wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Popcorn-time.se betrouwbaar / veilig?

VorigePage 2 of 2

Er zijn geen problemen zover bekend met Popcorntime.se.

Ze zouden gebruik maken van dezelfde torrent files en dus peer / seeds.

Alleen bij .se krijg ik de snelheid nooit boven de 200kb/s, het is dus onmogelijk een film/serie te kijken omdat hij continu buffert terwijl bij .io vaak een hele aflevering binnen 2 minuten geladen was en het afspelen dus geen probleem geeft.

Zou dat kunnen komen doordat ik kies voor HDTV(met de meeste peers) , zou dat bv. te snel zijn voor mijn laptop of iets?

Dien ik een betaalde VPN-account aan te maken via .se om betere resultaten te ontvangen?

Een betaalde VPN account is altijd beter dan een free VPN.

Ja, maar je krijgt geen betere resultaten. Popcorn time.se ziet er zowel met als zonder (betaalde) vpn er hetzelfde uit.

Maar wat voor snelheid haal je met torrents? Gaat die wel boven de 200kbps?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Download met nieuwsgroepen ipv torrents. Die gaan via een payserver over de 2mb/s

Vandaag geprobeerd om eerst te verwijderen en daarna opnieuw downloaden/installeren maar helaas geen succes. Kan het zijn dat de internetverbinding op zolder minder is? Of zou dit voor popcorntime door het hele huis gelijk moeten zijn? Ik heb bij het configuratiescherm de app toegestaan bij firewall maar ook dit helpt niet..

Daarom ben ik zo benieuwd of het downloaden via torrent wel snel kan gaan via je huidige setup. Zou je eens een client kunnen installeren en deze testen?

Zoals http://www.qbittorrent.org/

Net getest. Die zit nu al op 2,8 mb/s. Haalt een aflevering binnen 2 minuten binnen..

VorigePage 2 of 2