lots4u.net offline - alternatief ?
Citaat van frifra67 op 18 september 2016, 09:34DaniMila ook ik ondervind deze problemen geen idee wat er aan de hand is. Ook ik ben nieuw hier en via dezelfde vraag hier terecht gekomen, overigens wel een interessante site, vandaag op ontdekkingstocht hier!
Debeste bedankt voor de link maar deze site is gebaseerd op torrents en terwijl de LOTS4U op NZB was gebaseerd.
Hopelijk is het snel opgelost bij LOTS4u.net
DaniMila ook ik ondervind deze problemen geen idee wat er aan de hand is. Ook ik ben nieuw hier en via dezelfde vraag hier terecht gekomen, overigens wel een interessante site, vandaag op ontdekkingstocht hier!
Debeste bedankt voor de link maar deze site is gebaseerd op torrents en terwijl de LOTS4U op NZB was gebaseerd.
Hopelijk is het snel opgelost bij LOTS4u.net
Citaat van DaniMila op 18 september 2016, 12:50Hoi,
Inderdaad werkt die andere site heel anders...moet ik echt even uitzoeken.
Spotnet geeft bij mij ook geen nieuwe releases meer aan...tot 81 dagen ...
Ik wacht het maar even af betreffende LOTS4U
Fijne zondag
Hoi,
Inderdaad werkt die andere site heel anders...moet ik echt even uitzoeken.
Spotnet geeft bij mij ook geen nieuwe releases meer aan...tot 81 dagen ...
Ik wacht het maar even af betreffende LOTS4U
Fijne zondag
Citaat van frifra67 op 18 september 2016, 18:30Hoi,
heb even navraag gedaan aan een Moderator van LOTS4U en deze gaf aan dat zij niet meer online komen omdat ze door brein werden belaagd!
groetjes,
Frifra67
Hoi,
heb even navraag gedaan aan een Moderator van LOTS4U en deze gaf aan dat zij niet meer online komen omdat ze door brein werden belaagd!
groetjes,
Frifra67
Citaat van William op 18 september 2016, 19:50De lijst met NZB sites is geupdate. LOTS4U staat op offline. Hier vind je eventueel nog alternatieven. Des al niet te min, erg jammer dat het forum van lots4u offline is gegaan.
De lijst met NZB sites is geupdate. LOTS4U staat op offline. Hier vind je eventueel nog alternatieven. Des al niet te min, erg jammer dat het forum van lots4u offline is gegaan.
Citaat van DaniMila op 23 september 2016, 18:14Inderdaad balen van LOTS4U , ik vond het een heel fijne site met prettige mensen die mij hielpen waar nodig...
Weet iemand een goede vervanger? ik begrijp niet echt iets van http://www.alles-gratis.biz ... sorry 'debeste' maar toch bedankt voor je hulp
fijn weekend alvast
Inderdaad balen van LOTS4U , ik vond het een heel fijne site met prettige mensen die mij hielpen waar nodig...
Weet iemand een goede vervanger? ik begrijp niet echt iets van http://www.alles-gratis.biz ... sorry 'debeste' maar toch bedankt voor je hulp
fijn weekend alvast
Citaat van Demo op 23 september 2016, 19:51Www.film-paleis.me aan komende week ook weer rentals als eerst te downloaden en nog meer primeurs
http://Www.film-paleis.me aan komende week ook weer rentals als eerst te downloaden en nog meer primeurs
Citaat van Duken op 23 september 2016, 20:27film-paleis.me is toch voor torrents en lots4u voor downloads uit Usenet? Of ben ik nou weer gek
film-paleis.me is toch voor torrents en lots4u voor downloads uit Usenet? Of ben ik nou weer gek
Citaat van reneetje1969 op 23 september 2016, 22:45Film-paleis is inderdaad een torrent tracker en Lots4you was een usenet forum.
Film-paleis is inderdaad een torrent tracker en Lots4you was een usenet forum.
Citaat van Duken op 24 september 2016, 20:07Bedankt voor de bijdrage, basf1.net is alleen op uitnodiging, maar ik zal hem toevoegen in de lijst van nzb sites.
Bedankt voor de bijdrage, basf1.net is alleen op uitnodiging, maar ik zal hem toevoegen in de lijst van nzb sites.