linked4you.net offline en gestopt?
Citaat van reneetje1969 op 26 september 2017, 18:52Kan ook zijn dat ze de pijp aan Maarten gegeven hebben. In het verleden vond je op deze site behoorlijk wat Nederlandse tijdschriften waar bezoekers speciaal voor kwamen. Maar die tijdschriften vind je nu overal. Zou me niks verbazen als die site een beetje is doodgebloed.
Kan ook zijn dat ze de pijp aan Maarten gegeven hebben. In het verleden vond je op deze site behoorlijk wat Nederlandse tijdschriften waar bezoekers speciaal voor kwamen. Maar die tijdschriften vind je nu overal. Zou me niks verbazen als die site een beetje is doodgebloed.
Citaat van Duken op 26 september 2017, 20:08De pijp aan Maarten? Bedoel je verhuist naar een ander fora? Weet je de URL daar toevallig van?
De pijp aan Maarten? Bedoel je verhuist naar een ander fora? Weet je de URL daar toevallig van?
Citaat van reneetje1969 op 26 september 2017, 20:43Sorry, zou het niet weten. Ongetwijfeld zullen een aantal spotters verhuisd zijn naar een ander forum maar die heb ik niet allemaal in kaart. Maar ik weet het allemaal niet zeker hoor. Voor hetzelfde geld zijn toch door Brein gesommeerd om offline te gaan.
Sorry, zou het niet weten. Ongetwijfeld zullen een aantal spotters verhuisd zijn naar een ander forum maar die heb ik niet allemaal in kaart. Maar ik weet het allemaal niet zeker hoor. Voor hetzelfde geld zijn toch door Brein gesommeerd om offline te gaan.
Citaat van Duken op 27 september 2017, 05:25Dank @reneetje1969
Ik heb me zo het idee dat het nzb sites overzicht nog forums mist . Weet iemand nog aanvullingen?
Dank @reneetje1969
Ik heb me zo het idee dat het nzb sites overzicht nog forums mist . Weet iemand nog aanvullingen?
Citaat van densam13 op 27 september 2017, 19:41ok, hopelijk komen ze nog (elders) terug, want het aanbod was divers en ook wat b.v. niet op place2home. te vinden was.
ok, hopelijk komen ze nog (elders) terug, want het aanbod was divers en ook wat b.v. niet op place2home. te vinden was.
Citaat van Meh Meh op 29 oktober 2017, 18:53Ja, die is voorgoed offline lijkt het. Sinds september zijn ze offline, mogelijk eerder.
Waarschijnlijk hebben ze de hosting en of domeinnaam kosten niet betaald.
Ja, die is voorgoed offline lijkt het. Sinds september zijn ze offline, mogelijk eerder.
Citaat van Duken op 29 oktober 2017, 18:54Spijtig dat deze ook offline is. Straks alleen nog place2home? Of gaan we een piraten markt beginnen en dvd's delen. Of weer via IRC aan de gang
Spijtig dat deze ook offline is. Straks alleen nog place2home? Of gaan we een piraten markt beginnen en dvd's delen. Of weer via IRC aan de gang
Citaat van Meh Meh op 29 oktober 2017, 18:56IRC. LOL, zo communiceerde ik in de tijd van Mozes. Maar het is een geschikte manier om bestanden uit te wisselen. Dat deed mijn broer al in 1995.
IRC. LOL, zo communiceerde ik in de tijd van Mozes. Maar het is een geschikte manier om bestanden uit te wisselen. Dat deed mijn broer al in 1995.
Citaat van Tyra op 29 oktober 2017, 18:561 minuut geleden zei Meh Meh:Ja, die is voorgoed offline lijkt het. Sinds september zijn ze offline, mogelijk eerder.
Waarschijnlijk hebben ze de hosting en of domeinnaam kosten niet betaald.Het laatste wat ik heb meegekregen is dat de server gecrasht was en dat ze alles aan het terug zetten , daar waren ze nog mee bezig toen ze verdwenen.
1 minuut geleden zei Meh Meh:Ja, die is voorgoed offline lijkt het. Sinds september zijn ze offline, mogelijk eerder.
Het laatste wat ik heb meegekregen is dat de server gecrasht was en dat ze alles aan het terug zetten , daar waren ze nog mee bezig toen ze verdwenen.