet.
Citaat van Duken op 28 februari 2019, 19:07Waarschijnlijk is drukker met wifi signalen in de buurt. Weet je op welk kanaal je zit en welke bandbreedte? 2.4 of 5 GHz.
Dat kan je zien via deze app:
Sons werkt het herstarten van je modem ook omdat je wifi signaal dan op een beter kanaal gaat staan.
Waarschijnlijk is drukker met wifi signalen in de buurt. Weet je op welk kanaal je zit en welke bandbreedte? 2.4 of 5 GHz.
Sons werkt het herstarten van je modem ook omdat je wifi signaal dan op een beter kanaal gaat staan.
Citaat van Remeria op 28 februari 2019, 19:103 minuten geleden zei Duken:Waarschijnlijk is drukker met wifi signalen in de buurt. Weet je op welk kanaal je zit en welke bandbreedte? 2.4 of 5 GHz.
ik zit op 2.4
3 minuten geleden zei Duken:Waarschijnlijk is drukker met wifi signalen in de buurt. Weet je op welk kanaal je zit en welke bandbreedte? 2.4 of 5 GHz.
ik zit op 2.4
Citaat van Duken op 28 februari 2019, 19:14En hoeveel zit jou wifi op een druk kanaal? Anders moet je hem omzetten van kanaal. Probeer eens eens herstart.
En hoeveel zit jou wifi op een druk kanaal? Anders moet je hem omzetten van kanaal. Probeer eens eens herstart.
Citaat van Remeria op 28 februari 2019, 19:19als ik op wifi analyzer do dan meet ik ook een 65 dbm maar downloaden met spotnet blijft erg traag. Ik zit op kanaal 11 en de andere wifi die hij meet zitten op 6
als ik op wifi analyzer do dan meet ik ook een 65 dbm maar downloaden met spotnet blijft erg traag. Ik zit op kanaal 11 en de andere wifi die hij meet zitten op 6