Problemen met nieuwsgroepen - download niet compleet
Citaat van Demo op 5 mei 2016, 17:17Ik heb het zojuist geprobeerd, zowel de download locatie aangepast als firewall/virusscanner uitgezet....maar helaas weer niet
wat ook.zo vreemd is dat sommige films wel lukken
Ik heb het zojuist geprobeerd, zowel de download locatie aangepast als firewall/virusscanner uitgezet....maar helaas weer niet wat ook.zo vreemd is dat sommige films wel lukken
Citaat van reneetje1969 op 5 mei 2016, 19:33Wat is het bestandssysteem van deze D-schijf, FAT32 of NTFS?
Wat is het bestandssysteem van deze D-schijf, FAT32 of NTFS?
Citaat van reneetje1969 op 6 mei 2016, 09:16Ok, dat is dus ook het probleem niet. Wat je nog even kan proberen is om Binreader met Administrator rechten te laten draaien. Ga naar de installatiemap van Binreader (te vinden in je Program Files), klik met je rechtermuisknop op de binreader.exe en kies voor Eigenschappen. Kik daarna op het tabblad Compatibiliteit. Zet onderaan een vinkje bij de optie "Dit programma als Administrator uitvoeren". Klik daarna op [Toepassen] en daarna op [OK]. Wellicht heb je niet voldoende toegang tot het cache map van Binreader. Problemen met voldoende rechten komen op Windows 10 nog wel eens voor. Mocht dat ook niet werken zou je ook nog kunnen proberen om bij Compatibiliteit om het programma te laten uitvoeren in een andere compatibiliteitsmodus, bijvoorbeeld Windows 7. Ik zelf draai op Windows 10 en heb Altbinz als newsreader. Dat draait allemaal prima. Wel heb ik mijn User Account Control helemaal uitgeschakeld omdat ik nog al veel met software aan het stoeien ben.
Ok, dat is dus ook het probleem niet. Wat je nog even kan proberen is om Binreader met Administrator rechten te laten draaien. Ga naar de installatiemap van Binreader (te vinden in je Program Files), klik met je rechtermuisknop op de binreader.exe en kies voor Eigenschappen. Kik daarna op het tabblad Compatibiliteit. Zet onderaan een vinkje bij de optie "Dit programma als Administrator uitvoeren". Klik daarna op [Toepassen] en daarna op [OK]. Wellicht heb je niet voldoende toegang tot het cache map van Binreader. Problemen met voldoende rechten komen op Windows 10 nog wel eens voor. Mocht dat ook niet werken zou je ook nog kunnen proberen om bij Compatibiliteit om het programma te laten uitvoeren in een andere compatibiliteitsmodus, bijvoorbeeld Windows 7. Ik zelf draai op Windows 10 en heb Altbinz als newsreader. Dat draait allemaal prima. Wel heb ik mijn User Account Control helemaal uitgeschakeld omdat ik nog al veel met software aan het stoeien ben.
Citaat van Demo op 6 mei 2016, 17:36Bedankt weer voor je reactie! ik heb het zojuist geprobeerd, maar helaas is het weer niet gelukt
Zou het misschien aan een router instelling kunnen liggen?
Bedankt weer voor je reactie! ik heb het zojuist geprobeerd, maar helaas is het weer niet gelukt
Zou het misschien aan een router instelling kunnen liggen?
Citaat van reneetje1969 op 6 mei 2016, 18:40Lijkt me sterk dat het aan je router ligt. Zou die Deep Freeze van je C-schijf er niks mee te maken kunnen hebben? Kan je dat Deep Freeze makkelijk uitschakelen zodat je het dan nogmaals kan proberen?
Lijkt me sterk dat het aan je router ligt. Zou die Deep Freeze van je C-schijf er niks mee te maken kunnen hebben? Kan je dat Deep Freeze makkelijk uitschakelen zodat je het dan nogmaals kan proberen?
Citaat van Demo op 7 mei 2016, 03:35Ja dat zou kunnen kan het uitschakelen, echter als ik het op men laptop probeer (waar geem deep freeze op staat) werkt het ook niet
Ja dat zou kunnen kan het uitschakelen, echter als ik het op men laptop probeer (waar geem deep freeze op staat) werkt het ook niet