Spotnet 2.0 geen reacties meer
Citaat van reneetje1969 op 27 september 2016, 16:34Goed om te horen Maaske. En bedankt voor je feedback, nu weten we dat deze tool ook nog bij nieuwe versies van Spotnet werkt.
Goed om te horen Maaske. En bedankt voor je feedback, nu weten we dat deze tool ook nog bij nieuwe versies van Spotnet werkt.
Citaat van Demo op 27 september 2016, 17:54Nee jullie bedankt ,en dat meen ik . Jullie nemen je de tijd voor de klachten en problemenen nemen ze serieus , dat doen veel mensen niet meer . En jullie leggen t goed uit en simpel voor iedereen begrijpbaar nogmaals bedankt maaske
Nee jullie bedankt ,en dat meen ik . Jullie nemen je de tijd voor de klachten en problemenen nemen ze serieus , dat doen veel mensen niet meer . En jullie leggen t goed uit en simpel voor iedereen begrijpbaar nogmaals bedankt maaske
Citaat van reneetje1969 op 27 september 2016, 17:59
Leuk om te horen.
Leuk om te horen.
Citaat van Demo op 4 oktober 2016, 06:12Helemaal top moest het zelf ook al een tijd zonder reacties doen nu zie ik ze tenminste weer hartelijk dank
Helemaal top moest het zelf ook al een tijd zonder reacties doen nu zie ik ze tenminste weer hartelijk dank
Citaat van reneetje1969 op 4 oktober 2016, 20:54Goed om te horen Martein
Goed om te horen Martein
Citaat van Demo op 5 november 2016, 12:16Bij mij hetzelfde probleem.
De tool :
Spotnet 1_8_1 Reacties Lader v1_1 - System Out of Memory (fix)
Werkt ook bij versie 2.0.0.220 van Spotnet!
Bedankt!
Bij mij hetzelfde probleem.
De tool :
Spotnet 1_8_1 Reacties Lader v1_1 - System Out of Memory (fix)
Werkt ook bij versie 2.0.0.220 van Spotnet!
Bedankt!
Citaat van reneetje1969 op 5 november 2016, 21:29Helemaal goed Gast. Bedankt voor de feedback.
Helemaal goed Gast. Bedankt voor de feedback.