Usenet verdwijnt langzaam?
Citaat van Meh Meh op 26 december 2021, 09:04DrunkenSlug ziet er goed uit. Wat alleen een nadeel is, ik zoek vaak films met NL subs. Zo zocht ik naar Venom: Let There Be Carnage met NL subs. Er verschijnt 1 resultaat, maar ik krijg deze niet binnen, article not found.
DrunkenSlug ziet er goed uit. Wat alleen een nadeel is, ik zoek vaak films met NL subs. Zo zocht ik naar Venom: Let There Be Carnage met NL subs. Er verschijnt 1 resultaat, maar ik krijg deze niet binnen, article not found.
Citaat van tijgerke op 26 december 2021, 10:15Ik gebruik al jaren Grabit met Sunnyusenet, weinig tot geen problemen.
Prettige feestdagen.
Ik gebruik al jaren Grabit met Sunnyusenet, weinig tot geen problemen.
Prettige feestdagen.
Citaat van Meh Meh op 26 december 2021, 12:072 uur geleden zei Meh Meh:DrunkenSlug ziet er goed uit. Wat alleen een nadeel is, ik zoek vaak films met NL subs. Zo zocht ik naar Venom: Let There Be Carnage met NL subs. Er verschijnt 1 resultaat, maar ik krijg deze niet binnen, article not found.
Met Usenet Server lukte het wel. Maar, er zit een f@cki*g wachtwoord op. En op DrunkenSlug staat dat de post geen wachtwoord bevat. Incomplete bestanden, article not found, wachtwoorden op .rar bestanden, doe mij maar torrents, ergste dat er dan gebeurd is dat er geen seeders zijn. Hopelijk krijg ik weer toegang tot film-paleis.me.
2 uur geleden zei Meh Meh:DrunkenSlug ziet er goed uit. Wat alleen een nadeel is, ik zoek vaak films met NL subs. Zo zocht ik naar Venom: Let There Be Carnage met NL subs. Er verschijnt 1 resultaat, maar ik krijg deze niet binnen, article not found.
Met Usenet Server lukte het wel. Maar, er zit een f@cki*g wachtwoord op. En op DrunkenSlug staat dat de post geen wachtwoord bevat. Incomplete bestanden, article not found, wachtwoorden op .rar bestanden, doe mij maar torrents, ergste dat er dan gebeurd is dat er geen seeders zijn. Hopelijk krijg ik weer toegang tot film-paleis.me.
Citaat van Meh Meh op 26 december 2021, 16:49Nou deze geit is er helemaal klaar mee. Sinds om en nabij de oprichting van deze website downloadde ik 80% via nieuwsgroepen. De laatste maanden is het met 3 verschillende payservers, met een eigen backbone, zoveel gedoe, wachtwoorden, article not found, etc, ik ben er helemaal klaar mee. Vandaag 4 uur bezig geweest om op allerlei manieren 3 nieuwe films te downloaden uit nieuwsgroepen, drama na drama. Ik ga naar een torrent site, download de ondertiteling en nog geen uur later heb ik alle 3 films op mijn HD staan.
Nou deze geit is er helemaal klaar mee. Sinds om en nabij de oprichting van deze website downloadde ik 80% via nieuwsgroepen. De laatste maanden is het met 3 verschillende payservers, met een eigen backbone, zoveel gedoe, wachtwoorden, article not found, etc, ik ben er helemaal klaar mee. Vandaag 4 uur bezig geweest om op allerlei manieren 3 nieuwe films te downloaden uit nieuwsgroepen, drama na drama. Ik ga naar een torrent site, download de ondertiteling en nog geen uur later heb ik alle 3 films op mijn HD staan.
Citaat van Duken op 27 december 2021, 18:09Ik ben er ook een beetje klaar mee, de hits op Spotnet werken veelal niet en de NZB communties die links en rechts offline schieten werken niet echt mee. Wel jammer, vroeger wat betrouwbare sites maar ik val nu weer terug op torrents. Alleen veelal zitten daar dan weer niet de NL subtitels bij, die van Venom moet je er dan weer apart bij vinden.
Ik ben er ook een beetje klaar mee, de hits op Spotnet werken veelal niet en de NZB communties die links en rechts offline schieten werken niet echt mee. Wel jammer, vroeger wat betrouwbare sites maar ik val nu weer terug op torrents. Alleen veelal zitten daar dan weer niet de NL subtitels bij, die van Venom moet je er dan weer apart bij vinden.