wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Popcorn-time.se betrouwbaar / veilig?

Page 1 of 2Volgende

Is deze versie van popcorntime betrouwbaar?

Ik weet dat iedereen destijds .io aanbeval i.v.m. virussen en malware die bij .se binnen zouden komen.

Is dit nog zo? Of heeft iemand ervaring met deze versie? Werkt hij vergelijkbaar met .io? Begreep dat films op .se sneller online staan, maar of dat een goed teken is is maar de vraag natuurlijk.

Mijn ervaring is goed. Ik heb hem op diversen systemen gehad en allerlei virusscanners en nooit problemen gehad.

Voor mij is hij dus betrouwbaar :)

Er waren toen meldingen ja over bepaalde dll's die sommige virusscanners als virus werden gezien, maar dat waren false positives.

Sent from my MI 3W using Tapatalk

Er zitten wel erg weinig seeds/peers op 720p zie ik.. Ik speelde op .io alles af op 720p omdat 1080 veel haperde. Hetzelfde geldt bij deze voor HD. Is mn laptop dan gewoon te traag? Want als je iets anders dan Hd kiest zijn er erg weinig seeds/peers dus is die alleen maar aan het bufferen..

Net zoals bij het downloaden via torrents is het belangrijk dat je de juiste poort in je router open zet om de communicatie tussen de seeds en peers goed te laten verlopen. Dit heeft port forwarding. Ben je goed verbindbaar (dus staat de poort die Popcorn gebruikt geopend in je router) verloopt het vele malen soepeler.

En waar kan ik die poort voor popcorntime openzetten? In spotnet zelf zet ik een poort open maar die staat dan nog niet open voor popcorntime lijkt me?

Ik heb 2 keer een film voorbij zien komen die nog lang niet uit was, maanden en maanden geleden.

Na het aanzetten werd mij gevraagd een VPN abo af te sluiten, bij de andere moest ik een 'speciale' DIVX codec downloaden... maar niet gedaan.

Ik zat er vanavond toevallig naar te kijken. Ziet er uitstekend uit, ik hoop dat ze de handdoek niet in de ring gooien.

De 'oude popcorn' is ook nog gewoon bruikbaar. Zoeken naar een film of serie met de ingebouwde KickassTorrents zoek en down optie, even wachten en je kan er nog gewoon gebruik van maken.

Lees net dat ze middels hun domein offline zijn gehaald.

Hoop dat het niet gebeurd met de .se versie of dat men het zelfde doet als KickassTorrents, elk jaar een nieuwe domeinnaam en extentie registreren.

Ja, gelukkig is het alternatief . Se nog online. Maar ik ben bang dat deze binnenkort ook offline wordt gehaald de de bekende entertainment industrie. De tools zouden overigens wel moeten blijven werken zonder de websites.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Werkt deze bij jullie naar behoren? Ik heb eigenlijk bij elke film/serie dat die alleen maar vastloopt en buffert..

Heeft dit ermee te maken dat de .io versie meer seeds/peers had? Of moet ik wellicht ergens een instelling aanpassen?

Page 1 of 2Volgende